Przetargi.pl
Ewaluacja mid-term pomocy publicznej PARP w ramach POIR, w tym ewaluacja mid-term projektu inno_LAB - Centrum analiz i pilotaży nowych instrumentów

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 00834 Warszawa, Pańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
    Pańska 81
    00834 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
    REGON: 1718109500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ewaluacja mid-term pomocy publicznej PARP w ramach POIR, w tym ewaluacja mid-term projektu inno_LAB - Centrum analiz i pilotaży nowych instrumentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie będzie realizowane w 2 częściach. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części. 2. Część 1. Przedmiotem zamówienia są prace ewaluacyjne objęte Planem ewaluacji Programu Pomocowego PARP w ramach POIR, w części poświęconej ewaluacji mid-term Programu. 2.1. Plan Ewaluacji Programu, to dokument opracowany przez PARP i zaakceptowany przez Komisję Europejską (KE) w 2016 r. (http://ec.europa.eu/competition /elojade/isef/case_details.cfm?proc_code=3_SA_42799). Szczegółowo definiuje on oczekiwany zakres ewaluacji oraz kontekst formalno-prawny realizacji przez PARP zobowiązań ewaluacyjnych wobec KE, wynikających z udzielania pomocy z Programu, na podstawie Rozporządzeń Komisji (UE) - GBER i de minimis. 2.2. Programem pomocowym jest Rozporządzenie MIiR z 10 lipca 2015 w sprawie udzielania przez PARP pomocy finansowej w ramach POIR. Określa ono szczegółowe przeznaczenie, warunki i tryb udzielania pomocy publicznej i de minimis przez PARP i obejmuje instrumenty pomocowe (działania, poddziałania, pilotaże), wdrażane przez PARP, w ramach II i III osi priorytetowej POIR. 2.3. Celem ewaluacji mid-term jest ocena pozytywnych i negatywnych, bezpośrednich i pośrednich efektów Programu oraz poszczególnych jego instrumentów pomocowych, obejmujących: 1) bezpośredni wpływ udzielonej pomocy na beneficjentów wsparcia, 2) pośrednie efekty realizacji Programu (pozytywne i negatywne), 3) proporcjonalność (w tym efekt zachęty) i adekwatność pomocy. 2.4. W ramach zamówienia powstanie Raport z ewaluacji mid-term Programu pomocowego, oraz PARP uzyska wsparcie ewaluatorów (asysta) na etapie jego przekazania/negocjacji/odbioru w Komisji Europejskiej (w tym 6 lub 12 miesięczna usługa asysty ewaluatorów, stanowić będzie prawo opcji Zamawiającego, na etapie współpracy PARP-KE). Raport przygotowany zgodnie z Planem Ewaluacji Programu, będzie zawierać najważniejsze wyniki badań oraz wnioski i rekomendacje, które będą bezpośrednio przydatne przy podejmowaniu decyzji (w tym ewentualnej decyzji KE) co do przyszłości Programu pomocowego PARP oraz poszczególnych instrumentów pomocowych (np. weryfikacja zasadności kontynuacji po 2020 r., w ramach nowej perspektywy funduszy europejskich). 2.5 Zamawiający przewiduje skorzystania z prawa opcji w zakresie dwukrotnego zlecenia etapu asysty. 3. Część 2. Przedmiotem zamówienia jest ewaluacja mid-term projektu pozakonkursowego inno_LAB – „Centrum analiz i pilotaży nowych instrumentów”. Zadanie to zostało przewidziane we Wniosku o dofinansowanie projektu oraz w Planie Ewaluacji programu Pomocowego PARP w ramach POIR zaakceptowanym przez KE (Program Pomocowy PARP obejmuje również inno_LAB, w części dot. pilotażowych instrumentów pomocowych poddziałania 2.4.1 POIR). 3.1. Celem ewaluacji mid-term inno_Lab jest ocena trafności modelu jego realizacji oraz rzeczywistej użyteczności zarówno projektu jak i poszczególnych, realizowanych w jego ramach aktywności (w szczególności pilotażowych instrumentów pomocowych). 3.2. W ramach zamówienia powstanie Raport z ewaluacji mid-term projektu pozakonkursowego inno_Lab, który m.in. dostarczy wkład merytoryczny do 1. części zamówienia, w zakresie oceny pilotażowych instrumentów pomocowych poddziałania 2.4.1 POIR. Ponadto, raport będzie zawierać najważniejsze wyniki badań oraz wnioski i rekomendacje, które będą bezpośrednio przydatne w dalszej realizacji projektu inno_LAB oraz podejmowaniu decyzji co do jego kontynuacji w przyszłej perspektywie funduszy europejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79300000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 (słownie: pięć tysięcy) zł na część 1. i 3 000 (słownie: trzy tysiące) zł na część 2. - przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę/ oferty w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach