Przetargi.pl
Druk materiałów poligraficznych ( wraz z dostawą) na potrzeby działań związanych z realizacją konsultacji społecznych oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w 2018 r.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów poligraficznych ( wraz z dostawą) na potrzeby działań związanych z realizacją konsultacji społecznych oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów poligraficznych ( wraz z dostawą) na potrzeby działań związanych z realizacją konsultacji społecznych oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w 2018 r. Część A plakaty- w formacie A1 • format A1 + spady, • jednostronne, kolor 4+0, • kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru), • nakład: 3 partie x100 szt. - termin realizacji od lutego do grudnia 2018 r. plakaty - w formacie A3 • format A3 + spady, • jednostronne, kolor 4+0, • kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru), • nakład: 8 partii x200 szt. -termin realizacji od lutego do grudnia 2018 r. plakaty - w formacie B1 • format B1 + spady, • jednostronne, kolor 4+0, • kreda matowa 150 g, standard (bez folii i lakieru), • nakład: 10 szt. –termin realizacji od lutego do grudnia 2018 r. Część B plakaty typu Citylight: • format 120 cm x 180 cm, • jednostronne, kolor 4+0, • kreda dwustronnie powlekana 150 g, • nakład: 2 partie x 60 sztuk - termin realizacji marzec i czerwiec 2018 r. Część C ulotki: - ulotki A4 składane do DL: • format A4 + spady, składane do DL, • dwustronna, kolor 4+4, • kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru), • nakład: 3.000 szt. Termin realizacji luty, czerwiec i październik 2018 r. - ulotki A5 • format A5 + spady, • dwustronna, kolor 4+4, • kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru), • nakład: 2 partie x 92.500 szt.- termin luty, czerwiec i październik 2018 r. Część D - zeszyty: • po docięciu format A5, • wnętrze: offset, kratka 5 mm, 80g, kolor 1+0, kreda matowa, • okładka: przód i tył, dwustronna – wewnątrz tekst, kreda matowa, gramatura 180g-200g, kolor 4+4, • liczba stron 32+4, • nakład 250 szt. -termin realizacji październik 2018 r. - teczki: • format A4 • kreda matowa, składana, karton 300g, • okładka (przód): kreda matowa, kolor 4+0, • wnętrze białe, dolna zakładka z nadrukiem na środku, zawierającym kolorowe logotypy, • nakład 250 szt. -termin realizacji październik 2018 r. 2. Wykonawca dostarczy nakład własnym staraniem i na własny koszt do siedziby Urzędu Miasta Torunia, Wały Gen Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. 3. Zakres i warunki wykonania druku i dostawy, określa szczegółowo wzory umów części A,B,C,D załączniki nr 1do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -- oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ),Wypełniony formularz oferty, Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie firm podwykonawców.Na potrzeby oceny ofert Zamawiający żąda w przedstawienia jednego wydruku wzoru jakościowego wykonanego w technice offsetowej: Część A plakaty A 3 oraz plakat A1 lub B1 Plakat - w formacie A1 format A1 + spady, jednostronne, kolor 4+0, kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru), - w formacie A3 format A3 + spady, jednostronne, kolor 4+0, kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru), - w formacie B1 •format B1 + spady, jednostronne, kolor 4+0, kreda matowa 150 g, standard (bez folii i lakieru), Część B plakat citylight o wymiarach 120 x 180 format 120 cm x 180 cm, jednostronne, kolor 4+0, kreda dwustronnie powlekana 150 g, Część C ulotkę A 5 i ulotkę A4 składaną do DL o następujących parametrach: - ulotki A4 składane do DL: format A4 + spady, składane do DL, dwustronna, kolor 4+4, kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru), - ulotki A5 format A5 + spady, dwustronna, kolor 4+4, kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru), Część D zeszyt i teczkę o następujących parametrach: - zeszyty: po docięciu format A5, wnętrze: offset, kratka 5 mm, 80g, kolor 1+0, kreda matowa, okładka: przód i tył, dwustronna – wewnątrz tekst, kreda matowa, gramatura 180g-200g, kolor 4+4, liczba stron 32+4, - teczki: format A4 kreda matowa, składana, karton 300g, okładka (przód): kreda matowa, kolor 4+0, Wydruk będzie stanowił obligatoryjny wzorzec jakości druku realizowanego zamówienia w zakresie parametrów jakościowych podlegających ocenie zgodnie z punktem 15b SIWZ. Wzorzec zostanie oceniony zgodnie z kryteriami zawartymi w punkcie 15 SIWZ. Każde niezachowanie zgodności świadczonych usług wydruku w trakcie realizacji zamówienia z jakością wzorcabędzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach