Przetargi.pl
Dzierżawa aparatury do laboratorium wraz z dostawą odczynników dla Zamawiającego

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05800 Pruszków, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 588 002 , fax. 227 287 138
  • Data zamieszczenia: 2019-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 42404
    05800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 227 588 002, fax. 227 287 138
    REGON: 31029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalnawrzesinie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa aparatury do laboratorium wraz z dostawą odczynników dla Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dla Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na Części. 3. Część 1. Dzierżawa analizatora do wykonywania badań biochemicznych, wraz z dostawą odczynników oraz koniecznych części zużywalnych, instalacją stacji uzdatniania wody potrzebnej do zabezpieczenia pracy analizatora i klimatyzatora w pomieszczeniu, na okres 2 lat o minimalnych parametrach i ilościach odczynników określonych w Załączniku nr 6a do SIWZ 4. Część 2. Dzierżawa analizatora do wykonywania badań z zakresu koagulologii , wraz z dostawą odczynników oraz koniecznych części zużywalnych oraz wirówką do próbek krwi, na okres 3 lat, o minimalnych parametrach i ilościach odczynników określonych w Załączniku nr 6b do SIWZ 5. Część 3. Dzierżawa gazometru wraz z niezbędnymi odczynnikami i częściami zużywalnymi na okres 3 lat, o minimalnych parametrach i ilościach odczynników określonych w Załączniku nr 6c do SIWZ 6. Część 4. Dzierżawa analizatora do morfologii krwi, z rozdziałem 5-Diff oraz możliwością wykonania retikulocytów oraz oceną cytozy w płynach z jam ciała, na okres 3 lat, o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 6d do SIWZ 7. Dzierżawa aparatury musi spełniać minimalne parametry określone w Załącznikach 6a, 6b, 6c, 6d do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 6a, 6b, 6c, 6d do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dokonanie instalacji dostarczonych aparatów u bezpośredniego użytkownika w terminie 7 dni od daty podpisania umowy; 2) przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonych aparatów; 3) aktualizacja oprogramowania aparatów w trakcie trwania umowy; 4) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD lub PenDrive (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); 5) dostarczenie paszportów technicznych z informacjami zawierającymi datę zainstalowania aparatów i termin następnego przeglądu (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); 6) dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu najmu kopii certyfikatu CE i deklaracji zgodności zaoferowanych aparatów; 7) zapewnienie obsługi serwisowej aparatów, będących przedmiotem najmu przez Wynajmującego, w tym przeglądy, konserwacje, naprawy i aktualizacje oprogramowania w ramach czynszu dzierżawnego; 8) udzielenie gwarancji na oferowane aparaty na cały okres najmu; 9) możliwość zgłaszania awarii przez 24 godziny na dobę w ciągu 365 dni w roku; 10) usunięcie awarii lub wystawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego 11) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na swój koszt przedmiotu dzierżawy od wszelkiego ryzyka związanego z: kradzieżą, ogniem, zalaniem, wybuchem, zniszczeniem, utratą przedmiotu dzierżawy oraz do utrzymywania takiego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną kilka lub wszystkie części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434570-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokument, o których mowa w ust. 11 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 11 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 12 powyżej stosuje się odpowiednio. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) . W takiej sytuacji zaleca się aby Wykonawca wskazał Zamawiającemu sygnaturę postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach