Przetargi.pl
Druk materiałów poligraficznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów poligraficznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów poligraficznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. część A Plakaty A3: • format A3 + spady, • jednostronne, kolor 4+0, • kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru), • nakłady:2x700 szt., 2x500 szt., 5x200 szt., 6x100 szt., 2x50 szt., 1x20 szt. oraz 5x1 szt. • planowany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie w ciągu 2019 r. część B. Plakaty A1: • format A1 + spady, • jednostronne, kolor 4+0, • kreda matowa 170 g, lakier matowy lub folia, • nakłady: 6 x 100 szt., 1 x 50 szt. oraz 3x 20 szt. • planowany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie w ciągu 2019 r. częśćC. Zeszyt: • po docięciu format A5, • wnętrze: offset, kratka 5 mm, 80g, kolor 1+0, kreda matowa, • okładka: przód i tył, dwustronna – wewnątrz tekst, kreda matowa, gramatura 200g, kolor 4+4, • liczba stron 32+4, • nakład 250 szt., • planowany termin realizacji zamówienia – październik 2019 r. Teczka: • standard A4 2-bigowa, • papier: kreda mat 350g, • kolor 4+0 (jednostronnie), • nakład 250 szt., • zabezpieczenie standard, • bez gumki, • planowany termin realizacji zamówienia – październik 2019 r. Wydruk A4 (program): • format A4 + spady, • papier: kreda matowa 130 g, • kolor: 4+4, • nakład: 250 szt. • planowany termin realizacji zamówienia- październik 2019 r. część D. Plakaty citylight: • 120 cm x 180 cm, • kolor 4+0, • kreda dwustronnie powlekana 150 g, • nakłady: 4 x 10 szt., 1 x 30 szt. oraz 1 x 5 szt., • planowany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie w ciągu 2019 r. część E. Kalendarz biurkowy: • wymiary: szer. 200 mm, wys. 150 mm, • wymiary kartek kalendarium: szer. 105 mm, wys. 135 mm, • podstawa kalendarza z lakierowanego kartonu 300 g, • na przedniej części – kartki kalendarium – offset 70 g oraz grafika full kolor, (każdy tydzień miesiąca na oddzielnej karcie), przytwierdzone za pomocą spirali, • na tylnej części podstawy – grafika full kolor, • planowany termin realizacji zamówienia: listopad 2019 r. • nakład 700 szt. Kalendarz trójdzielny: • główka wypukła o wymiarach: 380 / 215 mm, papier kreda 170 g, folia mat., full kolor, • plecki o wymiarze: 380 / 645 mm, karton, folia mat., • 3 oddzielne kalendaria jednomiesięczne, wymiary kalendarium: 335 / 155 mm • przesuwane okienko i zawieszka, • planowany termin realizacji zamówienia: listopad 2019 r. • nakład 1250 szt. Kalendarz 7-kartkowy: • format: 305/590 mm, • siedem kart i usztywnienie, • druk – kolor 4+4, • papier kredowy o gramaturze min. 250 g, • spirala i zawieszka, • planowany termin realizacji zamówienia: listopad 2019 r. • nakład 650 szt. część F. Ulotka A5 • format A5 + spady, • dwustronna, kolor 4+4, • kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru), • nakład: 7 x 3.000 szt., 1x2000 szt., 1x1000 szt. oraz 5x500 szt. • planowany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie w ciągu 2019 r. część G. Ulotka DL: • format A4 + spady, składane do DL, • dwustronna, kolor 4+4, kreda matowa 130 g, • standard (bez folii i lakieru), • nakład: 4.000 szt. • planowany termin realizacji zamówienia – październik 2019 r. część H. Folder (śpiewnik): format A5+spady, objętość 44 strony (z okładką), papier okładki: kreda matowa 250 g kolor 4+4, papier środka: kreda matowa 130 g kolor 4+4, oprawa zeszytowa, forma scalenia: zszywana, nakład 1000 egz. planowany termin realizacji zamówienia – grudzień 2019 r. Zakres i warunki wykonania druku i dostawy, określają szczegółowo wzory umów odpowiednio załącznik część A, załącznik część B, załącznik część C, załącznik część D, załącznik część E, załącznik część F, załącznik część G, załącznik część H do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -- oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ),Wypełniony formularz oferty, Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie firm podwykonawców.Na potrzeby oceny ofert . Na potrzeby oceny ofert - wydruku wzoru jakościowego wykonanego w technice offsetowej :Część A Plakat A 3 + spady jednostronne, kolor 4+0, kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru), Część B Plakat A 1 + spady jednostronne, kolor 4+0, kreda matowa 170 g, lakier matowy lub folia Część C Zeszyt: po docięciu format A5,wnętrze: offset, kratka 5 mm, 80g, kolor 1+0, kreda matowa, okładka: przód i tył, dwustronna – wewnątrz tekst, kreda matowa, gramatura 200g, kolor 4+4, liczba stron 32+4, Teczka: standard A4 2-bigowa,papier: kreda mat 350g, kolor 4+0 (jednostronnie),zabezpieczenie standard,bez gumki, Wydruk A4:format A4 + spady, papier: kreda matowa 130 g, kolor: 4+4, Część D Plakaty citylight:120 cm x 180 cm, kolor 4+0, kreda dwustronnie powlekana 150 g, Część E Kalendarz biurkowy: wymiary: szer. 200 mm, wys. 150 mm, wymiary kartek kalendarium: szer. 105 mm, wys. 135 mm, podstawa kalendarza z lakierowanego kartonu 300 g,na przedniej części – kartki kalendarium – offset 70 g oraz grafika full kolor, (każdy tydzień miesiąca na oddzielnej karcie), przytwierdzone za pomocą spirali, na tylnej części podstawy – grafika full kolor, Kalendarz trójdzielny: główka wypukła o wymiarach: 380 / 215 mm, papier kreda 170 g, folia mat., full kolor, plecki o wymiarze: 380 / 645 mm, karton, folia mat.,3 oddzielne kalendaria jednomiesięczne, wymiary kalendarium: 335 / 155 mm, przesuwane okienko i zawieszka, Kalendarz 7-kartkowy:format: 305/590 mm, siedem kart i usztywnienie ,druk – kolor 4+4,papier kredowy o gramaturze min. 250 g, spirala i zawieszka, Część F Ulotka A5 :format A5 + spady, dwustronna, kolor 4+4, kreda matowa 170 g, standard (bez folii i lakieru), Część G Ulotka DL: format A4 + spady, składane do DL, dwustronna, kolor 4+4, kreda matowa 130 g, standard (bez folii i lakieru), Część H format A5+spady,objętość 44 strony (z okładką),papier okładki: kreda matowa 250 g kolor 4+4,papier środka: kreda matowa 130 g kolor 4+4,oprawa zeszytowa, forma scalenia: zszywana, Wydruk będzie stanowił obligatoryjny wzorzec jakości druku realizowanego zamówienia w zakresie parametrów jakościowych podlegających ocenie zgodnie z punktem 15b SIWZ. Wzorzec zostanie oceniony zgodnie z kryteriami zawartymi w punkcie 15 SIWZ. Każde niezachowanie zgodności świadczonych usług wydruku w trakcie realizacji zamówienia z jakością wzorca będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Wydruki będą stanowiły obligatoryjny wzorzec jakości druku realizowanego zamówienia w zakresie parametrów jakościowych podlegających ocenie zgodnie z punktem 15b SIWZ. Wzorzec zostanie oceniony zgodnie z kryteriami zawartymi w punkcie 15 SIWZ. Każde niezachowanie zgodności świadczonych usług wydruku w trakcie realizacji zamówienia z jakością wzorca będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach