Przetargi.pl
„Głęboka termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie”

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Głęboka termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Głęboka termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie”. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych z zakresu termomodernizacji budynków Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie, tj. budynku PSP2, budynku po publicznym gimnazjum, budynku hali sportowej”. Dane ogólne budynków: Charakterystyka obiektu – Budynek Szkoły Podstawowej nr 2 w Stąporkowie: a) Przeznaczenie budynku: Budynek użyteczności publicznej, oświata b) Rok budowy – lata 60-te XX wieku; c) Szerokość [m] x długość [m]: • część wysoka 9,54 x 54,80; część niska 9,78 x 21,82; • klatka schodowa 5,72 x 11,32; łącznik 5,64 x 8,02 d) Powierzchnia zabudowy [m2]: • część wysoka 528,19; część niska 213,34; • klatka schodowa 64,75; łącznik 45,23 Charakterystyka obiektu – Budynek po Publicznym Gimnazjum w Stąporkowie a) Ilość kondygnacji - 3 b) Powierzchnia zabudowy – ok. 1 200,00 m2; c) Długość budynku – 60,00 m d) Szerokość budynku – 20,00 m Charakterystyka obiektu – Budynek hali sportowej a) Powierzchnia zabudowy – 1805,20 m2; b) Powierzchnia użytkowa ogółem – 1671,59 m2 c) Kubatura – 15 200,00 m3 d) Wysokość budynku – 11,15 m e) Szerokość budynku – 47,17 m f) Parametry techniczno-użytkowe przyjęte do audytu energetycznego: g) Przeznaczenie budynku: Budynek użyteczności publicznej, oświata; h) Ilość kondygnacji – 3; i) Powierzchnia netto budynku – 6 815,59 m2; j) Powierzchnia ogrzewana – 6 815,59 m2; k) Kubatura ogrzewana – 29 541,45 m3; Roboty termomodernizacyjne budynków obejmują: a) Ocieplenie przegród zewnętrznych budynku - docieplenie ścian zewnętrznych - z izolacją cieplną i przeciwdźwiękową, - docieplenie ścian na gruncie – izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna oraz izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa. b) Docieplenie stropu zewnętrznego c) Wymianę stolarki okiennej d) Wymianę stolarki drzwiowej e) Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej wraz montażem nowego źródła c.w.u. - pompy ciepła i nowej instalacji c.w.u. wraz z perlatorami. f) Modernizacja instalacji grzewczej wraz z wymianą instalacji c.o. z montażem zaworów podpionowych, montaż grzejników z zaworami termostatycznymi. g) Montaż instalacji fotowoltaicznej. h) Wymianę oświetlenia wbudowanego na energooszczędne oświetlenie LED.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 81 9429 0004 2001 0090 0296 0004 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: BIN.271.1.2019/SD Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. potwierdzenie doświadczenia kierownika budowy 3. pełnomocnictwo - jeśli oferta jest składana przez pełnomocnika 4. Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów - jeśli dotyczy 5. Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach