Przetargi.pl
Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wyposażenie.

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 322 116 089
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131
    43-227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 322 116 089
    REGON: 27625829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wyposażenie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – PSZOK. 1. Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: 1. Wózek widłowy x 1 szt. 2. Wózek ręczny taczkowy x 1 szt. CZĘŚĆ 2: 1. Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi). CZĘŚĆ 3: 1. wyposażenie do punktu napraw. CZĘŚĆ 4: 1.waga paletowa. CZĘŚĆ 5: 5. Monitoring. CZĘŚĆ 6: 1. Pojemnik na odpady ciekłe – 1 szt. 2. Pojemnik 1100 l x 10 szt. 3. kontener z wanną przechwytującą – 3 szt. 4. pojemnik na odpady niebezpieczne – akumulatory – 2 szt. 5. pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa – 5 szt. 6. pojemnik na świetlówki – 2 szt. 7. kontener KP 7 – 5 szt. 8. kontener KP 7 zamykany – 1 szt. 9. kontener KP 10 – 2 szt. 10. zestaw do pompowania odpadów ciekłych – 1 szt. 11. wanna wychwytowa z rusztem – 1 szt. CZĘŚĆ 7: 1. paleta ładunkowa – 10 szt. 2. paleta do składowania i transportu – 2 szt. 3. skrzyniopaleta – 2 szt. CZĘŚĆ 8: 1. regały na palety – 1 szt. 2. regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt. Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.). b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń. c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim. d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni (bez wezwania Zamawiającego) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wybór najkorzystniejszej oferty, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ. Wypełniony załącznik nr 1 a do SIWZ – dotyczy kryterium oceny ofert - gwarancja. Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach