Przetargi.pl
Druk i dostawa wydawnictw oraz miesięcznika „Twój Doradca Rolniczy Rynek” na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą we Wrocławiu

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, Zwycięska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3398656 , fax. 71 3397912
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    Zwycięska 8
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3398656, fax. 71 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dodr.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa wydawnictw oraz miesięcznika „Twój Doradca Rolniczy Rynek” na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa wydawnictw oraz miesięcznika „Twój Doradca Rolniczy Rynek” (TDRR) na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą we Wrocławiu. Zamawiający zastrzega, że ilości podane w zestawieniach kosztów zamówienia (Załączniki nr 1A i 1B do SIWZ) stanowią wielkości szacunkowe. 2. Przez druk i dostawę wydawnictw oraz miesięcznika „Twój Doradca Rolniczy Rynek” (TDRR) na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą we Wrocławiu należy rozumieć druk i dostawę wydawnictw w postaci broszur, ulotek, wizytówek, zaproszeń, plakatów, teczek, oświadczeń, katalogu i/lub druk i dostawę miesięcznika „Twój Doradca Rolniczy Rynek” czasopisma specjalistycznego posiadającego nr ISSN 1733-9693 według faktycznych potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 5A i 5B do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać dokładnie wymaganiom podanym przez Zamawiającego we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 5A i 5B do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał wysoką jakość wydruku, optymalne nasycenie kolorów, właściwą ostrość, pasowanie i wskazany format. 5. Zamawiający będzie przekazywał materiały Wykonawcy drogą elektroniczną za pomocą protokołu FTP. 6. Koszt pakowania, transportu, ubezpieczenia, dostarczenia wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, budynek B-5) oraz pozostałych miejsc dostawy na terenie Dolnego Śląska, wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. Dostawy dla części 1 - druk i dostawa wydawnictw realizowane będą do siedziby Zamawiającego oraz siedmiu wskazanych Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego na terenie Dolnego Śląska, dostawy dla części 2 - druk i dostawa miesięcznika TDRR realizowane będą do siedziby Zamawiającego oraz dwudziestu pięciu wskazanych Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego na terenie Dolnego Śląska. 7. Zamawiający zastrzega sobie, aby materiały przekazane Wykonawcy do wykonania usługi druku nie były przekazywane innym podmiotom w wersji oryginału, ani w wersji przetworzonej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z następujących części: 1) część nr 1 – druk i dostawa wydawnictw, 2) część nr 2 – druk i dostawa miesięcznika TDRR. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału zamówienia w ramach poszczególnych części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 9. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności – obsługa maszyn wykorzystywanych do druku (urządzeń pomiarowych do kontroli druku, prasowanie arkuszy, dobór formatu papieru, dobór odpowiedniej farby drukarskiej do podłoża, kontrola parametrów druku) – w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 6 umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - w formie oryginału; 2) Aktualne oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach