Gmina Dobra ogłasza przetarg
- Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
ul. Szczecińska 16 a
72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 113 048, fax. 914241545
REGON: 000533446 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej na terenie gminy Dobra - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej na terenie gminy Dobra zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90470000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osieset złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w terminie do dnia 25.01.2019 r., do godziny 10:30. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w ww. terminie zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku PEKAO Bank Polski S.A., nr 46 1020 4795 0000 9302 0331 9639, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania pn. Eksploatacja i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej na terenie gminy Dobra, WKI.ZP.271.09.2019.AA”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359) - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 – 14.00.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne niezbędne dokumenty, które wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) oferta cenowa, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 10 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną