Przetargi.pl
Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Samborzec - termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Samborcu oraz budynku Szkoły Podstawowej w Skotnikach

Gmina Samborzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-650 Samborzec, Samborzec
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8314443 , fax. 15 8314583
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Samborzec
    Samborzec 43
    27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8314443, fax. 15 8314583
    REGON: 83040977800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.samborzec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Samborzec - termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Samborcu oraz budynku Szkoły Podstawowej w Skotnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Samborzec - termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Samborcu oraz budynku Szkoły Podstawowej w Skotnikach”. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część nr 1 pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Samborcu”. Zakres prac obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropodachu, ocieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej, wymiana instalacji c.o., modernizacja kotłowni gazowej, montaż instalacji fotowoltaicznej, Część nr 2 pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Skotnikach”. Zakres prac obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji c.o., montaż instancji c.w.u., modernizacja kotłowni gazowej, montaż instalacji fotowoltaicznej. 2.2. Ponadto zakres zamówienia, zgodnie z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia, obejmuje: 1) koszty wszelkich robót przygotowawczych, 2) koszty wszelkich robót porządkowych, w tym także koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, 3) koszty zagospodarowania placu budowy, 4) koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), 5) koszty wykonania pomiarów powykonawczych, 6) koszty właściwego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót, 7) wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami oraz straty wynikłe w związku z prowadzonymi robotami, 8) koszty przygotowania dokumentacji powykonawczej, na którą składają się: a) dokumentacje techniczno-rozruchowe oraz rysunki w formie elektronicznej dla zastosowanych maszyn, urządzeń i instalacji, b) instrukcje eksploatacyjne i stanowiskowe dla nowych instalacji i urządzeń. 2.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, STWiOR, audytami efektywności energetycznej budynków, poleceniami nadzoru inwestorskiego, harmonogramem rzeczowo – finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2.3.1. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, podwykonawców oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych prac, w szczególności uczniów szkół objętych termomodernizacją oraz innych użytkowników budynków objętych termomodernizacją, a zwłaszcza osób niepełnosprawnych. 2.3.2. Po zakończeniu prac termomodernizacyjnym na danym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego uporządkowania obiektu wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem montażu. 2.3.3. Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.3.4. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń dostarczonych urządzeń i instalacji, a także pierwszego rozruchu, tak, aby oddać instalacje w pełni gotowe do użytkowania. 2.3.5. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca powinien sprawdzić, czy w budynku lub na jego elewacji występują chronione gatunki zwierząt, tj. ptaki lub nietoperze. W przypadku stwierdzenia obecności takich gatunków prace należy prowadzić poza ich okresem lęgowo-rozrodczym, tj. po stwierdzeniu opuszczenia gniazd lub siedlisk. 2.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na stanowisku robotników budowlanych, wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem kierownika budowy lub kierownika robót, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SIWZ), - Przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ) - Audyty efektywności energetycznej budynków (załącznik nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, wraz z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców - zestawienie tabelaryczne (o ile dotyczy), - dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych, - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach