Przetargi.pl
Eksploatacja sieci oświetleniowych na terenie miasta i gminy Borne Sulinowo

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 734 125 , fax. 943 734 133
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6
    78449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 734 125, fax. 943 734 133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja sieci oświetleniowych na terenie miasta i gminy Borne Sulinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac eksploatacyjnych oraz prac awaryjnych punktów i sieci oświetleniowych (452 punktów świetlnych): 1) Prace eksploatacyjne: a. dozór techniczny nad urządzeniami i sieciami oświetlenia drogowego i innych miejsc publicznych. b. kontrola stanu oświetlenia w porze świecenia co najmniej raz w miesiącu. c. wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów rezystancji izolacji kabli i przewodów zgodnie z obowiązującymi przepisami. d. czyszczenie opraw i kloszy opraw oświetleniowych, szaf oświetleniowych co najmniej raz na dwa lata. e. sprawdzenie mocowania opraw oświetleniowych, połączeń elektrycznych kabli i przewodów, stanu zacisków podłączenia uziomu. f. sprawdzenie posadowienia i pionowości słupów, regulacja położenia opraw i odbłyśników. g. sprawdzenie i uzupełnienie oznaczeń numerów obwodów, urządzeń sterowania i przełączników, numeracji słupów. h. sprawdzenie, naprawa, regulacja zamknięcia szaf oświetleniowych, wnęk słupowych. i. sprawdzenie i wymiana wkładek bezpiecznikowych. j. sprawdzenie i regulacja urządzeń sterujących. k. oględziny i przeglądy techniczne urządzeń i sieci oświetlenia drogowego. l. wykonywanie zabiegów eksploatacyjnych niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i zwierząt w tym oględzin całości eksploatowanej sieci oświetleniowej w okresie rocznym oraz przeglądów w wymiarze min. 1/2 całości eksploatowanej sieci oświetleniowej w okresie rocznym; 2) Prace awaryjne: a. wymiana uszkodzonych źródeł światła. b. wymiana uszkodzonych opraw oraz ich wyposażenia,. c. wymiana uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetlenia. d. wymiana szaf oświetleniowych, złączy, słupów, wysięgników i innych elementów urządzeń i sieci oświetlenia drogowego, uszkodzonych na skutek wypadków komunikacyjnych, aktów wandalizmu, skutków działania siły wyższej. e. naprawa lub wymiana uszkodzonych kabli i przewodów zasilających. f. wymiana uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek i wyposażenia wnęk latarni, szaf sterowniczych, pionowanie słupa oświetleniowego. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania wszelkich awarii w terminie: a. W zakresie wymiany wyeksploatowanych źródeł światła, zapłonników, osprzętu opraw sodowych, styczników, wyłączników zmierzchowych i zegarów sterujących – w czasie nie dłuższym niż (min. 24 godzin/ maks. 96 godzin) od daty wykrycia lub przyjęcia zgłoszenia awarii. b. W zakresie likwidacji zagrożeń wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych, tj. kolizja drogowa, wichura, wandalizm, kradzież itp. – w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od daty wykrycia lub przyjęcia zgłoszenia zagrożenia. c. W zakresie usunięcia awarii w przypadku nieuzasadnionego świecenia lamp oświetleniowych w porze dziennej – w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od daty wykrycia lub przyjęcia zgłoszenia awarii (nie dotyczy to przypadków załączeń oświetlenia dla celów konserwacyjnych i naprawczych w maksymalnym wymiarze do 1 godziny). d. W zakresie lokalizacji i naprawy uszkodzonych kabli, usunięcia sopli – w czasie nie dłuższym niż 5 dni od daty wykrycia lub przyjęcia zgłoszenia awarii lub zagrożenia. e. W zakresie dokonania bardziej skomplikowanych napraw (np. wymiany uszkodzonych opraw, słupów i szafek oświetleniowych) – w terminie ustalonym przez Zamawiającego. f. Terminy określone w ustępie 3.a. - 3.e. mogą uleć przedłużeniu jedynie za zgodą Zamawiającego. 2. Załącznikiem do niniejszej SIWZ jest szczegółowy wykaz sieci oświetleniowych. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy oraz instrukcja eksploatacji urządzeń i sieci oświetlenia drogowego należących do Gminy Borne Sulinowo stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ust 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności w zakresie instalacji elektrycznych. 5. Okres zatrudnienia musi wynosić minimum do czasu zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem ww. okresu Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby, która będzie uczestniczyć w procesie realizacji zadania. 6. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązana jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dnia od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcą lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy zmieniony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna żądana ilość osób i forma zatrudnienia nie może ulec zmianie. 7. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę, o których mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający może żądać od pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w ust.10, oświadczeń dotyczących formy zatrudnienia i zakresu czynności wykonywanych podczas realizacji zamówienia. 8. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, zatrudnienia osób na umowę o pracę Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników realizujących zadanie na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników realizujących zadanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 52232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji finansowej podmiotu trzeciego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną