Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora do posiewów krwi i płynów ustrojowych

Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 158 323 575
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
    ul. Schinzla 13
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 158 323 575
    REGON: 30238500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora do posiewów krwi i płynów ustrojowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora do posiewów krwi i płynów ustrojowych wraz z dostawą na koszt Wykonawcy odczynników i materiałów niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania przedmiotu dzierżawy w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia zamówienia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – zestawienie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego dla dzierżawionego sprzętu będącego przedmiotem postępowania wraz z wykazem wykonywanych oznaczeń zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434520-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) Formularz cenowy, sporządzony w formie tabeli uwzględniający, czynsz dzierżawny, nazwę oferowanego asortymentu, ilość, cenę jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brut-to i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę, nazwę handlową produktu, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym, 3) Opis oferowanego sprzętu sporządzony na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego, zał. nr 1 do SIWZ, 4) Certyfikat ISO9001:2015 w zakresie sprzedaży, dystrybucji, usługi serwisu technicznego, oraz konsultacji i szkoleń w zakresie wyrobów do diagnostyki in vitro dla laboratoriów klinicznych, dotyczy oceny punktowej określonej w poz. nr 15 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 5) W przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo, Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach