Przetargi.pl
DZP.26.1.230.2022 Świadczenie usług deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w 2023 roku

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, al. Kościuszki 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    al. Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 363752546
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZP.26.1.230.2022 Świadczenie usług deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, dezynfekcyjnych, dezodoryzacyjnych, w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Północ” przy ul. Limanowskiego 194/196 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Bałuty w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ i w projekcie umowy.Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3a (RON „Północ”)Część 2: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Południe” przy ul. Paderewskiego 47 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Górna w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1b do SWZ i w projekcie umowy.Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3b (RON „Południe”)Część 3: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Zachód” przy ul. Wapiennej 15 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Polesie w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1c do SWZ i w projekcie umowy.Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3c (RON „Zachód”)Część 4: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Centrum” przy ul. Piotrkowskiej 238 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Śródmieście w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1d do SWZ i w projekcie umowy.Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3d (RON „Centrum”)Część 5: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:- Rejonu Obsługi Najemców „Wschód” w Łodzi przy ul. Sobolowej 1 oraz Rejonu Obsługi Najemców „Zasobu Obcego” przy ul. Ciasnej 19a w obszarze dzielnicy Widzew w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1e do SWZ i w projekcie umowy.Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3e (RON „Wschód”)Część 6: Usługi świadczone w nieruchomościach (halach targowych) stanowiących zasób Zamawiającego: - hala targowa przy ul. Małej 2 w Łodzi – (38 lokali użytkowych w każdym lokalu jest stacja dezynsekcji)- hala targowa „Górniak” przy ul. Piotrkowskiej 317 w Łodzi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90923000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę:- składając ofertę na pierwszą część zamówienia: 50 000,00 zł- składając ofertę na drugą część zamówienia: 50 000,00 zł- składając ofertę na trzecią część zamówienia: 50 000,00 zł- składając ofertę na czwartą część zamówienia: 50 000,00 zł- składając ofertę na piątą część zamówienia: 50 000,00 zł- składając ofertę na szóstą część zamówienia: 15 000,00 złJeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się sumą wartości ubezpieczenia odpowiadającą tym częściom.Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunki dotyczące doświadczenia – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi porównywalne z przedmiotem zamówienia o wartości brutto minimum- składając ofertę na pierwszą część zamówienia: 60 000,00 zł;- składając ofertę na drugą część zamówienia: 45 000,00 zł;- składając ofertę na trzecią część zamówienia: 35 000,00 zł;- składając ofertę na czwartą część zamówienia: 35 000,00 zł;- składając ofertę na piątą część zamówienia: 30 000,00 zł;- składając ofertę na szóstą część zamówienia: 11 000,00 złJeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się usługą lub usługami, których suma wartości odpowiada tym częściom.W przypadku niemożności wskazania jednej usługi o wartości minimum: 60 000,00 zł brutto, 45 000,00 zł brutto, itd. wykonawca może wykazać więcej niż jedną usługę pod warunkiem, że suma wartości kilku usług będzie wynosić odpowiednio minimum: 60 000,00 zł brutto, 45 000,00 zł brutto, itd., a termin wykonywania wskazanych usług pokrywa się (usługi są świadczone jednocześnie) przez okres min. 10 miesięcy.b) warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniaPotwierdzeniem będzie wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje minimum:- 1 osobą zatrudnioną na umowę o pracę – posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie przeprowadzenia usług DDD minimum świadectwo ukończenia kursu podstawowego.( wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ) jeżeli składa ofertę na 1-2 części- 2 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę – posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie przeprowadzenia usług DDD minimum świadectwo ukończenia kursu podstawowego. ( wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ) jeżeli składa ofertę na 3-4 części- 3 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę – posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie przeprowadzenia usług DDD minimum świadectwo ukończenia kursu podstawowego. ( wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ) jeżeli składa ofertę na 5-6 częściPrzed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww. dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem (świadectwo/a ukończenia kursu podstawowego w zakresie przeprowadzanych usług DDD)c) oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach