Gmina Bieliny ogłasza przetarg
- Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
- Data zamieszczenia: 2019-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
E-RADA- dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do obsługi Sesji Rady, w ramach projektu „Wdrożenie innowacyjnych e- usług w gminach Suchedniów, Bieliny i Górno” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Gminy. 2. Konfiguracja tabletów na cel obsługi posiedzeń Rady Gminy 3. Dostawa, montaż, konfiguracja systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez Internet. 4. Dostawa, montaż, konfiguracja przewodowego systemu dyskusyjnego. 5. Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla administratorów, pracowników obsługi rady oraz radnych. 6. Utrzymanie wdrożonego systemu informatycznego w infrastrukturze technicznej Wykonawcy. 7. Świadczenie serwisu systemu informatycznego przez okres równy oferowanej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ (w formie niepieniężnej), 1.2) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności:- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup słuchawek bezprzewodowych, tabletów, kamer i głośników internetowych w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842)
Dodano: 2021-02-12 - Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą i montażem w ramach realizacji projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych w Gminie Łopuszno”
Dodano: 2021-02-03 - Zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnych oraz ładowarek z logo projektu
Dodano: 2021-01-11 - Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą i montażem w ramach realizacji projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych w Gminie Łopuszno”
Dodano: 2020-12-30 - Zakup urządzeń drukujących oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa Tabletów wraz oprogramowaniem i wyposażeniem w ramach konkursu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej Oś I Powszechny dostęp do internetu Działanie 1.1. Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach
Dodano: 2020-05-21 - Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
Dodano: 2020-04-01 - zakup sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Dodano: 2020-01-30 - Zakup serwera, urządzenia klasy UTM, sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Dodano: 2019-11-28