Przetargi.pl
Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w Spytkowicach w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K.

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 734 200 , fax. 338 232 433
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 338 734 200, fax. 338 232 433
    REGON: 72183421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w Spytkowicach w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Armator – Powiat Wadowicki – Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania i utrzymania całą przeprawę promową na rzece Wisła w ciągu drogi powiatowej nr 1774K Spytkowice – Poręba Żegoty w m. Spytkowice, pow. wadowicki, woj. małopolskie. Wykonawca odpowiedzialny jest za: a) zapewnienie przeprawy w okresie miesięcy I – XII w godzinach 5.00 - 22.00, z częstotliwością dostosowaną do potrzeb korzystających z przeprawy promowej; b) utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej pływaka promu i całej przeprawy promowej zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym nr WOŚ-62230/14/08 z dnia 22.04.2008 r. oraz obowiązującymi przepisami w zakresie żeglugi śródlądowej, zawartymi m.in. w informatorze Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej w Krakowie; zgodnie z bieżącymi wytycznymi i zaleceniami organów Kontroli i Nadzoru, przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1863) oraz Rozporządzeń Ministra Gospodarki i Żeglugi Śródlądowej z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie wzoru rejestru unijnych świadectw zdolności żeglugowej (Dz. U. z 2019 r. poz 729) i z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie przepisów żeglugowych na śródlądowych drogach wodnych (Dz. U. Nr 212, poz. 2072), przez cały okres trwania umowy; c) zapewnienie paliwa do silnika napędowego przez cały okres obowiązywania umowy wraz z zakupem i wymianą innych materiałów niezbędnych do wykonywania przewozów, takich jak: oleje, smary, filtry itp.; d) utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej silnika i całego mechanizmu napędowego poprzez bieżącą obsługę oraz prace remontowe, w tym remonty kapitalne, w celu zapewnienia ciągłości przeprawy; w przypadku nieskuteczności napraw – zakup nowych elementów napędowych promu (m. in. silnika, skrzyni biegów, reduktora, itp.). W przypadku zakupu nowych elementów napędowych, dotychczasowe urządzenia należy dostarczyć do bazy terenowej Wydziału Dróg Powiatowych w Wadowicach, ul. Wałowa 30. Nowe elementy pozostaną na wyposażeniu przeprawy promowej do dyspozycji Zamawiającego po zakończeniu umowy; e) w trakcie trwania umowy jednorazowy zakup lin fi 14 i fi 22,; o każdorazowej potrzebie wymiany lin oraz montażu nowych lin należy poinformować Zamawiającego; f) montaż lin fi 14 i fi 22,; g) wykonywanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych pływaka promu i łodzi towarzyszącej oraz urządzeń napędowych, oświetlenia, sygnalizacji świetlnej, szlabanów, dojazdów w obrębie szlabanów stałych i całej przeprawy promowej, w tym uzupełnianie drobnego wyposażenia promu (rękawice, gwoździe, wiadra, piasek itp.); h) wykonywanie napraw przeprawy promowej oraz jej wyposażenia w celu utrzymania ciągłości przeprawy, po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu zakresu prac do realizacji wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem i wyceną w sytuacjach awaryjnych, spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, poza istniejącymi gwarancjami i nie z winy wykonawcy przewozów. Koszty tych prac, po ich akceptacji, ponosi Zamawiający, Ostateczny zakres prac zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę protokolarnie; i) utrzymanie czystości, ładu, porządku na pływaku, na całej przeprawie promowej i w pobliżu, a także utrzymanie oznakowania związanego z ruchem drogowym i transportem wodnym oraz tablic informacyjno – porządkowych dla korzystających z przeprawy, jak również schludności wyglądu załogi promu; j) informowanie o przerwach w pracy promu zarówno Zamawiającego jak i użytkowników przeprawy; k) każdorazowe zabezpieczenie oraz stały nadzór nad przeprawą promową, tj.: pływak promu, szlabany i pozostałe urządzenia, w czasie niekorzystnych warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych: powodzi, kry lodowej, wiatru itp.; l) zabezpieczenie przeprawy promowej w okresie niekursowania; m) odśnieżanie dojazdów do promu, a także pomiędzy zaporami drogowymi i korytem rzeki oraz pływaka promu. W okresie gołoledzi na powyżej podanym odcinku przeprawy należy prowadzić posypywanie piaskiem, kruszywem lub innymi dostępnymi i dopuszczonymi środkami przeciwpoślizgowymi; n) stałą obsługę szlabanów i sygnalizacji świetlnej; o) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich przerw w pracy promu wynikłych z przeglądów technicznych, awarii, zbyt wysokiego lub niskiego stanu wody itp.; p) zgłaszanie o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń napędowych pływaka i innych stwierdzonych usterkach, mogących mieć wpływ na ciągłość wykonywanej przeprawy; q) posiadanie telefonu komórkowego i ponoszenie wszelkich kosztów z nim związanych, celem zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym; r) pobieranie opłat za przeprawy promowe na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, potwierdzone każdorazowo wręczeniem biletu wg stawek zgodnie z aktualną Uchwałą Rady Powiatu w Wadowicach. Cennik opłat za przeprawy promem winien być umieszczony na przeprawie promowej; odpowiedzialność za pobranie opłaty i wydanie biletu spoczywa na obsługującym przeprawę s) przekazywanie Zamawiającemu na rachunek bankowy należności z tytułu pobranych opłat za przeprawy promowe, w terminie 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca, z jednoczesnym przedkładaniem wydanych biletów. Po dokonaniu ich analizy bilety zostaną zwrócone Wykonawcy. Wykonawca przechowuje oryginały biletów; t) zabezpieczenie warunków socjalnych dla obsługi promu (np. barakowóz); u) zapewnienie warunków BHP; v) prowadzenie ewidencji, dokonywanie przeglądów i kontroli oraz poddawanie się kontroli wykonywanej przez jednostki do tego upoważnione; w) zawarcie umów ubezpieczeniowych od Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy; x) prawidłową i bezpieczną eksploatację promu i łodzi towarzyszącej oraz ponosi odpowiedzialność za szkody w mieniu osób trzecich powstałe z wypadków na promie, a także za powstałe szkody związane z niewłaściwą eksploatacją promu; y) dysponowanie osobami z uprawnieniami do dokonywania przewozów tj. posiadającymi aktualny Patent Żeglarski wydany przez Urząd Żeglugi Śródlądowej; z) posiadanie przez obsługę promu aktualnych badań lekarskich, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 05.11.2003 r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących pracę na statkach żeglugi śródlądowej (Dz. U. z 2003 nr 199 poz. 1949); aa) uwzględnienie całkowitego czasu niezbędnego do prawidłowego prowadzenia przeprawy, przede wszystkim uwzględniając niezbędny czas potrzebny obsłudze na uruchomienie i zamknięcie przeprawy oraz bieżącą konserwację na co dzień biorąc pod uwagę godziny kursowania promu wyznaczone dla użytkowników przeprawy. bb) pozostawienie na przeprawie promowej do dyspozycji Zamawiającego wymienionych istotnych elementów wyposażenia oraz zamontowanych lin po zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania. cc) w przypadku poboru energii elektrycznej wykonanie przyłącza energetycznego wraz z ponoszeniem kosztów tego poboru za wyjątkiem sygnalizacji oraz oświetlenia promu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60610000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach