Gmina Ozimek ogłasza przetarg
- Adres: 46040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 46 22 800 , fax. 77 46 22 811
- Data zamieszczenia: 2018-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozimek
ul. Ks. J. Dzierżona
46040 Ozimek, woj. opolskie
tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
REGON: 52796000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ozimek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
e-Ozimek - rozwój cyfrowych usług, poprzez zakup i wdrożenie nowych eUsług, zakup sprzętu oraz szkoleń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie nowych eUsług, zakup sprzętu oraz szkoleń w Gminie Ozimek.” Liczba części, zadań: 3 Część nr 2 - Zadanie 2 - Zakup wdrożenie i uruchomienie aplikacji eRada wraz ze szkoleniami. Część nr 3 - Zadanie 3 - Zakup systemu do Backup. Macierz dyskowa. Część nr 4 - Zadanie 4 - Zakup 17 Tabletów na potrzeby aplikacji eRada. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Szczegółowy opis warunków rękojmi i gwarancji określony został w Projekcie Umowy stanowiącym Część III do SIWZ. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do IDW) cenę realizacji przedmiotu zamówienia na część na którą składa ofertę oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty (wraz z Ofertą) potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. dot. cz. II Próbkę Systemu – będącego przedmiotem Oferty, wymagania szczegóły przedstawiono w Załączniku numer 8 do SIWZ - OPIS PRÓBKI. Wypełniony Załącznik numer 6 do SIWZ - Metodologia Integracji. dot. cz. II, III i IV. Zgodnie z art. 25a ust. 1 Pzp do oferty Wykonawca dołącza (do Oferty) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią odpowiednio Załącznik nr 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- U/15/TP/2023 - System nadzorowania SPP w Opolu wraz z obsługą serwisową parkometrów
Dodano: 2024-01-22 - [D/89/2023] Dostawa przedłużenia wsparcia technicznego producenta do klastra urządzeń NGFW Fortigate 100F działających w infrastrukturze Uniwersytetu Opolskiego na okres 3 lat
Dodano: 2023-10-23 - Zakup, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego wdrożeniem do pełnej funkcjonalności
Dodano: 2022-11-26 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa oprogramowania w ramach Umowy Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) dla Politechniki Opolskiej.
Dodano: 2022-10-10 - Zakup, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego wdrożeniem do pełnej funkcjonalności
Dodano: 2022-09-08 - Zakup licencji na oprogramowanie do zarządzania zasobami IT
Dodano: 2021-05-27 - Zakup pakietu oprogramowania antywirusowego oraz zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji
Dodano: 2021-03-19 - Zakup terminowej licencji oraz wdrożenia systemu informatycznego do zarządzania rozwojem potencjału naukowego jednostki w formule usługi Software as a Service wraz z utrzymaniem systemu przez dostawcę oraz usługą wsparcia technicznego, merytorycznego i szkoleniem użytkowników systemu
Dodano: 2021-03-08 - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do nauczania na odległość w ramach projektu pn.” Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”, współfinansowanego przez UE ze środków EFS, w ramach RPO WO na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2021-01-22