Przetargi.pl
Głęboka modernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach: Jankowice, Olszyny, Mętków i Zagórze w Gminie Babice

Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska 56
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6134002 , fax. 032 6134013
  • Data zamieszczenia: 2015-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
    ul. Krakowska 56 56
    32-551 Babice, woj. małopolskie
    tel. 032 6134002, fax. 032 6134013
    REGON: 00053496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka modernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach: Jankowice, Olszyny, Mętków i Zagórze w Gminie Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie dofinansowania, zaprojektowanie, wykonanie robót oraz rozliczenie dofinansowania przez Wykonawcę następujących obiektów: Przedszkola w Zagórzu, ul. Żelatowa 8, 32-555 Zagórze Przedszkola w Olszynach, ul. Przedszkolna 4, Olszyny, 32-551 Babice Ochotniczej Straży Pożarnej w Mętkowie, ul. św. Floriana 15, Mętków, 32-551 Babice Domu Kultury w Jankowicach, ul. Wadowicka 46, Jankowice, 32-551 Babice, w oparciu o opracowaną przez wykonawcę dokumentację. Umowa zostanie zrealizowana przez Wykonawcę w następujących etapach: Etap I 1)Zaprojektowanie i pozyskanie wymaganych przepisami prawa pozwoleń 2)Pozyskanie dofinansowania (dotacji) na poziomie nie mniejszym niż 50% kosztów kwalifikowanych dla robót termo modernizacyjnych Etap II 1)Wykonanie robót 2)Rozliczenie dofinansowania. Na komplet dokumentacji, którą ma wykonać wykonawca dla każdego z obiektów, składa się: 1.Aktualizacja audytów energetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 lutego 2008 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego (Dz. U. Nr 33, poz. 195) - w przypadku konieczności zgłoszonej przez instytucję współfinansującą. 2.Aktualizacja Kart efektów ekologicznych - w przypadku konieczności zgłoszonej przez instytucję współfinansującą. 3.Projekt budowlany zgodny z ostateczną wersją audytów energetycznych i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.04.202.2072), a także zgodny z zaleceniami Zamawiającego. 4.Przygotowanie kompletu dokumentacji aplikacyjnych razem z niezbędnymi załącznikami. 5.Uzyskanie wszelkich administracyjno-prawnych zezwoleń, w tym pozwolenia na budowę (jeśli wymagane). 6.Przygotowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji zgodnie z zasadami Instytucji współfinansującej. 7.Bieżące uzgodnienia z Zamawiającym inżynierii finansowej realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem możliwości pozyskania dotacji oraz kredytów preferencyjnych. 8.W przypadku pozyskania środków pomocowych przeprowadzenie pełnego ich rozliczenia oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji wymaganej przez instytucję finansującą. 9.Przygotowanie, składanie i koordynacja Wniosków finansowania inwestycji zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym inżynierią finansową w zakresie technicznym i ekologicznym (Zamawiający przygotowuje dokumenty formalno-prawne oraz dane finansowe niezbędne do przygotowania wniosku). 10.Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej - ekspertyzy ornitologicznej. 11.Pozyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie ochrony środowiska. Celem zamówienia jest dostosowanie obiektów do obowiązujących standardów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych i eksploatacyjnych. W wyniku przeprowadzonych prac modernizacyjnych ma nastąpić znaczne obniżenie kosztów eksploatacji oraz zmniejszenie emisji szkodliwych substancji do atmosfery. Na roboty budowlane składają się: A.dla Przedszkola w Zagórzu: a)roboty termo modernizacyjne: ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm ocieplenie dachu styropianem gr. 18 cm ocieplenie stropu pod tarasem styropianem gr. 19 cm ocieplenie stropu nad przejazdem wełną mineralną gr. 19 cm wymiana okien i drzwi wymiana instalacji CO i CWU wymiana kotłów gazowych na kocioł gazowy kondensacyjny 80 kW wymiana oświetlenia tradycyjnego na oświetlenie typu LED budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW wykonanie monitoringu i zarządzania zużyciem energii cieplnej b)roboty modernizacyjne: wymiana pokrycia dachowego dostosowanie klatki schodowej, wykonanie wyłącznika p.poż - zgodnie z decyzją straży pozostałe roboty (usunięcie zsypów na węgiel, zamurowanie witryny, wymiana barierek - zgodnie z PFU) B.dla Przedszkola w Olszynach: a) roboty termo modernizacyjne: ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm ocieplenie stropu pod poddaszem styropianem gr. 18 cm wymiana drzwi wejściowych wymiana instalacji CO oraz kotła gazowego na gazowy kondensacyjny 20 kW wymiana oświetlenia tradycyjnego na oświetlenie typu LED wykonanie monitoringu i zarządzania zużyciem energii cieplnej b) roboty modernizacyjne: pozostałe roboty (wykonanie decyzji straży, wymiana barierek, daszków nad wejściem, roboty zgodnie z PFU) C.dla OSP Mętków: a)roboty termo modernizacyjne: ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm ocieplenie stropu pod częścią nieogrzewaną poddasza styropianem gr. 19 cm ocieplenie wewnętrznych ścian poddasza styropianem gr. 8 cm wymiana drzwi wejściowych wymiana instalacji CO i kotła węglowego na kocioł gazowy kondensacyjny 40 kW wymiana oświetlenia tradycyjnego na energooszczędne D.dla Domu Wiejskiego w Jankowicach: a)roboty termo modernizacyjne: ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm ocieplenie stropu poddasza styropianem gr. 18 cm wymiana części okien wymiana drzwi wejściowych wymiana instalacji CO i kotła gazowego na kocioł gazowy kondensacyjny 15 kW wymiana oświetlenia tradycyjnego na energooszczędne b)roboty modernizacyjne: pozostałe roboty (wymiana rynien i rur spustowych). W przypadku pozyskania środków z Instytucji Wdrażającej Wykonawca dokona rozliczenia projektu zgodnie z wymogami Instytucji. Do zadań Wykonawcy należeć będzie tym zakresie: Opisywanie faktur, rachunków i innych dokumentów wystawionych przez Wykonawcę tak, aby zachować całkowitą zgodność z wytycznymi Instytucji Wdrażającej oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Przygotowanie sprawozdań z poszczególnych etapów realizacji inwestycji do Instytucji Wdrażającej, Uczestniczenie w kontrolach sposobu wykorzystania udzielonej pomocy finansowej przeprowadzanych przez Instytucję Wdrażającą, zarówno w okresie realizacji jak i przez cały okres gwarancji i rękojmi, Całkowite, końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu, zgodnie z umową o dofinansowanie i obowiązującymi zasadami rozliczania inwestycji z wymaganiami Instytucji Wdrażającej, Sporządzenie końcowego sprawozdania do Instytucji Wdrażającej,Wyjaśnianie spraw (uwag) w terminach wskazanych w odpowiednich pismach Instytucji Wdrażającej wynikłych w trakcie rozliczenia projektu. Po zrealizowaniu umowy Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym poprzez: monitoring uzyskanych efektów ekologicznych i przekazywanie informacji Zamawiającemu. W ramach aplikowania o dofinansowanie do instytucji finansujących Wykonawca zobowiązuje się do pozyskania dofinansowania zadania w wartości nie mniejszej niż 50 % kosztów kwalifikowanych robót termo modernizacyjnych określonych w § 1 ust.6 A. a), B. a), C. a), D. a) projektu umowy. Zamawiający przez pozyskanie dofinansowania rozumie kompleks działań obejmujących przygotowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej, poprawę i korygowanie dokumentacji aplikacyjnej na wniosek instytucji wdrażającej oraz podpisanie przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie z instytucją wdrażającą. Po pozyskaniu finansowania Wykonawca zobowiązany jest do rozliczenia projektu na zasadach określonych w Umowie. W przypadku niepozyskania przez Wykonawcę w ramach etapu I realizacji umowy dofinansowania w koniecznej wysokości w terminach określonych w § 3 Umowy, umowa ulegnie rozwiązaniu, z dniem upływu tego terminu i bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń w tym zakresie przez którąkolwiek ze Stron, ze wszystkimi konsekwencjami przewidzianymi w treści projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000 złotych (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45. ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chrzanowie o. Babice Nr 53 8444 0008 0010 0100 2017 0022 oraz w formularzu oferty wskazać numer rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium. Skuteczne wniesienie wadium w takiej formie uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). 4.W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, w przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem oryginał należy złożyć w oddzielnym opakowaniu, aby można go było złożyć w kasie Zamawiającego, a do oferty wpiąć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5.Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: -być wystawione na Gminę Babice, ul. Krakowska 56, 32-551 BABICE -zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp -okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związana z ofertą. 6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach