Przetargi.pl
Eksploatacyjna obsługa składowiska odpadów komunalnych na potrzeby działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Toniszewie gm. Wągrowiec

Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62104 Pawłowo Żońskie, Toniszewo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 85 118 , fax. 67 342 60 56
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o.
    Toniszewo 31
    62104 Pawłowo Żońskie, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 85 118, fax. 67 342 60 56
    REGON: 57088140100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacyjna obsługa składowiska odpadów komunalnych na potrzeby działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Toniszewie gm. Wągrowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac gwarantujących eksploatowanie składowiska odpadów komunalnych w rejonie wsi Nowe - Toniszewo - Kopaszyn na terenie gminy Wągrowiec zgodne z przepisami ochrony środowiska, instrukcją eksploatacji składowiska oraz pozwoleniem zintegrowanym przez okres od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020r. Składowisko odpadów komunalnych zlokalizowane jest 8 km od Wągrowca w rejonie wsi Nowe - Toniszewo - Kopaszyn na terenie gminy Wągrowiec. Składowisko zajmuje powierzchnie 14,82 ha. Według danych Zamawiającego średnio-miesięcznie składowanych na kwaterze będzie około 1800 ton odpadów. Do terenu składowiska odpadów komunalnych prowadzą następujące drogi dojazdowe : droga dojazdowa asfaltowa –zewnętrzna długości ok. 1000 m oraz droga dojazdowa do kwater - wewnętrzna długości ok. 200 m o nawierzchni utwardzonej. Zakres prac związanych z prawidłową eksploatacją składowiska odpadów komunalnych. 1) W zakresie rozbudowy i utrzymanie przejezdności dróg dojazdowych i technologiczno – manewrowych : a) systematyczna konserwacja drogi dojazdowej wewnętrznej. Czynności te powinny być bardziej intensywne w okresie jesienno-zimowym i wiosennym; b) utrzymanie porządku i czystości na drogach dojazdowych oraz wzdłuż dróg, zwłaszcza codzienne czyszczenie dróg dojazdowych z odpadów; c) w okresie zimowym codzienne zwalczanie gołoledzi, odśnieżanie i utrzymywanie przejezdności dróg; d) gromadzenie materiału (gruz, ziemia, piasek) i systematyczne utwardzanie powierzchni istniejących dróg technologiczno- manewrowych, zapewniających swobodny i bezkolizyjny dojazd do kwatery i sektorów eksploatacyjnych składowiska; e) codzienne utrzymanie czystości i porządku na drogach technologiczno- manewrowych; f) w okresie suszy i silnego wiatru zapobieganie zapyleniu dróg poprzez polewanie wodą; g) w okresie zimowym zwalczanie gołoledzi, odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg z wykorzystaniem materiału pozyskanego przez eksploatującego; h) przygotowanie i ułożenie placu manewrowego i placu zrzutu odpadów bezpośrednio na eksploatowanym sektorze kwatery oraz na sektorach przewidzianych do eksploatacji w następnej kolejności. 2) W zakresie eksploatacji składowiska : Bieżąca eksploatacja kwater składowiska odpadów komunalnych - zgodna z zatwierdzoną przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego instrukcją eksploatacji składowiska oraz pozwoleniem zintegrowanym obejmować będzie : a) sukcesywne przemieszczanie przy wykorzystaniu ciężkiego sprzętu (kompaktor, spychacz i koparka) rozładowanych odpadów na eksploatowanej kwaterze. Rozplantowanie dowiezionych odpadów warstwami o miąższości ok. 2,0 m i zagęszczanie odpadów przez kilkakrotny przejazd spychaczem lub kompaktorem ( pierwsza warstwa tylko przy użyciu spychacza); b) układanie warstwy izolacyjnej na warstwie zagęszczonych odpadów. Miąższość warstwy izolacyjnej ok. 20 cm. Materiał na warstwę izolacyjną stanowić będzie ziemia, gruz itd. (zgodnie z pozwoleniem zintegrowanym i instrukcją eksploatacji) przywiezione na składowisko. W przypadku braku wystarczającej ilości materiału na warstwy izolacyjne, konieczne będzie pozyskanie przez eksploatującego składowisko materiału na warstwy izolacyjne z zewnątrz na własny koszt ( w cenie oferty ). Warstwa izolacyjna powinna równomiernie pokrywać całą warstwę zagęszczonych odpadów zabezpieczając je przed żerującymi ptakami, gryzoniami i owadami oraz przed roznoszeniem przez wiatr lekkich frakcji odpadów i mikroorganizmów; c) utrzymanie czystości i porządku terenów wokół składowiska poprzez systematyczne zbieranie wszystkich wywiewanych frakcji odpadów w promieniu do 100 m od granicy eksploatowanej kwatery ; d) odgazowanie kwatery składowiska. Wznoszenie istniejących na eksploatowanej kwaterze studni odgazowania wraz z przyrostem warstwy zdeponowanych odpadów w celu odgazowania złożonych odpadów. Wznoszenie studni musi odbywać się zgodnie z technologią przekazaną przez Zamawiającego; e) bieżące zabezpieczanie skarp kwatery składowiska - sukcesywnie do wypełnienia kwater odpadami bieżące zabezpieczenie skarp składowiska warstwą ziemi (zgodnie z pozwoleniem zintegrowanym i instrukcją eksploatacji). W przypadku braku wystarczającej ilości materiału na zabezpieczenie, konieczne będzie pozyskanie przez eksploatującego składowisko materiału z zewnątrz na własny koszt zawarty w cenie oferty. 3) Inne prace związane z eksploatacją składowiska : a) zapewnienie stałej czystości zbiornika odcieków, b) bieżące koszenie trawy rosnącej wokół eksploatowanej kwatery -, w okresie od wiosny do późnej jesieni, c) zapewnienie awaryjnej pomocy technicznej pojazdom przywożącym odpady w przypadku trudności z wyjazdem z punktu zrzutu odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90530000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000,00 złotych, słownie : dziesięć tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PEKAO Bank Polski S.A I Oddział Wągrowiec Nr rachunku : 71 1240 3725 1111 0000 4059 3119 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Eksploatacyjna obsługa składowiska odpadów komunalnych na potrzeby działania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Toniszewie gm. Wągrowiec 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Wypełniony załącznik Nr 5 – Oświadczenie dotyczące RODO. 7) Dowód wniesienia wadium. 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 7 lit. a). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7 lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego ( polisa ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach