Przetargi.pl
Druk i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Wrocławskiego Teatru Współczesnego w terminie od 01.01.2019 do 31.12.2020

Wrocławski Teatr Współczesny im. Edmunda Wiercińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50132 Wrocław, ul. Rzeźnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 588 900 , fax. 713 688 955
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Teatr Współczesny im. Edmunda Wiercińskiego
    ul. Rzeźnicza 12
    50132 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 588 900, fax. 713 688 955
    REGON: 27987000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wteatrw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Wrocławskiego Teatru Współczesnego w terminie od 01.01.2019 do 31.12.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawy materiałów reklamowych na potrzeby Wrocławskiego Teatru Współczesnego w terminie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r. (24 miesiące), w następującym asortymencie i ilościach: 2. Podane ilości egzemplarzy dla danego rodzaju druku są ilościami szacunkowymi i mogą w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ulec zmianie. 3. Szczegółowy zakres obowiązków związanych z wykonywaniem usługi druku materiałów reklamowych zawiera wzór umowy zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dokumenty, które wykonawcy składają w ofercie: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) upoważnienie (jeśli dotyczy) osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeśli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zgodnie z punktem 6.3 SIWZ, do złożenia na wezwanie Zamawiającego. 5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki ZUS lub KRUS, zgodnie z punktem 6.4 SIWZ, do złożenia na wezwanie Zamawiającego. 6) wykaz usług druku, zgodnie ze wzorem w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ i wymaganiami określonymi w punkcie 5.2 SIWZ, tj. dowodami należytego wykonania prac, do złożenia na wezwanie Zamawiającego. 7) zgodnie z art. 22a ustawy Pzp wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie z ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ. 8) RODO - oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązku informacyjnego wobec osób, których dane osobowe zostały pozyskane w związku ze składaniem oferty, zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach