Przetargi.pl
dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4696408 w. 14, , fax. 134 696 408
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kazimierza Wielkiego 4
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. 13 4696408 w. 14, , fax. 134 696 408
    REGON: 37044507200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zdrowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamowienia jest dostawa ODCZYNNIKÓW do oferowanego Analizatora Immunochemicznego zgodnie z załącznikiem nr 2 Formularz Cenowy do SIWZ w poz. od 1 do 25 oraz DZIERŻAWA ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO o parametrach tj.: Nastołowy analizator immunochemiczny fabrycznie nowy, Analizator w pełni automatyczny umożliwiający wykonywanie analiz w trybie „pacjent po pacjencie” oraz wykonywanie analiz w trybie pilnym bez konieczności zatrzymywania pracy analizatora. Analizator wykorzystujący metodę chemiluminescencji. Możliwość jednoczesnego umieszczenia na pokładzie aparatu wszystkich wyspecyfikowanych 24 parametrów. Maksymalna wydajność analizatora nie mniejsza niż 100 oznaczeń na godzinę. Odczynniki przechowywane na pokładzie aparatu w temperaturze lodówki. Wszystkie oferowane odczynniki gotowe do użycia, bez konieczności rekonstytucji. Możliwość wykonywania wszystkich badań wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym na oferowanym analizatorze. Odczynniki konfekcjonowane w opakowaniach umożliwiających bezpośrednie wstawienie do aparatu. Możliwość jednoczesnego umieszczenia w analizatorze min. 60 próbek. Możliwość pracy na analizatorze z wykorzystaniem próbek pierwotnych. Monitorowanie zużycia odczynników na pokładzie analizatora. Analizator wyposażony we wbudowany system kontroli jakości z możliwością graficznej prezentacji (wykresy Levey-Jeningsa). Stabilność kalibracji minimum 28 dni dla wszystkich parametrów. Trwałość otwartych odczynników na pokładzie analizatora min 28 dni. Materiał badany i odczynniki identyfikowane za pomocą kodów kreskowych. Dostawianie/uzupełnianie odczynników w trakcie pracy analizatora bez konieczności wprowadzania analizatora w stand by. Dostawianie próbek w trakcie pracy analizatora bez konieczności wprowadzania aparatu w tryb stand by. Detektor skrzepów badanej próbki. Analizator pracujący w wykorzystaniem gotowych buforów, płynów płuczących. Nie wymagający wody destylowanej/dejonizowanej. Analizator wyposażony w drukarkę dającą możliwość bezpośredniego wydruku, skaner kodów kreskowych, komputer i monitor. Analizator wyposażony w UPS. Podłączenie analizatora do LIS na koszt wykonawcy. Pełny serwis analizatora wraz z przeglądami przez okres trwania umowy na koszt Wykonawcy. Możliwość pracy na odczynnikach wstawianych na pokład analizatora bezpośrednio po wyjęciu z lodówki zewnętrznej. Reakcja i odczyt w jednorazowej kuwecie pomiarowej. Konfekcjonowanie h.płciowych, markerów nowotworowych i chorób zakaźnych w opakowaniach roboczych po max. 60 testów oraz wzór umowy zał. nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania się przez Wykonawcę dokumentem dopuszczającym oferowany wyrób medyczny do obrotu, czyli Deklarację zgodności CE. W/w dokumenty zostaną przekazane na żądanie w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 10.107.679). o wyrobach medycznych (karty katalogowe, certyfikaty CE) i że dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W przypadku udzielenia zamówienia przez Zamawiającego oraz podpisania umowy Wykonawca dostarczy aktualne karty charakterystyki oferowanych odczynników lub inne żądane dokumenty dopuszczeniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie i nie wymaga żadnego dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA zał. nr 1 oraz Formularzem Cenowym zał. nr 2, 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena oświadczenia wymagane są w celu ustalenia ilości punktów w kryterium okres gwarancji. W celu oceny i potwierdzenia wymagań jakościowych i parametrowych w odniesieniu do oferowanego Analizatora Immunochemicznego, Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne, tj.: katalogi, foldery, ulotki, opisy itp. Według załącznika nr 5 ( zgodnie z Rozdz. 18.4. SIWZ) 3. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach