Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gryficach ogłasza przetarg
- Adres: 72300 Gryfice, ul. 3 Maja
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 384 77 20 , fax. 091 384 77 31
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gryficach
ul. 3 Maja 25
72300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 384 77 20, fax. 091 384 77 31
REGON: 81176733700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: straz.gryfice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„III etap Budowy obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gryficach na działce nr 35” - instalacje elektryczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: - Ułożenie instalacji elektrycznej i niskoprądowej, - Ułożenie instalacji odgromowej, - Budowa kanalizacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54100000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oczekuje złożenia przez Wykonawców kosztorysów ofertowych szczegółowych wykonanych na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ z ewentualnymi modyfikacjami oraz zestawienia robocizny, materiałów, pracy sprzętu zawierające ceny jednostkowe, ilości i wartości oraz wskaźniki kosztów przyjęte do sporządzenia kosztorysów. Wartości kosztorysowe muszą być zgodne z ceną ofertową zawartą w formularzu ofertowym złożonym, zgodnie z załącznikiem nr 3. Ponadto Zamawiający oczekuje złożenia harmonogramu rzeczowo- finansowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną