Przetargi.pl
Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie części zasobu oraz włączenie do systemu Ośrodek oraz EWMAPA

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/ http://bip.powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie części zasobu oraz włączenie do systemu Ośrodek oraz EWMAPA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie części zasobu oraz włączenie do systemu Ośrodek oraz EWMAPA. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Zadanie nr 1: Skanowanie i archiwizację 90 000 stron formatu A4 operatów technicznych wraz z załadowaniem opracowanych materiałów do aktualnej wersji systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym OŚRODEK; 2.2. Zadanie nr 2: Uzupełnienie brakujących zakresów dla 214 sztuk zarchiwizowanych operatów będących w zasobie; 2.3. Zadanie nr 3: Uzupełnienie danych dla 1033 operatów zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 9 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 2.4. Zadanie nr 4: Skanowanie i kalibrację 862 sztuk pierworysów mapy zasadniczej i ewidencyjnej i włączenie do programu EWMAPA; 2.5. Zadanie nr 5: Kalibrację zeskanowanych 1345 sztuk pierworysów mapy zasadniczej i ewidencyjnej znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego i włączenie do programu EWMAPA; 2.6. Zadnie nr 6: Skanowanie i kalibrację 549 sztuk map katastralnych i włączenie do programu EWMAPA; 2.7. Zadnie nr 7: Włączenie do systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym OŚRODEK (ver.8) 2756 sztuk pierworysów mapy zasadniczej, ewidencyjnej i katastralnej wymienionych w punktach 2.4 - 2.6, nadanie właściwych identyfikatorów materiału oraz opisanie danych zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 9 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający ustanawia prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia o dodatkowe usługi podobne do usług stanowiących przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy na Formularzu cenowym (Załącznik nr 3 do SIWZ). Posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) będzie Zamawiający. Wystawiającym opcję będzie wybrany Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa. Gwarantowany zakres zamówienia obejmuje usługi w rodzaju i ilości opisanej w ust. 2. Prawem opcji (zakres poszerzony) objęte zostają: usługi rodzajowo określone w ust. 2 niniejszego Rozdziału w zwiększonych ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego, których łączna wartość nie przekroczy 20% wartości brutto umowy. Zamawiający zobowiązany jest do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją). Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany. Szczegółowe warunki realizacji opcji określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności objęte przedmiotem zamówienia: – kontrola realizacji zamówienia, terminowości i jakości prac; koordynacja i monitoring prac; dokonywanie uzgodnień z Zamawiającym; informowanie Zamawiającego o postępie prac zgodnie z ustaleniami wzoru umowy; udział w czynnościach odbioru i kontroli prac – jedna osoba pełniąca funkcję kierownika prac; – czynności techniczne związane z realizacją umowy w tym czynności skanowania i wprowadzania danych; kierowanie pracami podległego zespołu wykonawców; bezpośredni nadzór nad jakością realizowanych prac - co najmniej 5 osób pełniących funkcję pracowników technicznych; jeżeli wykonywane przez te osoby czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. DZ. U. z 2018 r. poz. 917). 7. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79999100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski S.A., nr konta 97 1020 4391 0000 6302 0167 5578 z dopiskiem „Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego WA.272.1.3.2019”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1.1. Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie wstępne Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3., które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.3. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.4. Dowód wniesienia wadium. 1.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie można sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach