Przetargi.pl
Druk i dostawa plakatów oraz zaproszeń na potrzeby Wydziału Kultury Urzędu Miasta Tarnowa

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Adama Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
    REGON: 851661323
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.malopolska.pl/umtarnow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa plakatów oraz zaproszeń na potrzeby Wydziału Kultury Urzędu Miasta Tarnowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje druk i dostawę: 1) 12 rodzajów plakatów w formacie B2 (każdy rodzaj po 120 sztuk) – łącznie 1440 sztuk: a) papier kredowy biały o gramaturze min. 130 g/m2, b) nadruk pełen kolor (4+0), c) dostawa w ciągu roku w 12 transzach, po 120 sztuk w każdej transzy, 2) 2 rodzajów plakatów w formacie B1(każdy rodzaj po 200 sztuk) – łącznie 400 sztuk: a) papier kredowy biały o gramaturze min. 130 g/m2, b)nadruk pełen kolor (4+0), c) dostawa w ciągu roku w 2 transzach, po 200 sztuk w każdej transzy, 3) 8 rodzajów zaproszeń (każdy rodzaj po 200 sztuk) – łącznie 1600 sztuk: a) rozmiar 2 x DL , 198 x 210 mm, po złożeniu 99 x 210 mm b) grubość kartonu min. 300 g/m2, c) full color (4+4), jednostronna folia mat, lakier UV wybiórczo, składane, d) dostawa w ciągu roku w 8 transzach w ilości 200 sztuk każda. 2. Zamówienia na daną transzę materiałów do druku wraz ze wzorem (plikiem graficznym w formacie PDF lub TIFF w rozdzielczości 300 DPI) zostanie przesłane Wykonawcy na adres jego poczty elektronicznej lub wskazany przez niego serwer FTP. 3. Każdorazowo po otrzymaniu zamówienia Wykonawca niezwłocznie potwierdzi jego przyjęcie i kompletność drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego. W razie braku potwierdzenia przez Wykonawcę przyjęcia zamówienia i jego kompletności, uważa się, że kompletne zamówienia zostało skutecznie złożone przez Zamawiającego w kolejnym dniu następującym po dniu jego przesłania. 4. Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego zamówione transze wydrukowanych materiałów w terminie maksymalnie do 5 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego kompletnego zamówienia na daną transzę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający stosując art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. W związku z faktem, iż Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) dotyczy wyłącznie niepodlegania wykluczeniu. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kalkulację ceny sporządzoną - wg załącznika nr 1 do ogłoszenia. Kalkulacja ceny podpisana przez Wykonawcę, oraz wniosek o dopuszczeniu do licytacji elektronicznej, stanowić będą załączniki do umowy. Kalkulacji ceny nie należy załączać do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach