Przetargi.pl
Dzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 17 00, 273 17 01 , fax. 22 718 03 50
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
    ul. Andrzeja Sołtana 7
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 17 00, 273 17 01, fax. 22 718 03 50
    REGON: 102404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i udostępnienie Zamawiającemu w okresie 48 miesięcy od daty podpisania umowy Centralnego Systemu Wydruku (zwanego dalej „CSW”), umożliwiającego wykonywanie wydruków, kopiowanie oraz skanowanie dokumentów. Realizacja usługi będzie odbywała się poprzez udostepnienie: a) urządzeń wielofunkcyjnych (określanych dalej jako „MFP”) - 11 szt. kolor formatu A3 (w tym 2 szt. wyposażone w zewnętrzny finiszer) o określonych parametrach; b) urządzeń drukujących (określanych dalej jako „SFP”) - 24 szt. mono formatu A4 (w tym dodatkowo 5 szt. osobnych kaset na arkusze papieru) o określonych parametrach; c) oprogramowania do realizacji wydruku podążającego o określonych funkcjonalnościach; d) oprogramowania OCR (od ang. optical character recognition) do optycznego rozpoznawania znaków z postaci graficznej o określonych funkcjonalnościach; e) oprogramowania do zdalnej diagnostyki urządzeń i gromadzenia liczników głównych o określonych funkcjonalnościach; oraz f) rozliczanie i możliwość raportowania wg określonych zasad; g) zapewnienie ciągłości korzystania z urządzeń i oprogramowania zgodnie z określonymi wymaganiami obsługi serwisowej. Urządzenia w każdej z grup (pierwsza grupa MFP, druga grupa SFP) muszą być identyczne (model, producent). Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane i nienaprawiane. Wszystkie urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta i pochodzić z oficjalnego, polskiego kanału dystrybucji. Urządzenia muszą posiadać oprogramowanie sprzętowe w tej samej wersji dla każdego z dostarczanych modeli. Zamawiający nie dopuszcza dla urządzeń MFP i SFP druku w technologii atramentowej i żelowej. Zamawiający szacuje, że miesięczna ilość wykonywanych kopii i wydruków A4 łącznie na wszystkich urządzeniach wyniesie: - 44 000 stron wydruków monochromatycznych na MFP, - 10 000 stron wydruków kolorowych na MFP, - 31 000 stron wydruków monochromatycznych na SFP. Szacowanie oparto na podstawie aktualnego poziomu eksploatacji urządzeń drukujących i kopiujących. Ww. szacunkowo określone zapotrzebowanie na kopie i wydruki nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wykonania dokładnie takiej ilości kopii i wydruków w okresie obowiązywania umowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje także: - dostawę, rozmieszczenie, instalację i uruchomienie CSW we wskazanych pomieszczeniach; - skonfigurowanie urządzeń zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; - dostawę licencji na oprogramowanie wchodzące w skład CSW wraz ze wsparciem oraz możliwością aktualizacji do nowych wersji w czasie trwania umowy; - zapewnienie pełnej obsługi serwisowej urządzeń i wdrożonego CSW (przeglądy, konserwacja, czyszczenie obudów urządzeń itp.); - utrzymanie sprzętu i oprogramowania w ciągłości eksploatacyjnej i sprawności technicznej wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi (m.in. tonerami) i częściami zamiennymi; - przeprowadzenie szkolenia użytkowników CSW. Szczegółową specyfikację techniczną oraz opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań dotyczących jego wykonywania zawiera Załącznik A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 10 000,00 PLN - słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w dowolnie wybranej, spośród niżej wymienionych, formie: 3.1 W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Raiffeisen Bank Polska, Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: WADIUM Nr sprawy: 43/P/2018 Dzierżawa przez okres 48 miesięcy Centralnego Systemu Wydruku wraz z urządzeniami i systemem naliczania kosztów 3.2 W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 W gwarancjach bankowych, 3.4 W gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110). Z treści gwarancji/poręczeń winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 3.2 – 3.5 - w kasie NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 4. Nieprzekraczalny termin wniesienia wadium to 04.01.2019 r. godz. 12:00. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ; 2. Wykaz zrealizowanych umów polegających na udostępnieniu innemu Zamawiającemu (dzierżawie) Centralnego Systemu Wydruku, którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ; 3. Formularz cenowy składany wraz z ofertą, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ; 4. Zobowiązanie podmiotu posiadającego status autoryzowanego serwisu producenta do realizacji obowiązku serwisowania, którego wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ; 5. Zobowiązanie producenta do realizacji obowiązku serwisowania, którego wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ; 6. Zobowiązanie producenta na okoliczność niewywiązywania się autoryzowanego serwisu producenta z obowiązku serwisowania - którego wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. 7. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca przekaże dowody, że powiązania z innym Wykonawcą składającym ofertę w niniejszym postępowaniu i należącym do tej samej grupy kapitałowej, o ile taka sytuacja będzie miała miejsce, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach