Przetargi.pl
Instalacja składanego lodowiska sezonowego pn. BIAŁY ORLIK na boisku wielofunkcyjnym w Ozimku

Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 869 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
    ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 869, fax. 77 46 22 811
    REGON: 00052796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ozimek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja składanego lodowiska sezonowego pn. BIAŁY ORLIK na boisku wielofunkcyjnym w Ozimku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz instalacja lodowiska składanego sezonowego pn. Biały Orlik na boisku wielofunkcyjnym Moje boisko Orlik 2012 w Ozimku przy ul. Mickiewicza. 2. Projektowe warunki pracy lodowiska: a) temperatura otoczenia do +10oC b) prędkość wiatru do 2 m/s c) promieniowanie słoneczne wyłącznie rozproszone d) powierzchnia pod taflę: boisko poliuretanowe 3. Zakres przedmiotu zamówienia. Instalacja lodowiska mobilnego sezonowego wraz z niezbędną infrastrukturą: a) zakup, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego lodowiska mobilnego o wymiarach tafli 25*22,5mb, gr. ok.5cm, budowa lodu warstwowa. System ziębniczy w technologii aluminiowej, składający się z segmentów, których konstrukcja powinna umożliwiać odpowietrzanie oraz montaż i demontaż w sposób zapewniający szczelność instalacji, a także umożliwiać łatwe składanie i składowanie segmentów na paletach jeden na drugim. Nie dopuszcza się zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiałów wykazujących tendencję do falowania i powodujących potrzebę budowania i utrzymania tafli lodu o nadmiernej grubości. Kolektory zasilające winny być zabezpieczone przed uszkodzeniem i dostępem osób trzecich. Dla połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybko-złącza. System ziębniczy powinien posiadać certyfikat CE lub być oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz.U.Nr92, poz.881). Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć powierzchnię pod taflą lodowiska poprzez rozłożenie na całej powierzchni foli budowlanej, a pod kolektorami np. płyt OSB. b) zakup, dostawa i montaż band wokół lodowiska. Wysokość band ok. 1,1 -1,2 mb. Wykonane z aluminium bądź tworzywa sztucznego. W miejscu narażonym na uszkodzenia mechaniczne za pomocą łyżew należy na wysokość ok.20 cm zabezpieczyć bandę listwą okopową. W górnej części powinna posiadać pochwyt. Bandy powinny być wykonane w modułach łatwych do montażu i demontażu oraz w wersji do przymrażania. Ponadto powinny posiadać bramę wjazdową dla urządzeń serwisowych oraz dwie bramki wejściowe dla łyżwiarzy. Promień w narożnikach bandy 2,5 m. c) zakup, dostawa i montaż chodników gumowych w ciągach komunikacyjnych - ok. 150m2. d) zakup, dostawa i montaż kontenera, w którym składowane będą po demontażu elementy lodowiska, band, chodniki gumowe i pozostała infrastruktura lodowiska oraz w okresie zimowym maszyna do pielęgnacji lodu (rolba). Szerokość kontenera ok. 4m. e) zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kompaktowego agregatu chłodniczego, o wydajności wystarczającej do utrzymania tafli lodu gr. 5-7 cm, odpowiedniego dla systemu ziębniczego w technologii aluminiowej. Agregat musi być wyposażony w pełen roboczy wsad ekologiczny czynnika chłodniczego, dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie. Agregat powinien zapewniać min. 4 stopnie regulacji pracy: 25, 50, 75, 100%. Panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i uniemożliwiający dostęp osób trzecich. Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U.2007.120.826 - tabela 1 pkt. 3). Agregat musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. f) zakup, dostawa i napełnienie instalacji odpowiednim roztworem glikolu umożliwiającym prawidłową pracę układu. g) zakup i dostawa odpowiedniej ilości pojemników do magazynowania glikolu po zakończeniu sezonu. h) podłączenie elektryczne odbiorników do rozdzielni elektrycznej. Wykonanie przyłącza leży w gestii Zamawiającego. i) prace związane z zagospodarowaniem terenu: montaż bramy wjazdowej oraz furtek dla łyżwiarzy w istniejącym ogrodzeniu, podwyższenie istniejącego ogrodzenia dla zabezpieczenia agregatu, wykonanie podłoży z kostki lub betonu pod agregat i kontener oraz inne elementy niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania lodowiska. j) pierwszy demontaż lodowiska. Po zakończonym sezonie zimowym Wykonawca zobowiązuje się do zdemontowania lodowiska i pozostałej infrastruktury do postaci umożliwiającej transport elementów oraz do nadzoru nad właściwym złożeniem elementów lodowiska w wyznaczonym pomieszczeniu. k) zakup i dostawa przenośnej pompy wraz z osprzętem umożliwiającej wypompowanie po sezonie roztworu glikolu z instalacji. l) dostawa instrukcji użytkowania oraz montażu, demontażu i konserwacji elementów lodowiska- całość w języku polskim oraz DTR, deklaracji zgodności, świadectw, certyfikatów, kart katalogowych oraz innych dokumentów dotyczących elementów zainstalowanego obiektu. m) szkolenie wskazanych pracowników w zakresie użytkowania, montażu, demontażu oraz transportu i warunków składowania elementów lodowiska. n) dostawa i montaż kurtyny oddzielającej lodowisko od odkrytej części boiska poliuretanowego - wysokość ok.2mb, długość ok.25mb. w dwóch częściach umożliwiających połączenie Gwarancja Gwarancja musi obejmować wszystkie zamontowane elementy obiektu. Termin gwarancji - min. 36m-cy Na naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji element, okres udzielonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego, wskutek awarii, usterki lub wady elementu lodowiska Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Termin gwarancji liczy się od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego przejęcia przez Zamawiającego przedmiotu umowy, podpisanego przez obie strony. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania nieodpłatnych przeglądów serwisowych /gwarancyjnych/ i napraw w okresie gwarancji Serwis Na zgłoszenie Zamawiającego Wykonawca powinien podjąć czynności zmierzające do usunięcia awarii, usterki lub wady w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, usterki lub wady, w tym terminie, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu elementy zamienne, na czas niezbędny do usunięcia awarii, usterki lub wady. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni. Może on zostać wydłużony jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis Zamawiającemu w okresie gwarancji i rękojmi. Inne postanowienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą i montażem lodowiska na własny koszt i ryzyko. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i warunkami technicznymi. Do obowiązków Wykonawcy należy zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszt wizyty ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122118
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. tj. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BANK SPÓŁDZIELCZY LEŚNICA ODDZIAŁ OZIMEK Nr rachunku 78 8907 1050 2004 3000 1010 0007 - na przelewie należy umieścić informację Wadium - Biały Orlik 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w osobnej kopercie razem z ofertą; 3) do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem wnoszonego wadium. 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wniesienie wadium po upływie terminu składania ofert skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2. 5) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl/zakładka Przetargi UGiM
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach