Przetargi.pl
Działania informacyjno – promocyjne projektu pn.: „Trakt Rudzki – rozwój zielonych przestrzeni Miasta Ruda Śląska” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2420133 , fax. 322 420 881
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. 1 Maja 218
    41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2420133 , fax. 322 420 881
    REGON: 27354564700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania informacyjno – promocyjne projektu pn.: „Trakt Rudzki – rozwój zielonych przestrzeni Miasta Ruda Śląska” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kampania informacyjno – promocyjna inwestycji i korzyści z jej realizacji oparte na nośnikach typu telewizja, prasa, media oraz internet. Wykonawca będzie odpowiedzialny za informowanie o fakcie, że wszystkie działania podjęte w ramach projektu są współfinansowane ze środków POIŚ co oznacza, że wszystkie publikacje jak również informacje zawierać będą w swej treści znaki unijne. Cele kampanii promocyjnej 1) Cel informacyjny; a) poinformowanie społeczństwa czym jest projekt “Trakt Rudzki – rozwój zielonych przestrzeni miasta Ruda Śląska”, jakie spełnia zadania, jakie wynikają z niego korzyści społeczne. b) zwiększenie świadomości mieszkańców na temat celów i korzyści wynikających z realizacji projektów w ramach POIŚ, istotnych dla zwiększenia konkurencyjności kraju i regionów. 2) Cel wizerunkowy a) budowanie wizerunku projektu “Trakt Rudzki”, jako potrzebnego, służącego poprawie wizerunku miasta oraz podniesie jakośc życia mieszkańców. b) zapobieganie negatywnym opiniom na temat zmian wynikających z wdrożenia projektu; c) budowanie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku oraz zaufania społecznego do administracji publicznej; d) upowszechnienie wiedzy na temat udziału środków finansowych Unii Europejskiej budżetu państwa w realizacji projektów wspierających działalność w zakresie poprawy jakości środowiska miejskiego - rewitalizacji, zagospodarowania obszrów zielonych. 3) Termin wykonania zamówienia Wykonawca zrealizuje kampanię w terminach: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2019. 4) Grupy docelowe - mieszkańcy Miasta Ruda Śląska oraz mieszkańcy miast sąsiednich, potencjalni turyści odwiedzający Rudę Śląską a także potencjalni inwestorzy. 5) Zasięg kampanii Kampania ma mieć zasięg lokalny i regionalny. III. Wytyczne do zaprojektowania linii kreacyjnej oraz zaplanowania kampanii promocyjnej produktów i korzyści z realizacji projektu. 1) Koncepcja przewodnia kampanii. Przekaz kampanii powienien w sposób prosty i czytelny poinformować mieszkańców o efektach i korzyściach, jakie przyniesie realizacja “Traktu Rudzkiego”, w szczególności: - nowe miejsca wypoczynku (relaksu) dla mieszkańców - miejsca o funkcji sportowo - rekreacyjej z przeznaczeniem zarówno dla dzieci jak i dla seniorów oraz osób aktywnych. - realizowany trakt pieszo - rowerowy obejmujący swym zasięgiem atrakcyjne tereny parkowe wraz z miescami sportowo – rekreacyjnymi, - poprawa jakości środowiska miejskiego. Przekaz kampanii powinien uwzględnić czynniki istotne dla osiągnięcia zamierzonych celów kampanii. - zwiększenie świadomości społecznej odnośnie pozytywnej roli zieleni w mieście. - wieloaspektowe znaczenie dla warunków życia w mieście, fizyczne i psychiczne mieszkańców, partycypację mieszkańców w życiu miasta, koszty ogrzewania i klimatyzowania budynków , wartość nieruchomości, atrakcyjność mieszkaniowa i biznesowa, poziom przestępczości., - zieleń miejska jako źródło wskrzeszenia czy budowy tożsamości lokalnej. Zazielenianie historycznych miejsc czy obiektów, a nawet nieistotnych dotychczas przestrzeni miejskich poprzez uatrakcyjnienie krajobrazu oraz podkreślenie ich unikalności i kolorytu lokalnego może wpłynąć na sposób postrzegania danego obszaru, czy nawet miasta. - zieleń jako nieodłączny element poczucia ładu i i humanizacji przestrzeni miejskiej, - kształtowanie pozytywnego wizerunek miejsca, który w rezultacie przekłada się na ożywienie społeczne, wzrost interakcji społecznych, budowę tożsamości lokalnej i większej więzi z miejscem, - upowszechnienie wiedzy na temat udziału środków finansowych Unii Europejskiei budżetu państwa w realizacji projektów wspierających działalność administracji publicznej w zakresie rewitalizacji, zagospodarowania obszarów zielonych. 2) Elementy przekazu - leksykalne (hasło, slogan marketingowy kampanii), - graficzne (prezentacja, logo, kolorystyka), - typograficzna (kroje i wielkości czcionek, układ tekstu), - poligraficzne (rodzaj i gęstość papieru, rodzaj druku), 3) pożądane skojarzenia, które należy wziąć pod uwagę tworząc linię kreacyjną kampanii: - zieleń jako nieodłączny element rozwoju tkanki miejskiej, - trakt pieszo - rowerowy łączący atrakcyjne miejsca służące rekreacji, - korzyści plynace z rozwoju terenów zielonych w mieście, - zwiększenie poziomu wiedzy opinii publicznej na temat celów i korzyści, wynikających z realizacji projektów w ramach POiŚ, istotnych dla zwiększenia konkurencyjności kraju i regionów. IV. Zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca opracowuje całościowe założenia kampanii oraz linię kreacyjną kampanii opartą na zaproponowanym haśle kampanii. Zaproponowana przez Wykonawcę linia kreacyjna musi zawierać również logo projektu, oraz: - określenie całościowych założeń kampanii i jej poszczególnych elmentów, - opis strategii komunikacji w tym propozycję hasła kampanii, - projekt linii kreacyjnej całej kampanii,wraz z projektami linii graficznej nośników zaplanowanych w kampanii (ulotki, foldery, projekt artykułu sponsorowanego w prasie). Projekty przedstawione przez Wykonawcę będą zgodne z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIŚ 2014- 2020. - harmonogram kampanii uwzględniający dobór narzędzi, grupę docelową, podział budżetu; harmonogram kampanii musi uwzględniać fakt, iż wszystkie działąnia promocyjne realizowane są etapami w ramach projektu “Trakt Rudzki – rozwój zielonych przestrzeni miasta Ruda Śląska.” Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do zaproponowanego przez Wykonawcę uszczegółowienia koncepcji kampanii oraz kreacji wizualnej. Kampania promocyjna powinna uwzględniać niżej wymienione zadania:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach