Gmina Luzino ogłasza przetarg
- Adres: 84242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
- Data zamieszczenia: 2018-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
ul. Ofiar Stutthofu 11
84242 Luzino, woj. pomorskie
tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
REGON: 53989700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
GOSPODAROWANIE W SZCZEGÓLNOŚCI PRZETWARZANIE USTABILIZOWANYCH KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK I ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKÓW WRAZ Z ZAŁADUNKIEM I TRANSPORTEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LUZINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest gospodarowanie odpadami w szczególności przetwarzanie wraz z załadunkiem i transportem, które zostaną wytworzone przez oczyszczalnię ścieków w Luzinie, takich jak: 1) ustabilizowane komunalne osady ściekowe, o kodzie 19 08 05, 2) skratki, o kodzie 19 08 01, 3) zawartość piaskowników, o kodzie 19 08 02. Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów przeznaczonych do przetwarzania wynosi odpowiednio jak niżej: 1) szacunkowa ilość ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych w skali miesiąca wynosi około 155 Mg. Ilość może być różna, w zależności od pory roku; przewidywana ilość komunalnych osadów ściekowych w trakcie realizacji zamówienia wynosi 1860 Mg; parametry komunalnego osadu ściekowego określono w załączonym sprawozdaniu z badań – załącznik nr 5, 2) szacunkowa ilość skratek w skali miesiąca wynosi około 6 Mg; ilość może być różna, w zależności od ich zawartości w ściekach surowych; przewidywana ilość skratek w trakcie realizacji zamówienia wynosi 72 Mg, 3) szacunkowa ilość zawartości piaskowników w skali miesiąca wynosić około 3 Mg; ilość może być różna, w zależności od ich zawartości w ściekach surowych. Przewidywana ilość zawartości piaskowników w trakcie realizacji zamówienia wynosi 36 Mg. Ilości wytworzonych odpadów z oczyszczalni ścieków przeznaczonych do przetwarzania podana w SIWZ jest orientacyjna. Została podana w celu porównania ofert. Faktyczne ilości przedmiotowych odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Z tytułu zmniejszenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tys. zł i 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczy w Krokowej o/ Luzino nr rachunku 81 8349 0002 0012 8818 2000 0090 z dopiskiem: WADIUM – GOSPODAROWANIE W SZCZEGÓLNOŚCI PRZETWARZANIE USTABILIZOWANYCH KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH, SKRATEK I ZAWARTOŚCI PIASKOWNIKÓW (…) – sprawa 35.2018. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert. 6. Zaleca się, aby w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu został złożony razem z ofertą lub oddzielnie w Kancelarii Urzędu Gminy Luzino. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenia przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązania Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Do Oferty sporządzonej w oparciu o Formularz Ofertowy, wypełniony i podpisany, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z wypełnionym i podpisanym Wzorem cennika, z wykorzystaniem wzoru – Załacznik nr 1a do SIWZ, Wykonawca winien złożyć: 1) oświadczenie, wymienione w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę nie posiadającą prawa do reprezentacji Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 3) gwarancje lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów od Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2024-02-16 - Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-04 - Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
Dodano: 2023-12-27 - Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-12 - Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.
Dodano: 2023-12-06 - Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
Dodano: 2023-11-30 - Odbiór i zagospodarowanie, w procesie odzysku, odpadu o kodzie 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom
Dodano: 2023-11-14 - Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
Dodano: 2023-10-27 - Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
Dodano: 2023-04-24