Przetargi.pl
dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z dostawą odczynników

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4696408 w. 14, , fax. 134 696 408
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kazimierza Wielkiego 4
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. 13 4696408 w. 14, , fax. 134 696 408
    REGON: 37044507200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zdrowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z dostawą odczynników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych nastołowych rok produkcji 2019-2020 rok. tj.: 1) analizator główny, 2) analizator back up do wykonywania badań biochemicznych wraz z pełną obsługą serwisową szczegółowo opisaną w Formularzu rzeczowym załącznik 2b do SIWZ. 2) dostawą odczynników , materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych, kalibratorów i płynów myjących niezbędnych do badań diagnostycznych zawartych w Formularzu cenowym załączniku 2a do SIWZ. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia winien odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania się przez Wykonawcę dokumentem dopuszczającym oferowany wyrób medyczny do obrotu, czyli Deklarację zgodności CE. W/w dokumenty zostaną przekazane na żądanie w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Oferowane rządzenia i odczynniki posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 186). W przypadku udzielenia zamówienia przez Zamawiającego oraz podpisania umowy Wykonawca dostarczy aktualne karty charakterystyki oferowanych odczynników lub inne żądane dokumenty z dopuszczeniem na terenie RP. W celu potwierdzenia wymagań jakościowych i parametrowych w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia, wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne, tj.: katalogi, foldery, ulotki, opisy itp. Okres gwarancji na analizatory biochemiczne. min 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33434500-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA zał. nr 1 oraz Formularzem Cenowym zał. nr 2a, oraz Formularz Rzeczowy załącznik 2b w celu oceny i potwierdzenia wymagań jakościowych i parametrowych w odniesieniu do oferowanych analizatorów biochemicznych, Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne, tj.: katalogi, foldery, ulotki, opisy itp. 2. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach