Przetargi.pl
DZP/12/2016, Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZP/12/2016, Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 337 615 kg. 2.2. Termin wykonania zamówienia: Planowany termin realizacji zamówienia: usługa sukcesywna w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2.3. Informacja o częściach zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 337 615 kg. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów, wymienionych w Tabeli nr 1, z miejsc podanych w Tabeli nr 3 specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Środek transportu musi posiadać wagę najazdową z aktualną legalizacją. 3. Odbiór odpadów będzie prowadzony sukcesywnie, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu (w poniedziałek, środę i piątek) od godz. 7:00 do 14:00 lub w razie potrzeby - za uzgodnieniem telefonicznym w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia z zastrzeżeniem, że jeżeli tzw. (zamówienie w razie potrzeby) zostało zgłoszone w piątek to Wykonawca zobowiązany jest je wykonać do godz. 14:00 w poniedziałek. Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym odbiorze odpadów do zważenia odbieranych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz wystawienia i przekazania Zamawiającemu Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 5. Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia m. in. udostępnienia pojemników, przywóz i odbiór pojemników, odkażenie miejsca składowania środkiem do tego przeznaczonym, rozładunek, załadunek, transport, przekazanie do miejsca przeznaczenia, unieszkodliwienie. 6. W celu realizacji zamówienia Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu, na czas realizacji zamówienia, specjalistyczne pojemniki i opakowania do gromadzenia odpadów w ilości i w rodzaju zgodnym z opisem zamieszczonym w Tabeli nr 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania pojemników w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz dokonywania ich okresowego przeglądu, jak również wymiany pojemników w wypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia. Pojemniki muszą być oznaczone zewnętrznie poprzez umieszczenie na nich informacji o miejscu wytworzenia odpadów. Tabela nr 1 : Opis rodzajów odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Lp. Kod Grupy, podgrupy i rodzaje odpadów Szacunkowa ilość w czasie trwania umowy (kg) 1 18 01 01 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) 180 2 18 01 02 Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) 3 400 3 18 01 03 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 310 000 4 18 01 06 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 2250 5 18 01 07 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06 35 6 18 01 08 Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 550 7 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 21200 8 18 01 82 Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych ------ RAZEM: 337 615 Opis kodów za: Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) - załącznik: Katalog odpadów wraz z listą odpadów niebezpiecznych. Tabela nr 2 : Ilość pojemników dostarczana przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia. Lp. Rodzaj pojemnika Pojemność Ilość (sztuka) 1 Jednorazowy pojemniki koloru Czerwonego (prostokątne ) 0,2 l 1200 2 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 0,7 l 3600 3 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 1 l 14000 4 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 2 l 7500 5 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 5 l 4000 6 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 10 l 1700 7 Jednorazowy pojemnik koloru żółtego 10 l 600 8 Jednorazowy pojemnik koloru czerwonego 20 l 5000 9 Jednorazowy pojemnik koloru żółtego 20 l 120 10 Jednorazowy pojemnik koloru innego niż żółty i czerwony 20 l 500 11 Jednorazowy pojemnik specjalistyczny na części ciała i organy, zamykany, koloru czerwonego 60 l 80 12 Jednorazowy pojemnik specjalistyczny, na części ciała i organy, zamykany, koloru czerwonego 30 l - 40 l 40 13 Wielorazowy kontener jezdny z pokrywą, szerokość kontenera 70-75 cm 360 l 36 - Furtka przez którą będzie musiał przejechać kontener ma w świetle szerokość 80 cm. Tabela nr 3 : Lokalizacja jednostek organizacyjnych, z których Wykonawca będzie odbierał odpady wraz z szacunkową ilością wytwarzanych odpadów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek Lp. Rodzaj odpadów Ilość odpadów 1 Wszystkie rodzaje odpadów Do 462 kg na dobę Stacja Pogotowia Ratunkowego we Włocławku ul. Lunewil 15, 87-800 Włocławek Lp. Rodzaj odpadów Ilość odpadów 1 18 01 03 Do 10 kg na dobę UWAGI: 1) Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r., nr 227, poz. 1367 z późn. zm.); c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., nr 0 poz.1232). 2) Treść oferty oraz świadczenie usługi musi być zgodne z art. 95 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) stanowiącym, że zakaźne odpady medyczne muszą być unieszkodliwiane przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. 3) W związku z wymaganiem zawartym w pkt. 1 i 2 powyżej, do oceny zgodności treści oferty z treścią SIWZ brane będą pod uwagę następującego okoliczności: a) odległość zadeklarowanych w ofercie instalacji, w których będą unieszkodliwiane odpady medyczne, do siedziby Zamawiającego; b) ilość wolnych mocy przerobowych w zadeklarowanych w ofercie instalacjach, w których unieszkodliwiane będą odpady medyczne. 4) W celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z art. 20 ustawy o odpadach, Zamawiający w opraciu o informację Wykonawcy zawartą w załączniku nr 7 do siwz, określi odległość instalacji, w których będą unieszkodliwiane odpady, do siedziby Zamawiającego z uwzględnieniem ilości unieszkodliwianych w nich odpadów, według poniższych wzorów. Wykonawcą, który oferuje realizację zamówienia najbliżej siedziby Zamawiającego, będzie Wykonawca, który uzyska najwyższą całkowitą wartość współczynnika stosunku ilości odpadów do odległości. Wzory do obliczenia współczynnika ilości odpadów do odległości Wartość W1 oblicza się następująco: W1 = X1 + X2 + ... W1 - całkowita wartość współczynnika stosunku ilości odpadów do odległości X1, X2, ... - wartość współczynnika stosunku ilości odpadów do odległości dla badanych instalacji Wartość X1, 2, ... oblicza się następująco: O1, 2, ... X1, 2, ...= K1, 2, ... X1, 2, ... - wartość współczynnika stosunku ilości odpadów do odległości dla badanej instalacji O1, 2, ... - ilość odpadów przeznaczona do unieszkodliwienia w badanej instalacji* K1, 2, ... - odległość badanej instalacji od siedziby Zamawiającego Na każdym etapie przeliczania wartości będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadą: jeżeli trzecia liczba po przecinku jest równa pięć lub więcej to zaokrąglenie (w górę), jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to cena będzie zaokrąglona (w dół). - Ilość odpadów unieszkodliwianych w danej instalacji zostanie ustalona na podstawie opisu rodzajów odpadów zawartych w Tabeli nr 1 w Rozdziale II do SIWZ oraz oświadczenia Wykonawcy, zgodnego z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający zastrzega, że ilość odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy nie więcej niż o 20 % w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu umowy Podwykonawcom, o ile wskaże tych Podwykonawców i zakres powierzanej im części przedmiotu umowy w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach