Przetargi.pl
"Dzierżawa analizatora do elektroforezy na żelach agarozowych wraz z dostawą odczynników do proteinogramu oraz immunofiksacji w surowicy i moczu przez okres 24 miesięcy.”

Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku ogłasza przetarg

  • Adres: 53439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 783-13-73 , fax. (0-71) 362-15-12
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
    ul. Grabiszyńska 105
    53439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 783-13-73, fax. (0-71) 362-15-12
    REGON: 93271739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dctk.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dzierżawa analizatora do elektroforezy na żelach agarozowych wraz z dostawą odczynników do proteinogramu oraz immunofiksacji w surowicy i moczu przez okres 24 miesięcy.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Informacje ogólne 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dzierżawa analizatora do elektroforezy na żelach agarozowych wraz z dostawą odczynników do proteinogramu oraz immunofiksacji w surowicy i moczu przez okres 24 miesięcy". 2. Kody CPV: 33696600-1, CPV: 38434000-6. 3. Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017 poz. 211 ze zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo-cenowy oraz załącznik nr 4 – Potwierdzenie parametrów użytkowych. B. Opis analizatora wraz z parametrami granicznymi 1. Analizator jest automatycznym systemem przeznaczonym do wykonania elektroforezy na żelach agarozowych (przezroczystych). 2. Oferent wyposaży użytkownika w sprzęt aparaturowy do wykonania immunofiksacji. 3. Analizator wyposażony w kompletne robocze stanowisko komputerowe ze skanerem. 4. System jest urządzeniem z wbudowanym skanerem. 5. W pełni automatyczny przebieg procesu oznaczenia obejmuje: aplikację próbek, rozdział, inkubacje, barwienie, odbarwianie, suszenie i odczyt densytometryczny bez ingerencji operatora. 6. Analizator dostosowany do wykonania następujących badań:  detekcja białek monoklonalnych surowicy i moczu w klasach: IgG, IgM, IgA, łańcuchy lekkie kappa, łańcuchy lekkie lambda, IgD, IgE,  detekcja białek płynu mózgowo –rdzeniowego (bez zagęszczania) wraz z kontrolą białek PMR,  detekcja białka Bence Jonesa (mocz natywny),  rozdział izoenzymów LDH, ALP, CK wraz z kontrolą. 7. Możliwość wykonywania analiz przy wykorzystaniu materiału natywnego (surowica, mocz). 8. System do immunofiksacji daje możliwość wykonania badania w układzie 2 próbki na jednym żelu. 9. Antysurowice i inne odczynniki niezbędne do wykonania oznaczeń gotowe do użycia, niewymagające rozcieńczania. 10. Analiza próbek mętne lub z krioglobulinami możliwa bez wstępnej obróbki. 11. Możliwość wielokrotnej aplikacji próbki w to samo miejsce. 12. Automatyczna kontrola poszczególnych etapów procesu bez pośredniego działania operatora. 13. Analizator daje możliwość programowania procesów rozdziału i barwienia. 14. Aplikatory wbudowane w system dające możliwość automatycznej aplikacji materiału badanego na żel. 15. W procesie utrwalania nie są używane substancje toksyczne i szkodliwe. 16. System wyposażony w komputer, monitor LCD, UPS i drukarkę laserową. 17. Oferent wyposaży użytkownika w instrukcję w języku polskim. 18. Sterowanie urządzeniem oraz obróbka wyników za pośrednictwem tego samego komputera zewnętrznego. 19. System umożliwia prezentację wyniku za pomocą:  wykresu,  obrazu zeskanowanego,  stężenia frakcji wartości i wartości procentowych,  stosunku albumin do globulin. 20. System posiada funkcję automatycznego wykrywania komponentów monoklonalnych. 21. Oprogramowanie systemu daje możliwość wprowadzania modyfikacji wykresu (wycinanie frakcji). 22. Oprogramowanie systemu umożliwia obliczanie ilości białka z zaznaczonego fragmentu krzywej. 23. System umożliwia tworzenie bazy danych wyników. 24. System umożliwia nakładanie wykresów ; archiwalny/ aktualny lub kontrolny. 25. Kontrola jakości prowadzone jest w oparciu o surowice kontrolne: wartość średnia, odchylenie standardowe, współczynnik zmienności CV %. 26. W liście roboczej system uwzględnia dane demograficzne pacjenta oraz stężenie białka całkowitego. 27. System umożliwia wprowadzanie informacji do listy roboczej przed lub po odczycie. 28. System archiwizuje wyniki i wykresy łącznie z immunofiksacją tworząc bazę danych. 29. Komputer wyposażony w system operacyjny komputera - Windows XP. 30. System spełnia warunek komunikacji dwukierunkowej. 31. Dostawca nieodpłatnie dostarczy protokoły transmisji do LIS na żądanie Administratora sieci zainstalowanej w laboratorium (system InfoMedica). 32. Dostawca zapewni nieodpłatnie udział w zewnętrznej kontroli jakości wyników laboratoryjnych. 33. System wykorzystuje polskie litery. 34. System umożliwia drukowanie wyniku w formacie A5 lub A4 (do wyboru przez użytkownika). 35. Oferent dostarczy materiały edukacyjne do interpretacji wyników pochodzące od producenta zamawianego sprzętu. 36. Dostarczony analizator musi współpracować z zainstalowaną w laboratorium siecią LIS „InfoMedica”. Wszystkie czynności (urządzenia, sterowniki w tym zestaw komputerowy, licencje, przeszkolenie personelu itp. związane z podłączeniem analizatora i uruchomieniem dwustronnej wymiany informacji odbędą się na koszt oferenta. 37. W trakcie trwania umowy naprawy są bezpłatne. 38. Oferent wykona nieodpłatnie minimum jeden przegląd serwisowy na 12 miesięcy w czasie trwania umowy. C. Wymogi dla serwisu. 1. Gwarancja techniczna przez czas trwania umowy. 2. Dostępność serwisu przez czas trwania umowy – możliwość zgłaszania awarii za pomocą fax-u 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 3. Instalacja i szkolenie personelu na koszt Wykonawcy. D. Planowana liczba badań w czasie 24 miesięcy. L.p Parametr Planowana liczba badań w czasie 24 miesięcy 1 Elektroforeza surowicy 350 2 Immunofiksacja ( zakresie IgG, IgA, IgM, kappa, lambda) 300 3 Identyfikacja białka Bence Jonesa 240
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa rozdziale IV składa: 1) pkt 1- informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21; Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) pkt 2-4 – dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym Rozdziale oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia należy złożyć w oryginale. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w art. 24aa ust 1. ustawy Pzp, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach