Przetargi.pl
DZIERŻAWA APARATU DO OZNACZEŃ RÓWNOWAGI KWASOWO-ZASADOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Wrocławska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    Wrocławska 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
    REGON: 351506868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZIERŻAWA APARATU DO OZNACZEŃ RÓWNOWAGI KWASOWO-ZASADOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z następującymi cenami jednostkowymi: LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Ilość /oznaczeń j.m. Ilość oznaczeń z opakowania kwota netto za j.m. wartość netto stawka VAT wartość brutto numer katalogowy/nazwa handlowa 1 Równowaga kwasowo-zasadowa w krwi 16 000 ozn Op. 2 Materiały kontrolne / podać jakie/ 3 Materiały zużywalne / podać jakie/ RAZEM 1. Cena brutto zawiera koszt Przedmiotu Umowy, wszelkie koszty związane z dostarczeniem Przedmiotu Umowy do siedziby Kupującego (Zakład Analityki Lekarskiej, 5WSzKzP – SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1–3, 30–901 Kraków), zakładany zysk, należne podatki, koszt ubezpieczenia obowiązkowego, opakowania i inne, jeśli wystę-pują. 2. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych. 3. Wykonawca winien określić dla poszczególnych pozycji ofertowych ceny jednostkowe netto oraz stawkę procen-tową VAT, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość / j. m. oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnoże-nie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto / brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto/ wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku 4. Wykonawca powinien wypełnić także kolumnę nazwa handlowa/numer katalogowy. 5. Wykonawca powinien wypełnić wszystkie oraz wycenić wszystkie pozycje. 6. Wykonawca ma zaoferować wszystkie niezbędne odczynniki do przeprowadzenia badania. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH ANALIZATORA Producent: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Urządzenie typ: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Kraj pochodzenia: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Rok produkcji: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Rok wprowadzenia modelu do produkcji: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . L.p. PARAMETR GRANICZNY PARAMETR OFEROWANY 1. Zestawienie parametrów technicznych Analizatora do oznaczania równowagi kwasowo-zasadowej 1. Aparat – nowy rok produkcji 2018 2. Parametry mierzone: pH, pCO2, pO2, Na+, K+, Cl, Ca, Glukoza, Mleczany, O2Hb, HHb, COHb, MetHb, SO2, ctHb. Parametry wyliczalne: - luka anionowa - osmolalność - wodorowęglany 3. Objętość próbki – dla pełnego panelu ozna-czeń max. 100 μl zarówno z kapilary jak i strzykawki. Typ mikroprobówki dla pomiarów pH, pCO2 i pO2 – max. 60 μl 4. Łączny dobowy czas kalibracji nie dłuższy niż 1 godzina. 5. Wybór zlecanych parametrów wg potrzeb. Pomiar wszystkich parametrów jednej próbki. 6. Rodzaj próbki: krew pełna, surowica krwi, osocze, materiał kontrolny. 7. Automatyczna kalibracja 1- i 2-punktowa i na żądanie operatora. 8. Możliwość przerwania kalibracji analizatora w celu wykonania badań „cito”. 9. Aparat wykorzystujący do pracy odczynniki konfekcjonowane w oddzielne butelki, niepołączone ze sobą w rodzaj kasety lub kardridża odczynnikowe-go, wymieniane niezależnie w związku ze stopniem zużycia poszczególnych odczynników. 10. System kontroli jakości bezpośrednio w oprogramowaniu, analizy statystyczne z zastosowa-niem krzywej L-J, reguł Westgarda. Możliwość auto-matycznego podawania przez analizator materiału kontrolnego, z możliwością zaprogramowania dowol-nej częstotliwości kontroli jakości. 11. Analizator wyposażony w automatyczny podajnik strzykawek. 12. Analizator posiadający automatyczny pomiar ciśnienia powietrza i automatyczną korektę wyników do aktualnego ciśnienia atmosferycznego 13. System pobierania krwi RKZ kompatybilny z systemem obowiązującym u zamawiającego 14. Możliwość skanowania kodów kreskowych. 15. Instrukcja obsługi analizatora, metodyki badań i karty charakterystyki produktów niebezpiecz-nych w formie pisemnej w języku polskim dostarczo-ne wraz z instalacją analizatora. 16. Zestaw komputerowy służący do komunika-cji urządzeń z LIS wraz z drukarką. 17. Możliwość podtrzymania pracy analizatora i komputera w przypadku awarii zasilania min. 30 minut (zasilacz UPS) 18. Dokument – deklaracja zgodności CE z wymogami UE. 19. Gwarancja na analizator obejmująca cały okres trwania umowy. 20. Menu w języku polskim. 21. Podłączenie do sieci informatycznej Marcel na koszt oferenta, komunikacja dwukierunkowa. 22. Drukarka kodów kreskowych dedykowana systemowi kodów obowiązujących u zamawiającego, zapewnienie materiałów eksploatacyjnych do drukarki przez cały okres trwania umowy, podłączenie na koszt oferenta. 23. Zapewnienie udziału w międzynarodowej kontroli jakości badań z opracowaniem statystycznym wyników przez dostarczenie odpowiednich materia-łów kontrolnych na koszt oferenta. 24. W razie konieczności utylizacja butli gazo-wych na koszt oferenta. 25. Pomoc merytoryczna w interpretacji wyni-ków. 26. Bezpłatne szkolenia dla personelu medycz-nego szpitala. 27. Wykład tematyczny – do uzgodnienia. WPISAĆ SŁOWO ,,TAK” na potwierdzenie seplenienia warun-ków granicznych III. ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI ANALIZATORA ORAZ ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I ZUZYWALNYCH L.p. WYSZCZEGÓLNIENIE DANYCH WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWA-NY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [ miesiące]/minimalny termin ważności Minimum 36 miesięcy na sprzęt objęty dzierżawą/minimum 6 miesięcy na odczynniki 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię/czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru £ 24 godziny/£ 7 dni 3. Czas usuwania awarii [dni robocze], po upływie, którego Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć urządzenie zastępcze (o minimum takich samych parametrach jak urządzenie dzierżawione przez Zamawiającego) na czas naprawy/czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego £ 72 godziny/£ 7 dni 4. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy. TAK 5. Maksymalna liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy lub urządzenia na nowe £ 2 6. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie [ miesiące], ale nie krócej, niż okres upływającej, bezpłatnej gwarancji. ³ 36 7. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji [minimum] 3 8. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy/każda partia dostarczonego towaru posiada minimalny termin ważności TAK 9. Koszt transportu uszkodzonych aparatów do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca. TAK 10. Zapewnienie odbioru i utylizacji na koszt wykonawcy opakowań po środkach szkodliwych (np. butle po gazach) 3-6 w ciągu 36 miesięcy IV. CZYNSZ DZIERŻAWNY Lp. Przedmiot dzierżawy Cena netto za miesiąc dzierża-wy(sprzęt labora-toryjny) Cena brutto za miesiąc dzierża-wy(sprzęt laboratoryj-ny) Cena netto za cały okres trwania umo-wy(sprzęt laborato-ryjny) Cena brutto za cały okres trwania umowy(sprzęt laboratoryjny) 1. Analizator do oznaczania równowagi kwasowo-zasadowej szczegółowo opisany w pkt II Czynsz dzierżawny zawiera wszelkie ciężary(w tym koszt części i materiałów eksploatacyjnych do przeglądu) związa-ne ze sprawowaniem nadzoru serwisowego nad przedmiotem dzierżawy(pełny nadzór). V. Parametry oceniane Parametry oceniane Tak/Nie 1 Adaptacja analizatorów do otrzymanej objętości próbki TAK – 10 pkt, NIE – 0 pkt 2 Możliwość przerwania kalibracji w dowolnym momecie TAK – 10 pkt, NIE – 0 pkt 3 Czas kalibracji – maksymalnie 10 min. TAK – 10 pkt, NIE – 0 pkt 4 Możliwość indywidualnego doboru przez Zamawiającego parametrów oznaczanych w postaci panelu badań, zgodnie z oczekiwaniami lekarzy TAK – 10 pkt, NIE – 0 pkt VI. ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA Wartość netto w zł Wartość brutto w zł 1. ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KONTROLNE, ZUŻYWALNE 2. CZYNSZ DZIERŻAWNY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO (za cały okres trwania umowy) RAZEM
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : 11.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 11.1.1 Wypełniony Załącznik nr 1 we wskazanych miejscach – formularz cenowy 11.1.2 Wypełniony Załącznik nr 2 we wskazanych miejscach – formularz ofertowy 11.1.3 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 11.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 11.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 11.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 11.1.7 Dokumenty wskazane w pkt 11.1.5-11.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 11.1.8 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach