Przetargi.pl
Działania informacyjno-promocyjne realizowane na potrzeby realizacji projektu Centra Innowacyjnej Edukacji (tzw. Minioperniki), podprojekt „Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim”.

Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Władysława Łokietka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
    ul. Władysława Łokietka 5
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 34087521200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://centrumnowo.kei.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania informacyjno-promocyjne realizowane na potrzeby realizacji projektu Centra Innowacyjnej Edukacji (tzw. Minioperniki), podprojekt „Adaptacja budynków zlokalizowanych przy ul. W. Łokietka w Toruniu na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań promocyjno-informacyjnych na potrzeby Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim instytucji kultury prowadzącej innowacyjną edukację w regionie kujawsko-pomorskim w podziale na części: Zadanie nr 1 - Druk materiałów promocyjnych typu BLT oraz plakatów informujących o realizacji projektu wraz z ich dystrybucją. Zadanie nr 2 - Działania informacyjno-promocyjne z wykorzystaniem mediów elektronicznych i sieci internet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ. - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zaakceptowany dokument Istotne postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy wykonawcy składają wspólną ofertę, stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, wykaz podwykonawców zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału – jeśli dotyczy, przygotowaną koncepcję kampanii informacyjno-promocyjnej wraz z wyceną i kosztami realizacji działań określonych w koncepcji – koncepcja podlega ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, harmonogram działań kampanii informacyjno-promocyjnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach