Przetargi.pl
Dzierżawa nowej centrali telefonicznej cyfrowej wraz podpisaniem nowej umowy na usługi telefonii stacjonarnej.

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa nowej centrali telefonicznej cyfrowej wraz podpisaniem nowej umowy na usługi telefonii stacjonarnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: 1) Łącza ISDN PRA / 30B+D / - 2 szt. 2) Łącza analogowe - 3szt. 3) Łącza GSM – 3szt. (bramki GSM) 4) Dzierżawa systemu centralowego – 1 szt. 5) Połączenia (abonament telefoniczny): lokalne, strefowe, międzystrefowe, międzynarodowe, do sieci komórkowych 2. SPECYFIKACJA TECHNICZNA CENTRALI TELEFONICZNEJ 2.1. Analogowa/cyfrowa abonencka centrala telefoniczna w konfiguracji: 1) 2 trakty PRA ISDN 30B+D do połączenia z siecią publiczną operatora zrealizowane na połączeniu kablowym miedzianym; 2) 3 linie miejskie analogowe; 3) 400 wewnętrznych wyposażeń abonenckich łączy analogowych CLID z prawem do ewentualnej dalszej rozbudowy; 4) 16 wyposażeń abonenckich łączy cyfrowych systemowych z prawem do ewentualnej dalszej rozbudowy; 5) 16 szt. aparatów systemowych + jedna konsola do aparatu zaawansowanego z dodatkowymi 38 przyciskami; 6) program do taryfikacji, programowania i monitoringu centrali telefonicznej w języku polskim (z możliwością wydruków bilingów); 7) karta zapowiedzi; 8) możliwość nagrywania rozmów na minimum 4 zdefiniowanych kanałach wraz z licencją na stanowisko do odsłuchu; 9) system zasilania awaryjnego zapewniający pracę systemu w warunkach zaniku napięcia 230V na czas około 4 godzin; 10) przełącznica z zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym – strona stacyjna RJ45; 11) zainstalowanie 3 bramek GSM do centrali; 12) Obudowa centrali typu RACK; 13) Szafa RACK stojąca. 2.2. Instalacja systemu telekomunikacyjnego: Wykonawca wykona następujące prace: 1) Dostarczy centralę telefoniczną z systemem zasilania. 2) Zamontuje centralę telefoniczną i system zasilania w wyznaczonym pomieszczeniu. 3) Podłączy centralę telefoniczną do uziomu. 4) Przełączy 2 trakty cyfrowe PRA ISDN 30B+D od obecnej głowicy miejskiej KRONE znajdującej się w obecnej przełącznicy liniowej do nowej centrali. 5) Dokona przełączenia istniejącej sieci wewnętrznej. 6) Skonfiguruje centralę telefoniczną zgodnie z wykazem przedstawionym przez Zamawiającego, nadanie numeracji, uprawnień abonentom analogowym i cyfrowym. 7) Uruchomi taryfikację w centrali w oparciu o centralne stanowisko taryfikacji połączeń telefonicznych. 8) Wprowadzi zapowiedzi słowne dla odpowiednich abonentów (treść zapowiedzi dostarczona będzie przez Zamawiającego). 9) Dokona sprawdzenia poprawności połączeń w ruchu z siecią miejską. 10) Dokona sprawdzenia poprawności połączeń w obrębie centrali telefonicznej. 11) Po uruchomieniu centrali dostarczy dokumentację powykonawczą numeracji wewnętrznej, dokumentację DTR centrali telefonicznej, instrukcję programu administracyjnego centrali oraz wszystkie instrukcje obsługi dostarczonych aparatów i urządzeń. 12) Przeszkoli 3 pracowników Zamawiającego (na miejscu lub we własnej siedzibie) w zakresie obsługi systemu. 13) Wykona przełączenie systemu w dniu ustalonym z Zamawiającym przy (współpracy) z operatorem. 2.3. Dodatkowe uwagi: 1) Prace prowadzone będą w czynnych obiektach w dniach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 2) Zmiana usytuowania sprzętu, urządzeń i wyposażenia – wymaga każdorazowo zgody Zamawiającego. 3) Przełączanie systemów powinno odbyć się płynnie bez utraty łączności dla abonentów. 4) Prace związane z przełączeniem centrali można prowadzić w godzinach uzgodnionych z administracją obiektu. 3. Wymagania dotyczące systemu telekomunikacyjnego: 3.1. Wymagania dotyczące centrali telefonicznej: 1) Oferowane urządzenia: centrala telefoniczna oraz wyposażenie dodatkowe musi być fabrycznie nowe (Rok Produkcji 2018). 2) Modułowa budowa centrali telefonicznej umożliwiająca wymianę kart wyposażeń łączy w czasie normalnej eksploatacji. 3) Zarządzanie systemem telekomunikacyjnym poprzez sieć WAN (TCP/IP) z wykorzystaniem stanowiska administracji i utrzymania. 4) Taryfikacja połączeń telefonicznych z wykorzystaniem stanowiska taryfikacji połączeń telefonicznych w oparciu o dostarczone oprogramowanie taryfikacyjne. 5) Usługa LCR (ang. Least Cost Routing) tzn. wybieranie najtańszej drogi połączenia. 6) Prezentacja numeru wywołującego na aparatach wyposażonych w funkcję CLIP. 7) Blokada prezentacji numeru wywołującego CLIR. 8) Blokowanie abonentom wewnętrznym możliwości wybierania określonych numerów zewnętrznych. 9) Współpraca z analogowymi aparatami telefonicznymi dowolnego typu z wybieraniem tonowym oraz dekadowym. 10) Automatyczna konwersja sygnalizacji DTMF/DP. 11) Współpraca z cyfrowymi aparatami telefonicznymi ISDN. 12) Przyłączenie aparatów cyfrowych na kablu jednoparowym. 13) Współpraca z analogowymi oraz cyfrowymi bramkami GSM 14) Tworzenie dróg obejściowych (w systemie dla łączy miejskich trakty cyfrowe). 15) Wybieranie przez abonenta nieuprawnionego wskazanych numerów linii miejskich (np. pogotowie ratunkowe, straż pożarna, itd.). 16) Obsługa za pośrednictwem kontekstowego menu w języku polskim. 17) Oferowane wyposażenie musi posiadać oznaczenie CE (wymagane jest przedłożenie deklaracji zgodności elektromagnetycznej). 3.2. Wymagania dotyczące aparatów cyfrowych systemowych – ilość 16 szt. 1) Opis aparatu cyfrowego średniozaawansowanego – szt.11 Obsługa aparatu cyfrowego za pośrednictwem kontekstowego menu w języku polskim. Realizacja funkcji: a. Dźwięk: - Tryb głośnomówiący - Melodie dzwonka - Płynna regulacja głośności dzwonków i audio b. Ekran i interfejs użytkownika: - Wyświetlacz monochromatyczny - Ilość linii tekstu / grafiki - 5-LINIOWY - Prezentacja godziny, dnia tygodnia i daty - Prezentacja czasu i kosztu połączenia - Podręczny spis połączeń wykonanych / odebranych / nieodebranych - Język menu wyświetlacza - polski c. Klawiatura: - Klawisze menu / góra / dół / strzałki - Programowalne przyciski – min 8 - Klawisze operacji głównych i funkcji - Flash / SPK ON / SPK OFF/ MUTE / REDIAL - Przycisk trybu głośnomówiącego d. Funkcje dla połączeń i kontaktów: - Książka telefoniczna prywatna / publiczna / spis numerów - Optyczna sygnalizacja dzwonienia / nieodebranych połączeń - Funkcja Auto-Redial - automatyczne ponowne dzwonienie - Historia połączeń odebranych / nieodebranych / wybieranych numerów - Prezentacja numeru wybieranego i połączenia przychodzącego - Nagrywanie rozmów e. Funkcje PBX: - Połączenia konferencyjne i połączenia trójstronne - Sygnalizacja świetlna stanu zajętości linii wewnętrznych i miejskich - Poczta Głosowa - CLIR i CLIR chwilowy - Informacja o połączeniu oczekującym - Ręczne przekazywanie połączeń - Automatyczne przekierowanie połączeń w trakcie nieobecności / zajętości - Blokowanie połączeń anonimowych i złośliwych - Funkcja „Nie przeszkadzać” - Konfiguracja jako interkom (np. do sekretarki) f. Pozostałe: - Zasilanie z PBX / opcja - zasilacz 12V/1A - Kolor - szary - Gniazdo słuchawek nagłownych Z mikrofonem (wtyk RJ9) - Gniazdo mikrofonu (mini-jack) - Możliwość podłączania konsoli bezpośredniego wyboru. 2) Opis aparatu cyfrowego zaawansowanego – szt.5 Obsługa aparatu cyfrowego za pośrednictwem kontekstowego menu w języku polskim. Realizacja funkcji: a. Dźwięk: - Tryb głośnomówiący - Melodie dzwonka - Płynna regulacja głośności dzwonków i audio b. Ekran i interfejs użytkownika: - Kolorowy i dotykowy wyświetlacz TFT ( 480 x 272 piksele) - Regulacja jasności ekranu - Prezentacja godziny, dnia tygodnia i daty - Prezentacja czasu i kosztu połączenia - Podręczny spis połączeń wykonanych / odebranych / nieodebranych - Język menu wyświetlacza - polski c. Klawiatura: - 4-kierunkowe kółko bezpośredniego wyboru funkcji i nawigacji - Programowalne przyciski – min 19 - Klawisze operacji głównych i funkcji - Flash / SPK ON / SPK OFF/ MUTE / REDIAL - Przycisk trybu głośnomówiącego d. Funkcje dla połączeń i kontaktów: - Książka telefoniczna prywatna / publiczna / spis numerów wewnętrznych - Optyczna sygnalizacja dzwonienia / nieodebranych połączeń - Funkcja Auto-Redial - automatyczne ponowne dzwonienie - Historia połączeń odebranych / nieodebranych / wybieranych numerów - Prezentacja numeru wybieranego i połączenia przychodzącego - Nagrywanie rozmów e. Funkcje PBX: - Połączenia konferencyjne i połączenia trójstronne - Sygnalizacja świetlna stanu zajętości linii wewnętrznych i miejskich - Poczta Głosowa - CLIR i CLIR chwilowy - Informacja o połączeniu oczekującym - Ręczne przekazywanie połączeń - Automatyczne przekierowanie połączeń w trakcie nieobecności / zajętości - Blokowanie połączeń anonimowych i złośliwych - Funkcja „Nie przeszkadzać” - Konfiguracja jako interkom (np. do sekretarki) f. Pozostałe: - Zasilanie z PBX / opcja - zasilacz 12V/1A - Kolor – szary/czarny - Gniazdo słuchawek nagłownych Z mikrofonem (wtyk RJ9) - Gniazdo mikrofonu (mini-jack) - Możliwość podłączania konsoli bezpośredniego wyboru. - 4. Wymagania stanowiska administracyjnego 4.1. Stanowisko administracyjne w– ilość 1 kpl. wyposażone w: Aplikacja umożliwiająca administrację centralą z niezbędnymi licencjami i dedykowaną konfiguracją. 5. Celem prawidłowej wyceny kosztów wykonania przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem koniecznych prac związanych z uruchomieniem centrali telefonicznej, a tym samym złożenia prawidłowo wycenionej oferty, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przeprowadzenia wizji lokalnej (oględzin) w miejscy montażu centrali. Po wybraniu oferty Wykonawcy do realizacji zamówienia, Wykonawca nie może wnosić do Zamawiającego żadnych zastrzeżeń dotyczących przedmiotu zamówienia oraz kosztów realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dokument potwierdzający wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2017 r. poz. 1907)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach