Przetargi.pl
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu

Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 44 26 700 , fax. 614 423 589
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
    Poznańska 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 44 26 700, fax. 614 423 589
    REGON: 63127693700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do oddania w dzierżawę Zamawiającemu łącznie 7 szt. (siedem) urządzeń wielofunkcyjnych, dostarczenia i zainstalowania ich we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz do wykonywania wszystkich czynności związanych z ich konserwacją, naprawą i do wykonywania czynności zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych urządzeń oraz do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru ksero. 2. Oddane w dzierżawę urządzenia wielofunkcyjne muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2018 i nowsze) wolne od wad. 3. Oferowane urządzenia wielofunkcyjne muszą być kompletne po zamontowaniu i gotowe do użytkowania bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. Ponadto, Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały dokumentacje i instrukcje w języku polskim, które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w chwili montażu urządzeń. 4. Miejsce dostawy i montażu (instalacji i uruchomienia) urządzeń wielofunkcyjnych Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu: a. ul. Poznańska 33 budynek B, C, b. ul. Poznańska 29 budynek D, c. ul. Poznańska 42 budynek F. Jedno urządzenia monochromatyczne będzie docelowo znajdować się na ogólnodostępnym korytarzu i winno być zabezpieczone przed możliwością opróżnienia podajników z papierem oraz usunięciem tonera przez osoby postronne. 5. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń wielofunkcyjnych, z chwilą uruchomienia urządzeń. 6. Zamawiający szacuje wykonanie miesięcznie średnio ok. 45.000 stron A4 monochromatycznych i ok. 4.500 stron kolorowych na wszystkich urządzeniach. Podana liczba stron jest jedynie wartością orientacyjną służącą przygotowaniu w pełni porównywalnych ofert. Rzeczywista liczba wykonanych kopii i wydruków może być inna i nie może to mieć wpływu na zmianę warunków umowy, w zakresie zaproponowanej przez Wykonawcę ceny za kopie/wydruk. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości wykonanych kopii i wydruków w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych w złotych brutto ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. Zamawiający nie zapewnia również że rozkład kopii/wydruków na poszczególne urządzenia będzie równomierny, nie deklaruje miesięcznej minimalnej ilości stron drukowanych na dzierżawionych urządzeniach. 7. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę serwisową urządzeń polegającą na wykonywaniu wszystkich zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych urządzeń - czynności związanych z ich konserwacją, naprawą oraz dostarczaniu wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości pracy kopiarek, poprzez: - usuwanie awarii - nie później niż 8 godzin od momentu zgłoszenia ( od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30), - dostarczanie na własny koszt wszelkich materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych okresowo zużywających się, a niezbędnych do prawidłowego działania urządzeń wielofunkcyjnych: • dostarczone tonery muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń • dostarczone materiały eksploatacyjne i części zamienne muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń 9. W przypadku awarii urządzenia i nie przywrócenia pełnej sprawności urządzenia w ciągu 1 dni roboczych, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć i zainstalować Zamawiającemu urządzenie zastępcze o porównywalnych parametrach technicznych ( nie gorszych) bez dodatkowych opłat na czas trwania naprawy. 10. Wykonawca Zobowiązany jest do: a. systematycznego odbioru od Zamawiającego zużytych tonerów wraz z opakowaniami, b. dojazdu specjalisty serwisu do lokalizacji Zamawiającego, c. wykonania usługi przeglądu technicznego urządzeń w lokalizacji Zamawiającego d. wykonania usługi konserwacji urządzeń zgodnie z założeniami producenta w lokalizacjach Zamawiającego, e. ubezpieczenia urządzeń od następstw nieszczęśliwych wypadków f. aktualizacji oprogramowania urządzeń, g. zdalnego monitoringu sprawności i stanu technicznego urządzeń przez Wykonawcę, h. zdalnego odczytu liczników urządzeń. 11. Wykonawca będzie wystawiał faktury za każdy miesiąc rozliczeniowy. Zapłata będzie stanowiła sumę iloczynu wykonanych kopii i ceny jednostkowej za 1 kopię wskazanej w ofercie Wykonawcy. 12. Wykonawca zapewni: • wsparcie techniczne (gwarancja szybkiego i stałego kontaktu z serwisem), • centralny system zarządzania urządzeniem np. przez przeglądarkę internetową. 13. Wykonawca ubezpieczy przedmiot dzierżawy na swój koszt i we własnym zakresie. 14. Minimalne wymagania dla urządzeń wielofunkcyjnych zawarte zostały w załączniku A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin realizacji zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; b) specyfikację techniczną - opis parametrów technicznych oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych ( wg zał. 1A); c) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ( tj. oświadczenie, wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 - że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór zał. nr 2) ; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego ( w formie oryginału) w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału podmiotu trzeciego. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach