Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
ul. Monte Cassino 18
37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
REGON: 31468400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzilny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II Zakup wyposażenia + Wyposażenie nowej pracowni Hemodynamiki w sprzęt i meble II – zadanie nr 5 w projekcie pn. „Koordynowana opieka kardiologiczna w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ojca Pio w Przemyślu’’, realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II Zakup wyposażenia + Wyposażenie nowej pracowni Hemodynamiki w sprzęt i meble II - z podziałem na 7 części / zadań wg kolejności. Zad. 1 – Echokardiograf kieszonkowy – 1 poz. / 1 szt. Zad. 2 – Myjnie do kaczek i basenów z wyposażeniem – 4 poz. / w różnych ilościach. Zad. 3 – Drobny sprzęt medyczny i wyposażenie – 10 poz. / w różnych ilościach. Zad. 4 – Meble do pomieszczeń socjalnych wraz z siedziskami poczekalniowymi – 30 poz. asortymentowych – w różnych ilościach. Zad. 5 – Fotele biurowe i sofy – 4 poz. / w różnych ilościach. Zad. 6 – Lodówki, mikrofalówki i czajniki elektryczne – 4 poz. / w różnych ilościach. Zad. 7 – Zestawy komputerowe, laptopy, drukarki, telefony – 5 poz. / w różnych ilościach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wartość wadium: stosownie do zadań na które wykonawca składa ofertę - odpowiednio: Zad. nr 1: 600,00 zł ; Zad. nr 2: 900,00 zł ; Zad. nr 3: 400,00 zł ; Zad. nr 4: 1.300,00 zł ; Zad. nr 5: 300,00 zł ; Zad. nr 6: 100,00 zł ; Zad. nr 7: 1.600,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oświadczenie wg załącznika nr 6 SIWZ o posiadaniu dokumentów potwierdzających uprawnienia do obrotu każdym asortymentem (świadectwa dopuszczenia do obrotu, koncesje, zezwolenia, świadectwa rejestracji), które wykonawca przedstawi na ewentualne żądanie zamawiającego - po otwarciu ofert. 2. Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz dokumentów wymienionych wcześniej w ogłoszeniu oraz określonych załącznikami nr 2, 3 i 6 do SIWZ - w ramach składanej oferty należy złożyć następujące dokumenty. 1. Główny druk ofertowy, wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ - wypełniony przez wykonawcę oraz wypełniony druk wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 i 1 a do projektu umowy. Projekt umowy to załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu w terminie wyznaczonym do składania ofert. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2024-02-16 - „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa sprzętu komputerowego i audio-wideo
Dodano: 2023-12-04 - Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby realizacji projektu „Utworzenie przestrzeni multimedialnej w Siedliskach w ramach konkursu Mini Pakt -gminne pracownie komputerowe
Dodano: 2023-11-09 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2023-10-28