Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. +48413671339 , fax. +413660014
- Data zamieszczenia: 2020-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Grunwaldzka 45
25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. +48413671339, fax. +413660014
REGON: 00028978500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wszzkielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
EZ/ZP/156/2020/RI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wybuduj” w celu wykonania zadania inwestycyjnego polegającego na Doposażeniu Kliniki Chorób Zakaźnych w punkty poboru tlenu – wykonaniu instalacji tlenu medycznego wraz z przyłączem oraz wykonaniu dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych towarzyszących. Przedmiot umowy jest podzielony na następujące etapy: a. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotowego zamówienia niezbędnej do uzyskania przez Zamawiającego właściwej decyzji administracyjnej na realizację zadania (zgłoszenie/pozwolenie na budowę) zgodnie z treścią § 4 ust 3 umowy w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Szczegóły w zakresie opracowania dokumentacji zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy (zwany dalej PFU) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) – etap I b. wykonania wszelkich prac i robót budowlanych na podstawie zaakceptowanego i odebranego przez Zamawiającego projektu budowlanego, dostawy urządzeń niezbędnych do prawidłowego uruchomienia sytemu oraz wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej w terminie do 30 dni kalendarzowych (kryterium oceny ofert) od dnia przekazania placu budowy – etap II c. świadczenie usług serwisowych dla zainstalowanych systemów oraz urządzeń w okresie gwarancji/rękojmi - etap III Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł, Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i skuteczności wniesienia decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty: • wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ryczałtową brutto, wartość podatku VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji II etapu zamówienia, zobowiązanie dotyczące okresu dodatkowej gwarancji, wysokość stawek oraz narzutów które Wykonawca użył do kalkulacji ceny ofertowej, a w szczególności stawki roboczogodziny netto, wysokości kosztów pośrednich, poziomu zysku oraz oświadczenie o okresie związania ofertą i akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, • dowód wniesienia wadium, • w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, • w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. określenie zakresu pełnomocnictwa, podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. b) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wszystkich branż z kompletem pozwoleń lub zgłoszeń umożliwiających prowadzenie procesu inwestycyjnego oraz konieczności uruchomienia procedury przetargowej na zadanie pn. ,,Dostosowanie pomieszczeń Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii”.
Dodano: 2020-06-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa jednostek wytwarzania energii elektrycznej (ogniwa PV) i cieplnej (geotermia – pompy ciepła) ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą do dystrybucji wytworzonej energii"
Dodano: 2018-07-27 - „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Marszałka Piłsudskiego w Starachowicach”.
Dodano: 2018-07-23 - Adaptacja budynku z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy w Usarzowie wraz z pierwszym wyposażeniem
Dodano: 2018-07-16 - Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach projektu zabudowa części tarasu na IV piętrze w budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSzZ w Kielcach z przeznaczeniem na rozszerzenie funkcji Bloku Operacyjnego o kolejne pomieszczenia
Dodano: 2018-05-08 - Wykonanie dokumentacji projektowych sal gimnastycznych wraz z zapleczem przy szkołach oraz dwóch boisk na terenie Gminy Daleszyce
Dodano: 2018-04-18 - WYKONANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO-WYSTAWIENNICZEJ DLA ZADANIA PN. „OCHRONA I PROMOCJA WIELOWIEKOWEJ SPUŚCIZNY KULTUROWEJ GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH POPRZEZ ROZBUDOWĘ PARKU DZIEDZICTWA GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH NA TERENIE GMINY NOWA SŁUPIA”
Dodano: 2018-04-03 - Wykonanie dokumentacji projektowych sal gimnastycznych wraz z zapleczem przy szkołach na terenie Gminy Daleszyce
Dodano: 2018-03-26 - Usługa opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach projektu termomodernizacja obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
Dodano: 2018-01-30 - Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienia nadzoru autorskiego w ramach projektu rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach o Centrum Urazowe dla Dzieci
Dodano: 2017-12-20