Przetargi.pl
I Etap inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2110N ul. Stanisława Moniuszki w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I Etap inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2110N ul. Stanisława Moniuszki w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: I Etap inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2110N ul. Stanisława Moniuszki w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.23.00.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 2. Zakres zamówienia. Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się między innymi: a. przebudowa pierwszego zjazdu do Centrum Rekreacji Wodnej (CRW) w km 0+130,00 wraz z budową 2 lamp oświetlenia i wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, b. wybudowanie nowego drugiego zjazdu do CRW w km 0+383,40, c. wykonanie odnowy nawierzchni drogi ul. Stanisława Moniuszki od ul. Królewieckiej do ul. Szymanowskiego w Elblągu, d. budowa/przebudowa chodników i dojść. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne oraz projekt wykonawczy pn I Etap inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2110N ul. Stanisława Moniuszki wykony przez Obsługa Inwestycji Budowlanych mgr inż. Jacek Hejman ul. Przybyszewskiego 15, 82-300 Elbląg. Projekt wykonawczy jw. (wykonany przez mgr inż. Jacka Hejmana) został wykonany w oparciu o przyjęte i uzgodnione rozwiązania w projekcie budowlano-wykonawczym pn. Rozbudowa i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2110N ul. Stanisława Moniuszki opracowaną przez firmę ZNAK Gdańsk Sp. z o.o. przez inż. Tomasza Stawarza. Szczegółowe rozwiązania techniczne dla elementów wskazanych w projekcie wykonawczym jw. (wykonanym przez mgr inż. Jacka Hejmana), ale nie uszczegółowionych w tym projekcie tj. m.in.: - usunięcie kolizji z siecią energetyczną i oświetleniem w obrębie zjazdu nr 4 (pierwszy zjazd do CRW) oraz usunięcie kolizji z siecią telekomunikacyjną w obrębie zjazdu nr 4 i 10 (pierwszy i drugi zjazd do CRW), - elementy kanalizacji deszczowej w obrębie zjazdu nr 4 (pierwszy zjazd do CRW) dwa wpusty fi 500 oraz 21 m przykanalika PCV 200, - budowa dwóch lamp i linii kablowej dla ich zasilenia w obrębie pierwszego zjazdu do CRW - odcinek kanalizacji teletechnicznej w obrębie zjazdów CRW, należy wykonać w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy jw. (wykonany przez inż. Tomasza Stawarza). A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIAR ROBÓT PRZEDMIAR Nazwa Inwestycji: I Etap inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2010N ul. Stanisława Moniuszki w Elblągu Adres obiektu: województwo warmińsko-mazurskie, Miasto Elbląg, działka nr 202/3, obręb 0009 Branża: Drogi Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. PROJEKTY: 1) PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa Inwestycji: I Etap inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2010N ul. Stanisława Moniuszki w Elblągu Adres obiektu: województwo warmińsko-mazurskie, Miasto Elbląg, działka nr 202/3, obręb 0009 Branża: Drogi 2) Stadium: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Obiekt budowlany: Droga powiatowa nr 2110N Nazwa opracowania: Plan zagospodarowania terenu Branża: Wielobranżowy 3) Stadium: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Obiekt budowlany: Droga powiatowa nr 2110N Nazwa opracowania: Układ drogowo-torowy wraz z technologią konstrukcji nawierzchni i organizacją ruchu Branża: Drogowo-Torowa 4) Stadium: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Obiekt budowlany: Droga powiatowa nr 2110N Nazwa opracowania: Projekt kanalizacji deszczowej i sanitarnej Branża: Sanitarna 5) Stadium: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Obiekt budowlany: Droga powiatowa nr 2110N Nazwa opracowania: Projekt sieci wodociągowej Branża: Sanitarna 6) Stadium: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Obiekt budowlany: Droga powiatowa nr 2110N Nazwa opracowania: Przebudowa oświetlenia drogowego oraz usunięcie kolizji energetycznych Branża: Energetyczna 7) Stadium: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY Obiekt budowlany: Droga powiatowa nr 2110N Nazwa opracowania: Budowa kanału technologicznego oraz usunięcie kolizji teletechnicznych Branża: Teletechniczna B. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa Inwestycji: I Etap inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2010N ul. Stanisława Moniuszki w Elblągu Adres obiektu: województwo warmińsko-mazurskie, Miasto Elbląg, działka nr 202/3, obręb 0009 Branża: Drogi Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt A. ppkt 2. oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o której mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: A. Posiada aktualną prawomocną decyzję nr 6/2014 z 19.11.2014r zezwolenia na realizację inwestycji drogowej p.n. Rozbudowa i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2110N ul. Stanisława Moniuszki w Elblągu i dokonał zgłoszenia wykonania robót budowlanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) dla wykonania - remontu drogi - wymiany warstwy ścieralnej nawierzchni drogi na części działki 168 w obr. 10 ul. Królewiecka w Elblągu - remontu drogi - wymiany warstwy ścieralnej nawierzchni drogi na wskazanej części działki 202/3 w obr. 9 ul. Moniuszki w Elblągu która stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. B. Powołał Inżyniera Kontraktu do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający mocą podpisanej umowy z Inżynierem Kontraktu przekazał odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami oddzielnie zawartej umowy. C. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez Inżyniera Kontraktu i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. D. Ustalenie i uzgodnienie zmian w funkcjonowaniu publicznej komunikacji zbiorowej w okresach zmiany organizacji ruchu, Wykonawca musi wykonać w porozumieniu z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. i Tramwajami Elbląskimi sp. z o.o. E. Zostały wycięty wszystkie drzewa w zakresie niezbędnym dla wykonania I Etap inwestycji. 4. Wykonawca musi zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: A. Wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego, B. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, C. Opracowanie zestawień danych na potrzeby założenia dokumentów ewidencji dróg - dla nowo wybudowanych odcinków dróg oraz na potrzeby zaktualizowania tych dokumentów - dla dróg przebudowanych w ramach inwestycji, o której mowa w §1 ust. 1. wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Powyższe zestawienia należy wykonać wg wzoru zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz.U. z 2005 r. Nr 67 poz.582) - załącznik Nr 1 rozporządzenia, dział VIII Tabela Nr 8-11. D. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej środków organizacji ruchu z zestawieniem informacji dotyczących poszczególnych elementów oznakowania zawartych w ich metrykach (wielkość znaku, data produkcji, producent). 5. Wykonawca musi skoordynować realizację I Etapu Rozbudowy i przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 2110N ul. Stanisława Moniuszki z budową Centrum Rekreacji Wodnej przy ul. Stanisława Moniuszki w Elblągu i prowadzić roboty budowlane tak, aby był stały dojazd do budowanego Centrum Rekreacji Wodnej przy ul. Stanisława Moniuszki w Elblągu przynajmniej jednym zjazdem uzgodnionym z kierownikiem budowy Centrum Rekreacji Wodnej przy ul. Stanisława Moniuszki. 6. Realizację robót Wykonawca z uwagi na weekendowe rozgrywki meczy piłki nożnej musi uzgodnić też z Miejskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji tak aby roboty budowalne nie utrudniały rozgrywek meczy piłki nożnej na stadionie przy ul. Stanisława Moniuszki przy pierwszym zjeździe do CRW. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: A. wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, B. ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, C. zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 9. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Nowinie k/Elbląga. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach umowy w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosić będzie odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez Inżyniera Kontraktu, Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 12. Wykonawca robót zobowiązany jest w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 13. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inżyniera Kontraktu. 14. Wykonawca przedstawi Inżynierowi Kontraktu i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - w terminie 14 dni od podpisania umowy oraz jego aktualizację na każde żądanie Zamawiającego. 15. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: - zminimalizować czas wyłączenia poszczególnych jezdni z ruchu, - zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, - zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego Elbląga, - zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości - uniknąć kosztów dodatkowej komunikacji publicznej itp., 16. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych a także zaleceń i poleceń Inżyniera Kontraktu 17. Wykonawca będzie wystawiał oddzielne faktury dla każdej branży według polecenia Inżyniera Kontraktu na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poleceń Inżyniera Kontraktu związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, wynikających z harmonogramu dot. procedury zatwierdzania protokołów robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych wskazanego w § 13 ust. 1 lit. F. wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inżyniera Kontraktu na realizację tych poleceń. W przypadku nie wykonania polecenia lub przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Kontraktu ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt. A ppkt f) wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 19. Wykonawca w terminie 10 dni od daty podpisania umowy wskaże, do zaakceptowania Inżynierowi Kontraktu, będącemu przedstawicielem Zamawiającego, laboratorium w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Laboratorium musi spełniać wymagania PN-EN ISO/IEC 17025 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących oraz posiadać akredytację PCA. 20. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków ulic objętych zakresem inwestycji, o której mowa w §1 ust.1 wzoru umowy i dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 21. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną powykonawczą o której mowa w § 1, ust. 5 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz sporządzi dokumenty - dla pkt. A i B w 6 egz., dla pkt. C i D - w 2 egz. 22. Współpraca z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji. 23. Współpraca z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, uzgadnianie warunków wykonania tych robót z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadku gdy konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, należy ustalić z Inżynierem Kontraktu w uzgodnieniu z Zamawiającym sposób postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem dla Wykonawcy. 24. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 25. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 26. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane - roboty dotyczące wykonania konstrukcyjnych warstw bitumicznych jezdni. 27. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach