Przetargi.pl
Gospodarka niskoemisyjna z elementami OZE w Powiecie Szydłowieckim

Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 171 008 , fax. 486 171 061
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
    pl. M. Konopnickiej 7
    26500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 486 171 008, fax. 486 171 061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gospodarka niskoemisyjna z elementami OZE w Powiecie Szydłowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie jednego z segmentów budynku warsztatów szkolnych wraz z remontem pomieszczeń, budową łącznika między budynkiem Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego – dalej „CKZIU”, a budynkiem warsztatów, 
a także ocieplenie obu budynków w ramach projektu pn.: „Gospodarka niskoemisyjna z elementami OZE w Powiecie Szydłowieckim”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Przebudowę: a) części budynku warsztatów, który po wykonaniu przebudowy ma pełnić funkcję Szkół Specjalnych. W wyniku przebudowy powstaną pomieszczenia o łącznej powierzchni użytkowej 369,71 m2, w tym: 4 sale lekcyjne, pokój nauczycielski, bibliotekę, hall, pomieszczenie gospodarcze i kotłownię gazową (kotłownia będzie obsługiwała przedmiotowy budynek i budynek CKZIU). Podstawowe parametry budynku: pow. zabudowy - 453, 62 m2 pow. użytkowa - 369,71 m2 kubatura - 3012 m³ Budynek warsztatów jest usytuowany wzdłuż budynku CKZIU po jego północnej stronie, w odległości ok. 4.10-4,20 m od niego. b) budynku CKZIU –obejmującą w szczególności wydzielenie pożarowe ścinkami z gazobetonu klatki schodowej oraz zamontowanie drzwi o odporności EI 30. Podstawowe parametry budynku: pow. zabudowy - 1897,81 m² pow. użytkowa - 3268,4 m² kubatura - 10424 m³ Budynek CKZIU usytuowany jest równolegle południowej granicy działki 1824/3 oraz ścianą szczytową do zjazdu z ul. Kościuszki. UWAGA: Pozostałe prace wymagane ze względów ochrony p.poż zawarte w opisie p.poż.-część E, tom II, str. 16 (oddymianie klatki schodowej oraz oświetlenie awaryjne w budynku CKZIU) nie wchodzą w zakres niniejszego postępowania. 2.2. Rozbudowę: W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać rozbudowę budynku warsztatów o parterowy łącznik z następującymi pomieszczeniami: wiatrołap, szatnia, hall, wc damski i męski. Podstawowe parametry rozbudowy: pow. zabudowy - 134,37 m² pow. użytkowa - 115,41 m² kubatura - 543,5 m³ Poprzez rozbudowę budynek, w którym zaprojektowano sale będzie połączony z budynkiem CKZIU. UWAGA: Projektowana rzędna “zero” części rozbudowywanej 
i przebudowywanej ma być równa rzędnej budynku CKZIU. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zaplanowaną rzędną w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ wynikającą z obmiarów własnych wykonanych przez projektanta oraz danych z mapy d. c. projektowych, a istniejącą rzędną parteru szkoły, należy tą rzędną zweryfikować na budowie w porozumieniu 
z uprawnionym geodetą. 2.3. Remont: W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać kompleksowy remont budynku warsztatów i Szczegółowy zakres prac remontowych zawarto w załączniku Nr 1 do SIWZ W ramach prac remontowych należy wykonać także wyburzenie przybudówki służącej jako skład trocin 
z umiejscowionym na stropie silosem. W ramach przedmiotu zamówienia należy także wykonać ocieplenie wszystkich ścian i ścian fundamentowych budynku CKZiU. 2.4. Prace rozbiórkowe: a) przy budynku warsztatów szkolnych szczegółowo określone 
w załączniku Nr 1 do SIWZ, b) przy budynku CKZIU szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.5. Budowę instalacji fotowoltaicznej budynku CKZIU. 2.6. Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku warsztatów szkolnych. 2.7. Wykonanie w budynku warsztatów ( przebudowa) oraz w łączniku (budowa) instalacji centralnego ogrzewania, instalacji doprowadzającej ciepło do nagrzewnic w centralach wentylacyjnych oraz kotłowni opalanej gazem ziemnym. 2.8. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej oraz wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach warsztatów i w pom. łącznika 2.9. Wykonanie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe 
z dachu budynków warsztatów i łącznika. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik 
Nr 1 do SIWZ – Dokumentacja projektowa, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: − Projekt budowlany architektoniczno-konstrukcyjny ocieplenia oraz przebudowy budynku warsztatów szkolnych na sale dydaktyczne szkół specjalnych i na kotłownię gazową, a także jego rozbudowy o łącznik 
w Szydłowcu przy ul. Kościuszki 39, − Projekt budowlano- wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową, − Projekt budowlano- wykonawczy instalacji wentylacji, − Projekt budowlano- wykonawczy kanalizacji deszczowej, − Projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej, − Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), − Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową 
w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót 
w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak 
w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 90 000,00 PLN 
(słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł i 00/100), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO S. A. O/Szydłowiec nr rachunku: 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.272.4.2019”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową 
i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie 
z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, 
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach