Przetargi.pl
Dzierżawa aparatu do automatycznej identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwości oraz aparatu do wykrywania drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych wraz z materiałami zużywalnymi na okres trzech lat

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48158643241 , fax. +48158646876
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. 11 Listopada 78
    28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48158643241, fax. +48158646876
    REGON: 000302391
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa aparatu do automatycznej identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwości oraz aparatu do wykrywania drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych wraz z materiałami zużywalnymi na okres trzech lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dzierżawa aparatu do automatycznej identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwości oraz aparatu do wykrywania drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych wraz z materiałami zużywalnymi na okres trzech lat, tj.: - Dzierżawa aparatu do automatycznej identyfikacji drobnoustrojów i oznaczania lekowrażliwości wraz z testami do ich oznaczania i podłożami namnażająco – różnicującymi, - Dzierżawa aparatu do wykrywania drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych wraz z odczynnikami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach numer 1, 2 i 3 do siwz. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV – 33.69.65.00-0; 38.43.40.00-6. 4. Parametry graniczne i oceniane analizatorów oraz przewidywaną liczbę i rodzaj badań przedstawiają załączniki numer 1 i 2 do SIWZ. 5. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia – jeżeli dotyczy. 6. Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać znak CE (jeżeli jest wymagany odpowiednimi przepisami prawa). 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku (t.j. - Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późniejszymi zmianami). 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z jego bieżącej działalności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Oznacza to, że ilości przedmiotu zamówienia podane w załącznikach do SIWZ stanowią wartości szacunkowe i mogą podlegać niewielkim zmianom w trakcie realizacji umowy. 11. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie dla Wykonawców określonych w art. 22 ust 2 u.p.zp. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 13. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 8 000,00 zł, słownie zł: osiem tysięcy 00/100. Szczegółowe zapisy dotyczące wpłaty i zwrotu wadium przedstawione są w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach