Przetargi.pl
Instalacja systemów energii odnawialnej w gminach: Niepołomice, Wieliczka, Skawina oraz Miechów na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja systemów energii odnawialnej w gminach: Niepołomice, Wieliczka, Skawina oraz Miechów na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 -Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Siercza. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj: wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych o pow. 817,04m?, wykonanie izolacji poziomej stropu nad ostatnią kondygnacją budynku szkoły o pow. 899,07m?, wykonanie izolacji poziomej stropu nad przewiązką w budynku szkoły o pow. 115,20m?, wykonanie izolacji poziomej stropu /stropodach/ nad zakolem budynku szkoły o pow. 13,85m?, wykonanie izolacji poziomej stropu nad przyziemiem budynku szkoły o pow. 39,00m?, wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe aluminiowe - drzwi zewnętrzne do kotłowni o pow. 1,64m?,/szt.1/, wymiana starych drzwi zewnętrznych stalowych na nowe aluminiowe drzwi zewnętrzne szkoły o pow. 3,45m?, wymiana starych drzwi zewnętrznych drewnianych, szklonych na nowe aluminiowe o pow. 11,20m?, wymiana starych drzwi stalowych na nowe aluminiowe o pow. 4,30m?,wymiana starych drzwi stalowych na nowe aluminiowe - drzwi stalowe na elewacji północnej o pow. 11,01m?, wymiana starych okien stalowych szklonych podwójnie na nowe wykonane z PCV o pow. 27,36m?, wymiana starych okien stalowych szklonych podwójnie na nowe wykonane z PCV - /okna stalowe w wieżyczce/ o pow. 15,40 m?, wymiana starych okien stalowych szklonych podwójnie na nowe wykonane z PCV - /okna stalowe pomieszczenia nie ogrzewanego/ o pow. 1,44 m?, usunięcie stolarki i wykonanie zamurowania otworów o pow. 38,16 m?, modernizacja systemu grzewczego w zakresie instalacji co i ccwu / 1 kpl./. wykonanie i montaż parapetów okiennych dostosowanych do grubości izolacji termicznej i wielkości okien, wykonanie wymiany rur spustowych na nowe, wykonanie obróbki blacharskiej gzymsów, tarasów i innych elementów, zachowanie istniejących na elewacji skrzynek przyłączeniowo-pomiarowych, zachowanie istniejących na elewacji elementów instalacji domofonowych, odgromowych, sygnalizacji antywłamaniowych, kamer monitoringu, lamp oświetlenia zewnętrznego, tablic informacyjnych, uchwytów do flag, krat, poręczy i innych, przed wykonaniem robót należy je zdemontować, a po wykonaniu robót termoizolacyjnych zamontować ponownie po ich oczyszczeniu i pomalowaniu. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym. Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, uzgodnień, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie przebudowy kotłowni, oraz zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektow budowlanych CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkoł podstawowych CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow CPV 45442100-8 Roboty malarskie Część 2 - Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Podstolice. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj: wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych o pow. 716,60m?, wykonanie izolacji termicznej pionowych ścian zewnętrznych piwnicy budynku przylegające do gruntu poniżej terenu o pow. 59.30m?, wykonanie izolacji termicznej pionowych ścian zewnętrznych hydroforni przylegające do gruntu poniżej terenu o pow. 17,60m?, wykonanie izolacji poziomej stropu nad ostatnią kondygnacją budynku szkoły o pow. 623,86m?, wykonanie izolacji poziomej stropu nad przełączką o pow. 136,75 m?, wymiana starych okien drewnianych szklonych pojedynczo na nowe wykonane z PCV o pow. 196,79m?,/szt. 100/, wymiana starych okien drewnianych podwójnych szklonych pojedynczo na nowe wykonane z PCV - okno hydroforni o pow. 1,21m?,/szt.1/, wymiana starych drewnianych drzwi zewnętrznych na nowe aluminiowe o pow. 6,60m?, modernizacja systemu grzewczego w zakresie instalacji co i ccwu, /1 kpl./, wykonanie i montaż parapetów okiennych dostosowanych do grubości izolacji termicznej i wielkości okien, wykonanie rur spustowych wraz z mocowaniem do ścian, wykonanie obróbki blacharskiej, zachowanie istniejących na elewacji skrzynek przyłączeniowo-pomiarowych, zachowanie istniejących na elewacji elementów instalacji domofonowych, odgromowych, sygnalizacji antywłamaniowych, kamer monitoringu, lamp oświetlenia zewnętrznego, tablic informacyjnych, uchwytów do flag, krat, poręczy i innych, przed wykonaniem robót należy je zdemontować, a po wykonaniu robot termoizolacyjnych zamontować ponownie po ich oczyszczeniu i pomalowaniu. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym. Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, uzgodnień, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie przebudowy kotłowni, oraz zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektow budowlanych CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkoł podstawowych CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow CPV 45442100-8 Roboty malarskie Część 3 - Wykonanie termomodernizacji budynku Gimnazjum w miejscowości Węgrzce Wielkie. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj wykonanie izolacji poziomej stropu ostatniej kondygnacji i sali gimnastycznej budynku o pow. 594,38m?, wykonanie izolacji poziomej stropu poddasza użytkowego budynku o pow. 399,56m?, wykonanie izolacji termicznej poziomej połaci dachu skośnego na poddaszu użytkowym budynku o pow. 562,35m?, modernizacja instalacji co wraz z regulacją, /1 kpl/. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, decyzji konserwatorskiej, uzgodnień, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie przebudowy kotłowni, oraz zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej i wykonawczej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, , zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektow budowlanych CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne CPV 45214220-8 Roboty budowlane w zakresie szkół średnich CPV 45261410-1 Izolowanie dachu CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV 45442100-8 Roboty malarskie CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow Część 4 - Wykonanie termomodernizacji budynku Pawilonu Wielofunkcyjnego Węgrzce Wielkie. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj; wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych o pow. 279,80m?, wymiana starych okien drewnianych na nowe wykonane z PCV o pow. 30,31m?, wymiana starych drewnianych drzwi zewnętrznych na nowe aluminiowe o pow. 4,26m?, modernizacja systemu grzewczego w zakresie instalacji co i ccwu /1 kpl./, wykonać wymianę wszystkich parapetów okiennych zewnętrznych, z dostosowaniem do grubości izolacji termicznej ścian i wielkości okien, wymiana rur spustowych, zachowanie istniejących na elewacji skrzynek przyłączeniowo-pomiarowych, zachowanie istniejących na elewacji elementów instalacji domofonowych, odgromowych, sygnalizacji antywłamaniowych, kamer monitoringu, lamp oświetlenia zewnętrznego, tablic informacyjnych, uchwytów do flag, krat, poręczy i innych, przed wykonaniem robót należy je zdemontować, a po wykonaniu robót termoizolacyjnych zamontować ponownie po ich oczyszczeniu i pomalowaniu. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, decyzji konserwatorskiej, uzgodnień, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie przebudowy kotłowni, oraz zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej i wykonawczej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, , zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektow budowlanych CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne CPV 45214220-8 Roboty budowlane w zakresie szkół średnich CPV 45261410-1 Izolowanie dachu CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV 45442100-8 Roboty malarskie CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow Część 5 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego w miejscowości Wieliczka przy ul. Żeromskiego 4. Budynek mieszkalny w miejscowości Wieliczka przy ul. Żeromskiego 4 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj: wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych budynku o pow. 156,91m?, wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych budynku części pomocniczej o pow. 38,90m?, wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych poddasza o pow. 20,21m?, wykonanie termomodernizacji poziomej posadzki i podłogi na gruncie o pow. 233,53m?+ 48,39m?, wykonanie izolacji poziomej stropu nad parterem o konstrukcji drewnianej o pow. 233,47m?, wykonanie wymiany parapetów zewnętrznych z dostosowaniem do wielkości okien, wykonanie wymiany rur spustowych istniejących na nowe wraz z mocowaniem do ścian, wykonanie obróbki blacharskiej daszków, gzymsów, zachowanie istniejących na elewacji skrzynek przyłączeniowo-pomiarowych, zachowanie istniejących na elewacji elementów instalacji domofonowych, odgromowych, sygnalizacji antywłamaniowych, kamer monitoringu, lamp oświetlenia zewnętrznego, tablic informacyjnych, uchwytów do flag, krat, poręczy i innych, przed wykonaniem robót należy je zdemontować, a po wykonaniu robot termoizolacyjnych zamontować ponownie po ich oczyszczeniu i pomalowaniu. Budynek wpisany do rejestru zabytków nr ew.A-531 i usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, decyzji konserwatorskiej, uzgodnień, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków oraz zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej i wykonawczej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, , zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow CPV 45442100-8 Roboty malarskie CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Część 6 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego w miejscowości Wieliczka przy ul. Dembowskiego 28-32a. Budynek mieszkalny w miejscowości Wieliczka przy ul. Dembowskiego 28-32a Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj: wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych budynku o pow. 489,51m?, wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych budynku - ściany mieszkania/komórki o pow. 202,52m?,wykonanie izolacji poziomej stropu drewnianego nad ostatnią kondygnacją budynku o pow.757,63m?, wymiana starych okien drewnianych na nowe o pow. 1,27m?, / szt.2/, wymiana starych drewnianych drzwi zewnętrznych na nowe pełne lub szklone o pow. 17,53m?, wykonanie wymiany wszystkich parapetów okiennych zewnętrznych, z dostosowaniem ich do wielkości okien wykonanie demontażu i powtórnego montażu rynien i rur spustowych, zachowanie istniejących na elewacji skrzynek przyłączeniowo-pomiarowych, zachowanie istniejących na elewacji elementów instalacji domofonowych, odgromowych, sygnalizacji antywłamaniowych, kamer monitoringu, lamp oświetlenia zewnętrznego, tablic informacyjnych, uchwytów do flag, krat, poręczy i innych, przed wykonaniem robót należy je zdemontować, a po wykonaniu robot termoizolacyjnych zamontować ponownie po ich oczyszczeniu i pomalowaniu. Budynek wpisany do ewidencji zabytków ezA-24 i usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, decyzji konserwatorskiej, uzgodnień, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków oraz zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej i wykonawczej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, , zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow CPV 45442100-8 Roboty malarskie CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Część 7 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego w miejscowości Wieliczka przy ul. Słowackiego 18-20. Budynek mieszkalny w miejscowości Wieliczka przy ul. Słowackiego 18-20 Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj: wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych budynku o pow. 197,20m?, wykonanie izolacji termicznej poziomej stropu drewnianego nad ostatnią kondygnacją budynku o pow.245,50m?, wymiana starych okien drewnianych na nowe o pow. 3,33m?, / szt.2/, wymiana starych drewnianych drzwi zewnętrznych na nowe o pow. 11,37 m?, /szt. 4/, wykonanie wszystkich parapetów okiennych zewnętrznych, dostosowanych do wielkości okien, wykonanie demontażu i powtórnego montażu rynien i rur spustowych, zachowanie istniejących na elewacji skrzynek przyłączeniowo-pomiarowych, zachowanie istniejących na elewacji elementów instalacji domofonowych, odgromowych, sygnalizacji antywłamaniowych, kamer monitoringu, lamp oświetlenia zewnętrznego, tablic informacyjnych, uchwytów do flag, krat, poręczy i innych, przed wykonaniem robót należy je zdemontować, a po wykonaniu robot termoizolacyjnych zamontować ponownie po ich oczyszczeniu i pomalowaniu. Budynek wpisany do rejestru zabytków nr ew.A-510 zespół pałacu salinarnego i usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, decyzji konserwatorskiej, uzgodnień, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków oraz zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej i wykonawczej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, , zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektow budowlanych CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow CPV 45442100-8 Roboty malarskie Część 8 - Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego w miejscowości Wieliczka przy ul. Korpala 23. Budynek mieszkalny w miejscowości Wieliczka przy ul. Korpala 23 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj: wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych budynku o pow. 588,48m?, wymiana starych okien drewnianych na nowe wykonane z PCV o pow. 73,98m?, /szt.48/, wymiana starych drewnianych drzwi zewnętrznych na nowe aluminiowe o pow. 24,60m?, / szt.12/, wykonanie wymiany wszystkich parapetów okiennych zewnętrznych z dostosowaniem ich do grubości izolacji termicznej ścian i wielkości okien, wykonanie wymiany rur spustowych, zachowanie istniejących na elewacji skrzynek przyłączeniowo-pomiarowych, zachowanie istniejących na elewacji elementów instalacji domofonowych, odgromowych, sygnalizacji antywłamaniowych, kamer monitoringu, lamp oświetlenia zewnętrznego, tablic informacyjnych, uchwytów do flag, krat, poręczy i innych, przed wykonaniem robót należy je zdemontować, a po wykonaniu robot termoizolacyjnych zamontować ponownie po ich oczyszczeniu i pomalowaniu. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, decyzji konserwatorskiej, uzgodnień, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków oraz zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej i wykonawczej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, , zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektow budowlanych CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow CPV 45442100-8 Roboty malarskie Część 9 - Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w miejscowości Wieliczka. Szkoła Podstawowa Nr 3 w miejscowości Wieliczka Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj: wykonanie izolacji poziomej stropodachu nad budynkiem szkoły o pow. 823,95m?, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, w zakresie montażu zaworów termostatycznych i regulacji instalacji c.o./1 kpl./, wykonanie obróbek blacharskich ścian szczytowych, krawędzi stropodachu szkoły, ścian szczytowych, gzymsów, kominków i innych, montaż odwodnienia stropodachu płaskiego, montaż rynien i rur spustowych. Budynek usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, decyzji konserwatorskiej,uzgodnień, niezbędnych do zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej i wykonawczej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45261210-9 Roboty w zakresie pokryć dachowych CPV 45261410-1 Izolowanie dachu CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow CPV 45442100-8 Roboty malarskie CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej Część 10 - Wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Nr 2 w miejscowości Wieliczka. Budynek Przedszkola Nr 2 w miejscowości Wieliczka Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj: wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych budynku o pow. 394,96m?, wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych poddasza nieużytkowego budynku o pow. 67,87m?, wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian zewnętrznych fundamentowych przy gruncie i ścian piwnicy budynku przylegające do gruntu poniżej terenu o pow. 83,20m?,wykonanie izolacji poziomej stropu drewnianego nad parterem budynku przedszkola o pow. 542,63m?, modernizacja systemu grzewczego w zakresie instalacji c.o. i ccwu, /1kpl./, wykonać wymianę wszystkich parapetów okiennych zewnętrznych z dostosowaniem do wielkości okien, wykonanie demontażu i powtórnego montażu rynien i rur spustowych, zachowanie istniejących na elewacji skrzynek przyłączeniowo-pomiarowych, zachowanie istniejących na elewacji elementów instalacji domofonowych, odgromowych, sygnalizacji antywłamaniowych, kamer monitoringu, lamp oświetlenia zewnętrznego, tablic informacyjnych, uchwytów do flag, krat, poręczy i innych, przed wykonaniem robót należy je zdemontować, a po wykonaniu robót termoizolacyjnych zamontować ponownie po ich oczyszczeniu i pomalowaniu. Budynek wpisany do ewidencji zabytków nr ezA-07 i podlega ochronie konserwatorskiej. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie programem funkcjonalno- użytkowym Zakres zadania obejmuje: a. Wykonanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Uzyskanie wynikających z obowiązujących przepisów: map, dokumentów, opinii, decyzji konserwatorskiej,uzgodnień, niezbędnych do zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia, c. W zależności od potrzeb wykonanie dokumentacji wykonawczej dla przedmiotowej inwestycji. d. Uzgodnienie dokumentacji projektowej i wykonawczej termomodernizacji z właścicielem budynku do dnia 30.06.2016r. e. Wykonanie STWiOR f. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie termomodernizacji budynku, zgodnie z dokumentacją projektową, zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi, przepisami w zakresie bhp, oraz sztuką budowlaną i innymi obowiązującymi w tym zakresie. g. Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. h. Uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń które mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania / wejście w teren, czasowa przerwa w dostawie energii elektrycznej i gazu/ CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego CPV 45261210-9 Roboty w zakresie pokryć dachowych CPV 45261410-1 Izolowanie dachu CPV 45321000-3 Izolacje cieplne CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien ,i podobnych elementow CPV 45442100-8 Roboty malarskie CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej Program Funkcjonalno -Użytkowy wszystkich budynków zawiera tylko podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. Wykonawca może zaoferować rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone w niniejszym dokumencie. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych przez Projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zapewnia dla każdej części zamówienia osoby posiadające uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia, a w szczególności: a) kierownika budowy - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) kierownika robót sanitarnych- co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjne w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w przypadku wymagań w tym zakresie. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu niezbędne dokumenty kierownika budowy (kierowników robót) (uprawnienia, wpis do izby) w celu potwierdzenia dysponowania osobami oraz celem zgłoszenia rozpoczęcia robót w nadzorze budowlanym. Wykonawca przez cały okres wykonywania zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz poniesienie pełnej odpowiedzialności z tego tytułu na cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy dla każdej części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Jeżeli okres obowiązywania polisy będzie krótszy niż okres realizacji umowy, w takim przypadku wykonawca zobowiązany jest dodatkowo złożyć zamawiającemu do tej polisy oświadczenie - zobowiązanie, że przedłuży opłaconą polisę lub wniesie nową polisę OC na okres do końca realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Część 2 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Część 3 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Część 4 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Część 5 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Część 6 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Część 7 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Część 8 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Część 9 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Część 10 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Wadium musi być wniesione do dnia 08.06.2016 r. do godz. 09:50 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce nr 69 8619 00060014020047050084 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowo-Księgowym UMiG w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, pok. nr 2 w godz. 800 - 1600 lub w oryginale dołączyć do oferty. Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium, jeżeli nie zostanie złożone w oryginale w Wydz.Fin - Księgowym, należy przedłożyć oryginał wadium w ofercie, ale nie zaleca się łączyć trwale z pozostałymi dokumentami. 4.Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem wykonawców, o których mowa w Art. 46 ust. 4a uPzp. 4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 uPzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1. Jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach