Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
- Data zamieszczenia: 2019-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Aleja Niepodległości 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
REGON: 15020000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa i świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej Urządzeń Wielofunkcyjnych i Systemu Centralnego Wydruku dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie al. Niepodległości 162. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dzierżawa i świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej Urządzeń Wielofunkcyjnych i Systemu Centralnego Wydruku dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie al. Niepodległości 162. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( formularz Nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (formularz Nr 3 do SIWZ); b)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 2 oraz ust. 3.1. Części V SIWZ. 3.Wypełniony i podpisany formularz cenowy sporządzony wg formularza nr 2 do SIWZ; 4.Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ; 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika; 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 7.Dowód wniesienia wadium; 8.Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (lub inne odpowiednie dokumenty) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne odpowiednie dokumenty, wraz z informacją o tych podmiotach zawartą w oświadczeniach, o których mowa w Części V ust. 1 SIWZ, jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa serwisu i remontu komputerów, komputerów przenośnych, monitorów, wzmacnianych laptopy GETAC i Panasonic, anteny GPS w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR i podległych mu Biurach Powiatowych
Dodano: 2023-06-26 - Naprawa i serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-045/2023
Dodano: 2023-04-14 - Konserwacja i naprawa drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-05-05 - Obsługa serwisowa kopiarek i faksów pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.
Dodano: 2020-01-23 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-082/2019
Dodano: 2019-09-05 - Usługa konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa najmu
Dodano: 2019-08-14 - Serwis wielofunkcyjnych urządzeń KONICA MINOLTA
Dodano: 2019-06-28 - Serwis urządzeń biurowych KOWR OT w Lublinie
Dodano: 2019-05-08 - Świadczenie kompleksowego wsparcia serwisowego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego Xerox D-125, znak sprawy – AEZ/S-033/2019
Dodano: 2019-04-30