Przetargi.pl
Etapowy remont drogi wojewódzkiej DW 902 w Świętochłowicach

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Etapowy remont drogi wojewódzkiej DW 902 w Świętochłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach etapowego remontu drogi wojewódzkiej DW 902 w Świętochłowicach (Drogowa Trasa Średnicowa) – etap 1 na odcinku od wiaduktu nad linią kolejową do wiaduktu w rejonie ul. Bytomskiej i etap 3 na odcinku od granicy z miastem Chorzów do wiaduktu nad ulicą Szpitalną, wraz z dostosowaniem ich konstrukcji do kategorii obciążenia ruchem KR6. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie czasowej organizacji ruchu wraz z przejazdem tymczasowym (oznakowanie pionowe, poziome wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu) 2) roboty przygotowawcze w tym szczegółowe pomiary geodezyjne, 3) rozbiórkę istniejących warstw nawierzchni, 4) rozbiórkę uszkodzonych krawężników, 5) wymianę części krawężników oraz korektę zabudowy w zakresie niezbędnym dla zachowania ich odkrycia po skorygowaniu ukształtowania wysokościowego jezdni, 6) zabudowę krawężników na ławie z oporem, 7) oczyszczenie wpustów, 8) oczyszczenie dylatacji, 9) regulację wysokościową wpustów, pokryw i włazów, 10) zabudowę siatki na stykach nowych i istniejących nawierzchni, 11) wymianę konstrukcji jezdni w niezbędnym zakresie, w tym wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym, sortowanym, 12) korektę spadków poprzecznych i podłużnych jezdni, celem zapewnienia właściwych warunków odwodnienia, 13) skropienie emulsją asfaltową, 14) wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, 15) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, 16) wykonanie warstwy ścieralnej SMA, 17) zabudowę bramownic i wykonanie docelowej organizacji ruchu (oznakowanie poziome, pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu), 18) humusowanie i obsianie skarp. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wynoszący minimum 60 miesięcy liczonych od daty bezusterkowego odbioru robót. Natomiast na zabudowane materiały i wyroby budowlane - gwarancji dostawcy lub ich producenta, licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II. Klauzule społeczne 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na: 1) wykonanie czasowej organizacji ruchu wraz z przejazdem tymczasowym (oznakowanie pionowe, poziome wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu) 2) rozbiórkę uszkodzonych krawężników 3) zabudowę krawężników na ławie z oporem 4) regulację wysokościową wpustów, pokryw i włazów, 5) skropienie emulsją asfaltową, 6) wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, 7) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, 8) wykonanie warstwy ścieralnej SMA, 9) zabudowę bramownic i wykonanie docelowej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: „Wadium – ZPU.271.24.2018”. 6. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 29.06.2018 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem bankowym Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w terminie określonym w pkt 6 w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, w kasie Urzędu mieszczącej się na niskim parterze pok. Nr 5. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 9. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 4), 2) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców (w treści formularza ofertowego), 3) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 5) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych, 6) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach