Przetargi.pl
DZIERŻAWA ANALIZATORA DO BADAŃ IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW, KRWINEK WZORCOWYCH I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W SZCZECINIE

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-482 Szczecin, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4243600, 4243604 , fax. 91 4221 898
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie
    Aleja Wojska Polskiego 80/82
    70-482 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4243600, 4243604, fax. 91 4221 898
    REGON: 29246800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kriodawstwo.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZIERŻAWA ANALIZATORA DO BADAŃ IMMUNOHEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW, KRWINEK WZORCOWYCH I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych na potrzeby Działu Laboratoryjnego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie, współpracującego z posiadanymi przez Zamawiającego analizatorami SWING TwinSampler oraz ID-Reader SAXO, z możliwością przesyłania wszystkich niezbędnych danych do istniejącego u Zamawiającego systemu komputerowego „Bank Krwi” firmy Asseco Poland S.A. wraz z dostawą odczynników, krwinek wzorcowych stosowanych w metodzie mikrokolumnowej oraz materiałów zużywalnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) instalację analizatora i jego uruchomienie, 2) okresową walidację analizatora, 3) transmisję danych z oferowanego urządzenia do obecnie stosowanego u Zamawiającego systemu komputerowego „Bank Krwi” (Asseco Poland S.A.), 4) przeszkolenie personelu Zamawiającego, 5) dostawę odczynników, krwinek czerwonych i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zapewnia, iż dostarczone odczynniki, krwinki czerwone i materiały zużywalne niezbędne do wykonania badań są odpowiedniej jakości, kompatybilne z dzierżawionym analizatorem i pozwalają na prawidłową pracę analizatora w okresie dzierżawy. 5. Wymagane jest oznakowanie wszystkich odczynników i krwinek znakiem CE i numerem jednostki notyfikowanej, która zatwierdziła wyrób medyczny wykazu A i B Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie wyrobów medycznych używanych do diagnozy in vitro / Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (zgodnie z wymaganą, zastosowana procedurą oceny zgodności). Wymaga się dostarczenia certyfikatu badania typu WE dla odczynników wykazu A i B Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie wyrobów medycznych używanych do diagnozy in vitro / Rozporządzenia Ministra Zdrowia oraz deklaracji zgodności wszystkich proponowanych odczynników 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zgodność z wymaganiami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 czerwca 2017” w sprawie wymagań dobrej praktyki pobierania krwi i jej składników, badania, preparatyki, przechowywania, wydawania i transportu dla jednostek organizacyjnych publicznej służby krwi”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wymaganego wadium wynosi: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.); z dopiskiem na przelewie: „Wadium w przetargu nieograniczonym – „Dzierżawa analizatora wraz z dostawą odczynników, krwinek wzorcowych i materiałów zużywalnych dla RCKiK w Szczecinie”. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 10 1130 1176 0022 2126 9820 0001. 4. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 3 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji/poręczeniu. Konieczne jest aby z treści ww. dokumentu wynikała odpowiedzialność Gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 3 pkt. 2 – 5 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) z dnia wystawienia dokumentu wadialnego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wystawieniem dokumentu wadialnego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Uwaga: W przypadku wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza aby powyższe oświadczenie złożyć wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji złożonego oświadczenia, gdy w toku postępowania zmieni się jego sytuacja tj. włączenie do grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą. Uwaga: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentu potwierdzającego reprezentację wykonawcy w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5. Dokument potwierdzający wniesienia wadium zgodnie z sekcją IV.1.2) Ogłoszenia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w sekcji III.3 Ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach