Gmina Ozimek ogłasza przetarg
- Adres: 46040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 46 22 800 , fax. 77 46 22 811
- Data zamieszczenia: 2018-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozimek
ul. Ks. J. Dzierżona
46040 Ozimek, woj. opolskie
tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
REGON: 52796000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
e-Ozimek - rozwój cyfrowych usług, poprzez zakup i wdrożenie nowych eUsług, zakup sprzętu oraz szkoleń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie nowych eUsług, zakup sprzętu oraz szkoleń w Gminie Ozimek.” Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. Liczba części, zadań: 4. Część nr 1 - Zadanie 1 – Zakup wdrożenie i uruchomienie e-Usług wraz ze szkoleniami. Część nr 2 - Zadanie 2 - Zakup wdrożenie i uruchomienie aplikacji eRada wraz ze szkoleniami. Część nr 3 - Zadanie 3 - Zakup systemu do Backup. Macierz dyskowa. Część nr 4 - Zadanie 4 - Zakup 17 Tabletów na potrzeby aplikacji eRada. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. 22. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz ust. 4 Pzp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, każdego Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy, zatrudniania na podstawie umowy o pracę i na okres co najmniej równy okresowi realizacji przedmiotu umowy tj. od daty podpisania do dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy. Szczegółowe wymagania przedstawiono w Część III -Projekt Umowy (PU), osobno dla poszczególnych części: 22.1. dla części 1: w paragrafie: Personel Wykonawcy. 22.2. dla części 2: w paragrafie: Personel Wykonawcy. 22.3. dla części 3: w paragrafie: Personel Wykonawcy. 22.4. dla części 4: w paragrafie: Personel Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść Wadium: dla części nr 1 wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysiące złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. dla części nr 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium. dla części nr 3 – Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium. dla części nr 4 – Zamawiający nie wymaga wniesienia Wadium. Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z poźn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty (wraz z Ofertą) potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Próbkę Systemu – będącego przedmiotem Oferty, wymagania szczegóły przedstawiono w Załączniku numer 8 do SIWZ - OPIS PRÓBKI. Wypełniony Załącznik numer 6 do SIWZ - Metodologia Integracji. Wypełniony Załącznik numer 7 do SIWZ - Spełnienie Kryteriów oceny Ofert. Dla części 1 (pierwszej). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Certyfikatów / atestów potwierdzających spełnienie norm 9001:2008, 27001:2013, lub równoważnych dla producentów oferowanych rozwiązań. Dla części 1 (pierwszej). W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Certyfikatów / atestów potwierdzających spełnienie norm 9001:2008, 27001:2013, lub równoważnych dla podmiotów realizujących usługi wdrożeniowe oraz usługi wynikające z wymagań rękojmi i gwarancji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ: ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.6.2 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 6.6.1 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.7. SIWZ stosuje się. 6.9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- U/15/TP/2023 - System nadzorowania SPP w Opolu wraz z obsługą serwisową parkometrów
Dodano: 2024-01-22 - [D/89/2023] Dostawa przedłużenia wsparcia technicznego producenta do klastra urządzeń NGFW Fortigate 100F działających w infrastrukturze Uniwersytetu Opolskiego na okres 3 lat
Dodano: 2023-10-23 - Zakup, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego wdrożeniem do pełnej funkcjonalności
Dodano: 2022-11-26 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa oprogramowania w ramach Umowy Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) dla Politechniki Opolskiej.
Dodano: 2022-10-10 - Zakup, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego wdrożeniem do pełnej funkcjonalności
Dodano: 2022-09-08 - Zakup licencji na oprogramowanie do zarządzania zasobami IT
Dodano: 2021-05-27 - Zakup pakietu oprogramowania antywirusowego oraz zakup dostępu do zdalnego przetwarzania informacji
Dodano: 2021-03-19 - Zakup terminowej licencji oraz wdrożenia systemu informatycznego do zarządzania rozwojem potencjału naukowego jednostki w formule usługi Software as a Service wraz z utrzymaniem systemu przez dostawcę oraz usługą wsparcia technicznego, merytorycznego i szkoleniem użytkowników systemu
Dodano: 2021-03-08 - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do nauczania na odległość w ramach projektu pn.” Kształcenie zawodowe dla rynku pracy – 3”, współfinansowanego przez UE ze środków EFS, w ramach RPO WO na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2021-01-22