Przetargi.pl
Dzierżawa urządzeń do zarządzania automatycznym parkingiem oraz pobierania opłat parkingowych wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami

Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 262 100 , fax. 523 262 101
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego
    ul. Chodkiewicza 44
    85667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 262 100, fax. 523 262 101
    REGON: 89894800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa urządzeń do zarządzania automatycznym parkingiem oraz pobierania opłat parkingowych wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń do zarządzania parkingiem oraz pobierania opłat parkingowych wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Wojewódzkim Szpitalu Dziecięcym w Bydgoszczy, spełniającego wymogi określone poniżej ( parking jest położony na terenie szpitala przy ul: Chodkiewicza 44). 1.1. dzierżawę 2 sztuk nowych, sprawnych technicznie urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) na terenie parkingu oraz ich montaż wraz ze znakami informacyjnymi, 1.2. dzierżawę urządzeń kontroli dostępu dla pojazdów na terenie parkingu: 3 sztuk nowych szlabanów, czytników kart abonamentowych na wjeździe oraz wyjeździe z parkingu, 1.3. dzierżawę 1 szlabanu w miejscu parkowania dla klientów abonamentowych wraz z zamontowaniem czytników kart abonamentowych, 1.4. dzierżawę 2 sztuk nowych interkomów pozwalających na komunikację głosową z pracownikiem ochrony i operatorem centrum monitoringu, 1.5. dzierżawę 3 sztuk nowych kamer monitoringu pozwalających na monitorowanie obszaru wjazdu oraz wyjazdu, 1.6. dzierżawę systemu zarządzającego bazą danych klientów abonamentowych, 1.7. dzierżawę systemu rozliczeniowego opłat jednorazowych, 1.8. przeszkolenie maksymalnie 15 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, urządzeń do pobierania opłat parkingowych oraz systemu zarządzającego, 1.9. serwisowanie zainstalowanych urządzeń przez cały okres trwania umowy, 1.10. dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) przez cały okres trwania umowy, 1.11. dostarczenie 200 elektronicznych kart abonamentowych, 1.12. zdalny nadzór nad urządzeniami, 1.13. dostarczenie 5 sztuk pilotów do szlabanów, 1.14. demontaż urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz ze znakami informacyjnymi (litera „P”) – w terminie do 14 dni od dnia zakończenia umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30144400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądał: Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną w pkt. VIII. 1.1.a SIWZ 4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał: wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (referencje, listy rekomendacyjne, itp.),-zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ 3.2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Zał. Nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach