Przetargi.pl
Głęboka kompleksowa modernizacja energetyczna budynków publicznych Gminy Ujazd tj. Publicznej Szkoły Podstawowej w Sieroniowicach wraz z wymianą wyposażenia na energooszczędne" w systemie zaprojektuj-wybuduj

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47143 Ujazd, ul. Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19
    47143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka kompleksowa modernizacja energetyczna budynków publicznych Gminy Ujazd tj. Publicznej Szkoły Podstawowej w Sieroniowicach wraz z wymianą wyposażenia na energooszczędne" w systemie zaprojektuj-wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień oraz wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w oparciu o program funkcjonalno – użytkowy. Budynek Szkoły Podstawowej zlokalizowany przy ul. Strzeleckiej 26 w Sieroniowicach poddany zostanie kompleksowej modernizacji energetycznej polegającej na: · wymianie źródła ciepła na powietrzne pompy ciepła typu powietrze/woda, · wymianie instalacji centralnego ogrzewania, · ociepleniu ścian zewnętrznych i dachu, · wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, · wymianie oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne, · wykonanie oświetlenia zewnętrznego energooszczędnego, · wykonaniu robót towarzyszących. Celem inwestycji jest obniżenie zużycia energii, zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych, zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych, poprawa izolacyjności i estetyki budynku. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie projektu wykonawczego systemu grzewczego opartego na pompach ciepła typu powietrze-woda, zawierającego: · technologię górnego źródła dla potrzeb centralnego ogrzewania, · niskotemperaturową instalację centralnego ogrzewania, - wykonanie projektu wykonawczego instalacji elektrycznej zawierającej: · zasilanie zaprojektowanych urządzeń · wewnętrzną linię zasilającą WLZ · wykonanie oświetlenia pomieszczenia pompy ciepła, · wymianę oświetlenia wewnętrznego pomieszczeń na energooszczędne, · oświetlenie zewnętrzne energooszczędne, · instalację odgromową - wykonanie projektu wykonawczego automatyki i zdalnego monitoringu poprzez internet pracy sytemu grzewczego, - wykonanie projektu wykonawczego termomodernizacji budynku zawierającej: · ocieplenie ścian zewnętrznych, ścian przy gruncie oraz dachu, · wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, · remont budowlany pomieszczenia pomp ciepła, - wykonanie kosztorysów dla zakresu robót objętych zamówieniem, - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę, jeżeli będzie wymagane, - opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji, - wykonanie w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego projekty i dokumenty robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, - doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po robotach ziemnych, - przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do eksploatacji, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej, łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych, - wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej, - wykonanie dokumentacji oraz przeprowadzenie odbioru urządzeń podlegających dozorowi UDT, - prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym: · zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, · wykonanie badań powykonawczych (szczelności instalacji c.o., skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, sprawności działania instalacji AKPiA i monitoringu), · przeszkolenie obsługi, · roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych). Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Budynek szkoły składa się z dwóch części – szkolnej i przedszkola, które zajmuje część parteru i piętra szkoły. Budynek jest obiektem wolnostojącym, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczonym. Budynek o rzucie prostokąta, z dachem dwuspadowym. Obiekt wykonano w technologii tradycyjnej murowanej, nad całością stropodach kryty papą. Parter i piętro ogrzewane są z własnej kotłowni węglowej. Ciepła woda użytkowa przygotowywana jest za pomocą elektrycznych ogrzewaczy. · Powierzchnia zabudowy – 314,90 m2; · Powierzchnia użytkowa budynku – 505,90 m2; · Powierzchnia całkowita – 775,45 m2; · Kubatura – 2537,10 m3; W zakresie projektowania wykonawca zastosuje się do wymagań z pkt.6 PFU, zobowiązany jest także wykonać i przekazać Zamawiającemu: a) Projekt budowlany – w 4 egzemplarzach, b) Dokumentację geologiczną – w 3 egzemplarzach, c) Projekt wykonawczy – w 3 egzemplarzach. d) Dokumentacja powykonawcza – w 2 egzemplarzach e) wszelkie niezbędne instrukcje obsługi, rozruch, instrukcje eksploatacji i konserwacji itp. Uwaga: Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca w ramach realizacji zamówienia zamiast Projektu budowlanego oraz Projektu wykonawczego wykonał tylko Projekt budowlano-wykonawczy (w 5- ciu egzemplarzach) będący podstawą do wystąpienia o pozwolenie na budowę, czyli projekt spełniający oprócz wszystkich wymagań wynikających z ustawy Prawo Budowlane, także przedstawiający wszelkie niezbędnie uszczegółowienia rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych i instalacyjnych – jak w projekcie wykonawczym. a) Kosztorys inwestorski – w 2 egzemplarzach, b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – w 2 egzemplarzach, c) Całość opracowania oprócz w/w dokumentów w wersji papierowej w wersji elektronicznej edytowalnej oraz z rozszerzeniem PDF, a kosztorys inwestorski także w programie rozszerzeniem ath, na nośniku elektronicznym. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymogi zgodności z Dyrektywą Rady nr 85/337/EWG z dnia 27 czerwca 1985 r. w sprawie oceny skutków wywieranych przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko naturalne (z późn. zm.) Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Wymaga się, aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku polskim producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych; nie dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, - prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określonym w PFU. b) W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym zakresu wprowadzanych rozwiązań modernizacyjnych oraz planowanych do zastosowania nowych urządzeń i obiektów. c) Na każdym etapie projektowania będzie wymagane zachowanie ścisłego kontaktu z Zamawiającym oraz uwzględnienie jego sugestii i weryfikacji dotyczących rozwiązań technicznych i lokalizacyjnych, a w szczególności uzgodnienie z Zamawiającym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d) Sugestie Zamawiającego dotyczące szczegółowych rozwiązań technicznych, nie kolidujące z ogólnym rozwiązaniem proponowanym przez Wykonawcę, będą wiążące dla Wykonawcy. e) Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego praw własności intelektualnej oraz udzielenia licencji na zasadach określonych we wzorze umowy W zakresie wykonania robót Wykonawca zastosuje się do wymagań opisanych w PFU w szczególności: Wykona przedmiotową głęboką kompleksową modernizację energetyczną budynku zgodnie z zaakceptowanymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiającego oraz innymi osobami przez niego wyznaczonymi, Koncepcją, Projektem Budowlanym oraz Dokumentacją Wykonawczą. W szczególności wykonane zostaną prace opisane w pkt. 8 – 11 PFU, oraz inne niezbędne roboty nie opisane w PFU a konieczne do wykonania z uwagi na obowiązujące przepisy i rozwiązania techniczne : 1. ROBOTY ZIEMNE Zakres niniejszego PFU obejmuje wykonanie wszelkiego rodzaju robót ziemnych związanych z realizacją zamówienia, a w szczególności: - ukopów i odkładów gruntu, - nasypów, zasypek i osypek, - wykonanie wykopów, - wykonywanie robót ziemnych przy robotach drogowych. 2. ROBOTY INSTALACYJNE Zakres obejmuje wykonanie robót instalacyjnych: - podłączenie instalacji dolnego źródła z górnym źródłem, - podłączenie instalacji c.o. do źródła ciepła, - wykonanie instalacji grzewczej. 3. ROBOTY ELEKTRYCZNE Zakres robót obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w, w tym w szczególności: - kable zasilające, - instalacje elektryczne wewnętrzne, - dostawa i montaż skrzynek sterowania lokalnego. 4. ROBOTY BUDOWLANE I WYKOŃCZENIOWE Zakres prac realizowanych w ramach robót budowlano-wykończeniowych obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych - demontaż starej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż obróbek blacharskich, - wykonanie docieplenia przegród budowlanych, Szczegółowy Harmonogram rzeczowo-finansowy dla robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia zostanie przedstawiony przez wybranego Wykonawcę do 7 dni od daty zaakceptowania zatwierdzonego przez Zamawiającego i Instytucję Zarządzającą kompletnego projektu budowlanego i stanowił będzie załącznik do zawartej umowy. Podane w programie funkcjonalno – użytkowym nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie „ofert równoważnych”. Przez „ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym lub pochodzeniem. Zamawiający nie dopuści do stosowania materiałów i urządzeń o parametrach gorszych niż te, które zakłada PFU, co Wykonawca powinien założyć w wycenie oraz dokumentacji jaką ma opracować. Każdy oferent jest zobowiązany do zapoznania się z planowaną inwestycją w terenie oraz sprawdzić warunki na podstawie których opracuje projekt a także w jakich warunkach prowadzone będą roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ – należy dołączyć do oferty W ORYGINALE 3. Jeśli dotyczy - Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy- Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach