Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-218 Częstochowa, Dąbrowskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 368 94 07, , fax. 34 368 91 94
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie
Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 368 94 07, , fax. 34 368 91 94
REGON: 17756001340000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa centrali telefonicznej oraz modułu wyniesionego wraz z aparatami telefonicznymi dla Oddziału ZUS w Częstochowie w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa centrali telefonicznej oraz modułu wyniesionego wraz z aparatami telefonicznymi dla Oddziału ZUS w Częstochowie, w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2021 r., w następujących lokalizacjach: - Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45; - Oddział ZUS w Częstochowie, ul. Okólna 17/19. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32551200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Informacje na temat wadium zawarte zostały w pkt 4 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: a) wypełniony „Formularz oferty”, (według wzoru stanowiącego załączniki nr 2 do SIWZ), podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3a i 3b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3a i 3b do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ; f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SIWZ); g) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ). Oświadczenia składane przez Wykonawcę, bez wezwania ze strony Zamawiającego, po czynności otwarcia ofert: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie usługi przeglądów, napraw i remontów systemu centrali telefonicznej DGT Millenium, napraw i remontów telefonów dołowych oraz napraw i remontów telefonów systemowych powierzchniowych ogólnozakładowego systemu telekomunikacyjnego dla SRK S.A w Bytomiu, Oddział w Rudzie Śląskiej KWK „Pokój I – Śląsk Ruch „Śląsk” w 2021 roku”.
Dodano: 2021-01-14 - „Wykonanie usługi przeglądów, napraw i remontów systemu centrali telefonicznej DGT Millenium, napraw i remontów telefonów dołowych oraz napraw i remontów telefonów systemowych powierzchniowych ogólnozakładowego systemu telekomunikacyjnego dla SRK S.A w Bytomiu, Oddział w Rudzie Śląskiej KWK „Pokój I – Śląsk Ruch „Śląsk” w 2021 roku”.
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa centrali telefonicznej (2)
Dodano: 2019-09-23 - Dostawa centrali telefonicznej
Dodano: 2019-08-09 - DOSTAWA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE CENTRALI TELEFONICZNEJ
Dodano: 2018-07-27