Starostwo Powiatowe w Pyrzycach ogłasza przetarg
- Adres: 74-200 Pyrzyce, Lipiańska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 881 13 00 , fax. 91 506 55 00
- Data zamieszczenia: 2017-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
Lipiańska 4
74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 881 13 00, fax. 91 506 55 00
REGON: 811684166 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Instalacja oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu i e-Help-Desk w ramach realizacji projektu „Powiat pyrzycki przeciwdziała wykluczeniu cyfrowemu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Dostarczenie Internetu do 79 różnych lokalizacji przez 33 miesiące, od 1 stycznia 2018 r. do 30 września 2020 r. 2) Usługa dostarczania Internetu musi być świadczona przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. 3) Dostarczenie Internetu nastąpić musi we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach tj. 71 beneficjentów ostatecznych oraz 8 jednostek koordynujących. 4) Przepustowość dostępu do sieci Internet musi wynosić co najmniej: a) minimalna prędkość pobierania 4 Mb/s; b) minimalna prędkość wysyłania 0,5 Mb/s. Prędkość łącza internetowego stanowi kryterium oceny ofert i dla oferowanych wartości wyższych Wykonawca otrzymuje dodatkowe punkty. 5) Nie dopuszczalne jest występowanie pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z Internetem za wyjątkiem działania „siły wyższej”. Parametry mogą być niższe przy pogorszeniu warunków technicznych niezależnych od Wykonawcy. 6) Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu oraz ilości przesyłanych danych (brak limitów). 7) W przypadku zastosowań technologii bezprzewodowych należy wykazać zastosowanie częstotliwości przydzielonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej i przedstawić odpowiednie pozwolenie na użytkowanie jej potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8) Warunki instalacji i uruchomienia usługi – instalacja w miejscu docelowym tj. w gospodarstwach domowych oraz jednostkach koordynujących podległych Zamawiającemu: a) Wykonawca zapewnia wszelkie dodatkowe urządzenia (modemy, routery, przełączniki, przewody wtyczki i inne) niezbędne do prawidłowego działania usługi;, urządzenia te stają się, własnością Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi, bez obowiązku zwrotu poniesionych nakładów; b) uruchomienie połączenia; c) skonfigurowanie zestawu komputerowego do korzystania z Internetu. 9) Wykonawca na własne ryzyko i koszt zakupi i zainstaluje w lokalizacjach beneficjentów ostatecznych wszelkie urządzenia niezbędne do uruchomienia usługi; 10) Wykonawca dokona konfiguracji łączy bezpośrednio w miejscach zainstalowania przy dostarczeniu pełnego zestawu urządzeń wymaganych do skonfigurowania podłączenia Internetu; 11) Dostarczony zestaw urządzeń będzie skonfigurowany w taki sposób by działał bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi by gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z sieci Internet. 12) Dodatkowe, niezbędne urządzenia do prawidłowego działania przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawca i poniesie wszelkie z tym związane nieprzewidziane koszty. 13) W trakcie wykonywania montażu przedmiotu zamówienia w lokalach mieszkalnych lub siedzibach beneficjentów ostatecznych Wykonawca powinien przyjąć najdogodniejsze rozwiązania, powodując jak najmniejsze szkody wynikłe z realizacji robót montażowych. Urządzenia zastosowane do łącz Internetowych muszą posiadać świadectwa homologacji. 14) W celu instalacji urządzeń, Wykonawca musi uzyskać wymagane prawem pozwolenia, w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń; 15) W przypadku zmiany lokalizacji beneficjenta ostatecznego na inne, na terenie powiatu pyrzyckiego Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia świadczenia usługi do nowej lokalizacji w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zmiany. 16) Każdorazowe zgłoszenie zmiany lokalizacji wraz ze wskazaniem nowej lokalizacji dokonuje Zamawiający w formie pisemnej. 17) W przypadku zmiany beneficjenta ostatecznego Wykonawca dokona likwidacji usługi w terminie 7 dni licząc od dnia zgłoszenia. 18) Świadczenie usługi e-Help-Desk nastąpi od 1 stycznia 2018 r. do 30 września 2020 r. 19) Czas reakcji na zgłoszenie w systemie e-Help-Desk nie może być dłuższy niż 2 godziny od zgłoszenia (zapytania). Jako czas reakcji rozumie się udzielenie odpowiedzi (wyjaśnienia) w systemie, w formie pisemnej bądź telefonicznej. Użytkownik musi mieć możliwość oceny udzielonej pomocy. 20) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia usterki w postaci braku sygnału internetowego bez względu na jego przyczynę u użytkownika w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta). 21) Wykonawca zapewni beneficjentom ostatecznym i jednostkom koordynującym dostęp do zgłaszania awarii, problemów, błędów w świadczonej usłudze dostępu do Internetu. Jednocześnie przekaże beneficjentom ostatecznym i jednostkom koordynującym numer telefonu-infolinii, emaila na które będzie można dokonywać zgłoszeń w dni robocze w godzinach minimum od 8:00 do 20:00. 22) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania regulaminu korzystania z usługi dostępu do Internetu i przedstawieniu go do zaakceptowania Zamawiającemu. 23) Wykonawca ma obowiązek do telefonicznego lub e-mailowego informowania uczestników projektu o wystąpieniu awarii oraz planowanych przerwach w dostępie do usługi i przewidywanym czasie jej usunięcia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiany systemu R_SWDE na system R_GML, polegającą na: Wykonaniu prac konfiguracyjno-testowych w zakresie wymiany R_SWDE na system R_GML
Dodano: 2024-04-10 - Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
Dodano: 2024-04-09 - Usługa autorskiej opieki informatycznej dla systemów sądowych firmy Zeto-Świdnica.
Dodano: 2023-08-02 - Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO
Dodano: 2023-06-20 - Modyfikacja Wirtualnego Dziekanatu oraz wdrożenie nowych funkcjonalności
Dodano: 2023-06-07 - Dostarczenie licencji modułów oprogramowania do analizy zescanowanych preparatów i licencji konwersji formatu SVS do MRXS dla programu 3DHISTECH SlideMaster
Dodano: 2023-03-02 - Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper, Palo Alto, BackBox
Dodano: 2022-07-19 - OPIEKA INFORMATYCZNA NAD OPROGRAMOWANIEM BANK KRWI DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W SZCZECINIE
Dodano: 2021-09-16 - Dostarczenie licencji oraz podłączenie aparatu USG Voluson S8 do systemu MediCom RIS/PACS funkcjonującego w Szpitalu Miejskim im. Jana Garduły w Świnoujściu, integracja systemu MediCom RIS/PACS działającego w Szpitalu z systemem teleradiologicznym CDO Provega Sp. z o.o.
Dodano: 2021-01-30 - WSPOMAGANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UŻYTKOWANIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
Dodano: 2021-01-26