Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50950 Wrocław, ul. Podwale
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 371 81 14 w. 210 , fax. 71 371 81 52
- Data zamieszczenia: 2016-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu
ul. Podwale 30
50950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 371 81 14 w. 210, fax. 71 371 81 52
REGON: 43100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa kserokopiarek wraz z obsługą serwisową dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej prokuratur rejonowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i obsługa serwisowa kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej prokuratur rejonowych. 1.W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca odda w dzierżawę, dostarczy do wskazanych lokalizacji, zainstaluje i uruchomi urządzenia o parametrach nie gorszych niż opisane w pkt. IV niniejszego rozdziału II SIWZ. Wykonawca zapewni również obsługę serwisową kserokopiarek oraz oryginalne materiały eksploatacyjne (oprócz papieru kserograficznego) przez cały czas trwania umowy. Po zakończeniu okresu dzierżawy Wykonawca odbierze urządzenia własnym transportem i na własny koszt, w terminie do 14 dni od daty zakończenia umowy. Dzierżawione urządzenia będą kompletne i po zainstalowaniu i skonfigurowaniu gotowe do natychmiastowego użytku bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego. 2.Zakres zamówienia obejmuje dzierżawę 19 sztuk kserokopiarek monochromatycznych, w tym 2 szt. kserokopiarek wysokonakładowych o minimalnej wydajności 10 000 str./m-c oraz 17 szt. kserokopiarek średnionakładowych o minimalnej wydajności 5 000 str./m-c. 3.Pozostałe warunki zamówienia zamawiający opisał w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek oraz sprzętu audio-video
Dodano: 2021-01-25 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek oraz sprzętu audio-video
Dodano: 2020-12-10 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów używanych w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-03-17 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Dodano: 2019-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-03-28 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów używanych w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2019-01-09 - Dostawa 13 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, skanowania oraz kserowania wraz z oprogramowaniem do Systemu Centralnego Wydruku
Dodano: 2017-10-30