Przetargi.pl
Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu i innych Jednostek Samorządowych.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu i innych Jednostek Samorządowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu i innych Jednostek Samorządowych”. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 25 części: 2.1.Część I zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta i Wydziału Administracyjno – Gospodarczego; 2.2.Część II zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta; 2.3.Część III zamówienia – druk materiałów na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego; 2.4.Część IV zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi; 2.5.Część V zamówienia – druk materiałów na potrzeby Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki; 2.6.Część VI zamówienia – druk materiałów na potrzeby Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamek Sielecki; 2.7.Część VII zamówienia – druk materiałów na potrzeby Teatru Zagłębia w Sosnowcu; 2.8.Część VIII zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Domu Kultury Kazimierz; 2.9.Część IX zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Domu Kultury Kazimierz; 2.10.Część X zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych; 2.11.Część XI zamówienia – druk materiałów na potrzeby Izby Wytrzeźwień w Sosnowcu; 2.12.Część XII zamówienia – druk materiałów na potrzeby Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Sosnowcu; 2.13.Część XIII zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury; 2.14.Część XIV zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury; 2.15.Część XV zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej; 2.16.Część XVI zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej; 2.17.Część XVII zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.; 2.18.Część XVIII zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.; 2.19.Część XIX zamówienia – druk materiałów na potrzeby Straży Miejskiej w Sosnowcu; 2.20.Część XX zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu; 2.21.Część XXI zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu; 2.22.Część XXII zamówienia – druk materiałów na potrzeby Pałacu Schoena Muzeum w Sosnowcu; 2.23.Część XXIII zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Klubu „Maczki”; 2.24.Część XXIV zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Klubu „Maczki”; 2.25.Część XXV zamówienia – druk materiałów na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający dokładny opis usługi druku planowanej przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Transport przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ. 5.W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem przedmiotu zamówienia. 6.Druki nie mogą posiadać wad: niedodruk, zaplamienia, błędy montażowe, źle położony kolor, błędy introligatorskie. 7.W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 8.Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 9.Warunki odbioru zamówienia: 9.1.Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Odbiór zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego stwierdzającego prawidłowy sposób wykonania i termin realizacji przedmiotu umowy. 9.2.Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego będzie podstawą do odbioru faktury. 10.Zamawiający będzie zamawiał druki według swoich rzeczywistych potrzeb, każdorazowo na osobnym zamówieniu przez cały okres obowiązywania umowy. 11.Zamawiający będzie przekazywał pliki gotowe do druku lub w przypadku części nr XI, XIX i XXV wskazywał miejsce do pobrania plików do ściągnięcia i wydrukowania np. Strona internetowa NFZ, Strona internetowa Ministerstwa. 12.Zamawiający w części XII będzie otrzymywał druki według ogólnie przyjętych wzorów, zaakceptowanych przez NFZ i Ministerstwo Zdrowia. 13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość drukowania różnych pozycji zamówienia zamiennie w ramach kwoty na jaką zostanie podpisana umowa. 14.Zamawiający gwarantuje realizację 60% ilości wynikających z opisu przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia. 15.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi drukarskie. 16.Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółowymi wycenami sporządzonymi zgodnie z Załącznikami nr 1.1.-1.25. do SIWZ. 2.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 2.2.dokumenty o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) i 4) SIWZ; 2.3.stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.7) pkt 6, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w Sekcji III.4) pkt. 1. odnośnie tego podmiotu. 9.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w Sekcji III.7) pkt 5 oraz w Sekcji III.4) pkt 1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w Sekcji III.5) pkt. 1 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 10.Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11.Oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.7) pkt 2 ppkt. 2.1, pkt 5 i Sekcji III.4) pkt 1 oraz Sekcji III.5) pkt 1 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 12.Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.7) pkt 6, inne niż oświadczenia o których mowa w Sekcji III.7) pkt 11 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13.Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14.Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 15.Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 16.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 16.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 16.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 17.Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach