Przetargi.pl
DZIAŁANIA ENERGOOSZCZĘDNE W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERE-NIE WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO REALIZOWANE W OBIEKCIE ADMINISTRA-CYJNO - BIUROWYM ZNAJDUJĄCYM SIĘ W POZNANIU PRZY UL. PIEKARY 17 WRAZ Z JEGO POZOSTAŁĄ NIEZBĘDNĄ MODERNIZACJĄ Z OSIĄGNIĘCIEM, UTRZYMANIEM I ZAGWARANTOWANIEM EFEKTU ENERGETYCZNEGO, W RAMACH REALIZACJI PRO-GRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO - na roboty budowlane i usługi w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Piekary 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6475221 , fax. 061 8525561
  • Data zamieszczenia: 2015-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu
    ul. Piekary 17 17
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6475221, fax. 061 8525561
    REGON: 00065864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZIAŁANIA ENERGOOSZCZĘDNE W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERE-NIE WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO REALIZOWANE W OBIEKCIE ADMINISTRA-CYJNO - BIUROWYM ZNAJDUJĄCYM SIĘ W POZNANIU PRZY UL. PIEKARY 17 WRAZ Z JEGO POZOSTAŁĄ NIEZBĘDNĄ MODERNIZACJĄ Z OSIĄGNIĘCIEM, UTRZYMANIEM I ZAGWARANTOWANIEM EFEKTU ENERGETYCZNEGO, W RAMACH REALIZACJI PRO-GRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO - na roboty budowlane i usługi w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie, w systemie zaprojektuj i wybuduj, termomodernizacji budynku użyteczności publicznej, wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne, wprowadzeniem systemu automatycznego zarządzania energią i zagwarantowaniem efektu energetycznego i ekologicznego zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym (zwanym dalej PFU) zgodnie z punktem A.I.2 stanowiącego załącznik do SIWZ, w tym w szczególności: 1.1. Wykonanie, zgodnie z PFU, pełnobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji i termomodernizacji dla 16 kondygnacyjnego budynku administracyjno-biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, wraz z: a) ustaleniem harmonogramu rzeczowo - finansowego szacowanych kosztów prac projektowych i robót budowlano-instalacyjnych dla zadania polegającego na termomodernizacji budynku biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17 zgodnie z Audytem Energetycznym Budynku (zwanym dalej Audytem Energia) stanowiącym załącznik do SIWZ oraz Audytem Oświetlenia wbudowanego (zwanym dalej Audyt Oświetlenia) stanowiącym załącznik do SIWZ b) uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na eksploatację. Projektant zobowiązany będzie do przedstawiania i uzgodnienia z Zamawiającym założeń projektowych oraz zawartych w nich propozycji rozwiązań technicznych, wariantów, porównania kosztów w zależności od proponowanych wariantów, wykonanych zgodnie z postanowieniem art. 20 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1994 r. Nr 89 poz. 414 ze zm.) Akceptację Zamawiającego, ustała się jako warunek konieczny przyjęcia rozwiązań dla dalszego kontynuowania prac projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w terminie do 7 dni, wniesienia uwag lub akceptacji ze wskazaniem wybranych rozwiązań lub wariantu. Akceptacja nie wyklucza możliwości wprowadzenia zmiany koncepcji rozwiązań projektowych w wyniku uwarunkowań zewnętrznych na dalszym etapie realizacji umowy, których nie można było przewidzieć na etapie opracowania PFU. 1.2. Realizacja instalacyjno - budowlana prac na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów, o których mowa w punkcie 4.3.1.1. SIWZ z ich pełnym rzeczowym zakresem realizacji zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji, oraz realizacja pełnego zakresu rzeczowego, o którym jest mowa w umowie o dofinansowanie z NFOŚiGW w Warszawie i Harmonogramie Rzeczowo - Finansowym dla przedsięwzięcia pn. Działania energooszczędne w budynku użyteczności publicznej na terenie województwa Wielkopolskiego w zakresie realizowanym przez WZMiUW, a w szczególności w zakresie opisanym w części A.II.2.1 PFU.: Dopuszcza się przystąpienie do realizacji prac nie objętych i nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę jeszcze przed uzyskaniem pozwolenia na budowę. Projekt budowlany oraz realizowane na jego podstawie wszelkie prace budowlane muszą być realizowane zgodnie z wydaną Decyzją RDOŚ w Poznaniu z dnia 21.07.2014 r. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zaleceń wynikających z ww. decyzji wraz z przygotowaniem sprawozdania z zakresu wykonania zezwolenia wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w Decyzji. 2. Zagwarantowanie osiągnięcia efektu energetycznego i ekologicznego zgodnie z zadeklarowanym w trakcie składania oferty przetargowej na reali-zację zadania stopniem oszczędności i uniknięcia emisji dwutlenku węgla, i zgodnie z zapisami Umowy Zaprojektuj i wybuduj, (odniesienie do Audytu Energetycznego i oświetlania Budynku WZMIUW - Zał. do SIWZ) tj.: 2.1. dla efektu ekologicznego ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla wynikającego z umów Zamawiającego z NFOŚiGW (Zał. do SIWZ) o dofinansowanie, w wysokości nie niższej niż 314 Mg CO 2 /rok; w zakresie realizowanym przez WZMiUW, 2.2. dla efektu energetycznego oszczędności zapotrzebowania energetycznego budynku WZMiUW objętego etapem podstawowym realizacji zadania nie niższym niż 40%, 3. Na potwierdzenie efektów, o których mowa w punkcie 4.3.2 Wykonawca będzie sporządzał roczne raporty potwierdzające osiągnięcie efektu ekologicznego: w postaci zmniejszenia redukcji uniknięcia emisji CO2, za okres jednego pełnego roku rozliczeniowego w postaci raportu zgodnie z tabelą w pkt 8 ust 2 lit a) opracowanego wg wzoru - Tabela nr 1 w Instrukcji sporządzenia dokumentacji dotyczącej monitorowania i raportowania stanowiącej załącznik nr 3 do Metodyki oraz zgodnie z Instrukcją dla wnioskodawców w sprawie sporządzania dokumentacji określającej scenariusz odniesienia baseline, stanowiącej załącznik nr 1 do Metodyki oraz zgodnie z Instrukcją oszacowania emisji i redukcji, ograniczenia lub uniknięcia emisji stanowiącą Załącznik nr 2 do Metodyki. Metodyka wraz z załącznikami stanowi załącznik do umowy z NFOŚiGW w Warszawie. Raport, o którym mowa w punkcie 3 sporządzane będą dla każdego roku kalendarzowego w okresie Trwałości projektu po zakończeniu Przedsięwzięcia i przekazane w terminie do 31.01. roku następnego po sprawozdawczym W przypadku gdy wskazana w raportach, o których mowa w punkcie .3.1 wielkość zmniejszenia /redukcji/uniknięcia emisji CO2, różni się o więcej niż 30% od wielkości wskazanej w punkcie .2.1 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić uzasadnienie powstałej różnicy przedstawiając stosowne dokumenty i obliczenia oraz inne istotne dowody. Okres trwałości przedsięwzięcia zdefiniowany został w zawartej umowie o dofinansowanie z NFOŚiGW w Warszawie stanowiącej załącznik do SIWZ. Przeprowadzenie działań promujących zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakresie umieszczenia Tablicy informacyjnej oraz Tablicy pamiątkowej. 4. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami Istotnych Postanowień Umowy - Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem objętym przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 5. Zamawiający (w wyniku zgłoszenia takiej potrzeby) wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Wykonawców. 6. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że roboty budowlane prowadzone będą w budynku niepodlegającym wyłączeniu z eksploatacji na czas prowadzonych robót budowlanych, dlatego Wykonawca w oferowanej cenie winien uwzględnić wszelkie ewentualne koszty wynikające z utrudnień związanych z taką sytuacją. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy techniczny harmonogram prac w budynku w oparciu o projekt harmonogramu, który w tym celu wykonawca jest zobowiązany sporządzić do dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Konsultacje w sprawie harmonogramu odbędą się w siedzibie Zamawiającego w dniu podpisania umowy. 7. Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków publicznych - w części z dotacji finansowanej przez NFOŚiGW, zaś w pozostałej części - ze środków budżetu wojewody, z uwzględnieniem zasad finansowania, o których mowa w Istotnych Postanowieniach Umowy. 8. Wykonawca udzieli co najmniej sześcioletniej gwarancji za wykonany przedmiot umowy od dnia jego odbioru, w której będzie gwarantował, poza ogólnymi warunkami gwarancji wykonania robót, również zapewnienie w tym czasie trwałości efektu wymaganych wskaźników wymienionych w opisie zamówienia, tj. efektu energetycznego i ekologicznego co zostanie potwierdzone rocznymi raportami sporządzanymi za okresy roczne do 31.12.2021r. 9. Strony ustalają, że termin rękojmi przysługującej Zamawiającemu z tytułu wad Przedmiotu Umowy w odniesieniu do Urządzeń służących do zarządzania energią, upływa po 1 roku od dnia upływu Okresu świadczenia usługi zarządzania energią. 10. Termin rękojmi przysługującej Zamawiającemu z tytułu wad Przedmiotu Umowy, w szczególności wykonanych Robót budowlanych, Urządzeń i instalacji, jak też części pozostałych składowych Nieruchomości, będących efektem rzeczowym modernizacji, oraz służących osiągnięciu Efektu modernizacji, w zakresie niewskazanym w ust. 1, upływa 6 lat po przeprowadzeniu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) obejmujące cały okres związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oszczędność ekonomiczna, gwarancja oszczędności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach